abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82156141
Ik stel voor dat we dat bakentuig ondersteboven aan een boom hangen. Kijken hoeveel geld er dan ineens opduikt. Corrupte poep bende.
  maandag 31 mei 2010 @ 19:08:50 #52
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_82156518
quote:
Op maandag 31 mei 2010 19:02 schreef clowntje69 het volgende:
Ik stel voor dat we dat bakentuig ondersteboven aan een boom hangen. Kijken hoeveel geld er dan ineens opduikt. Corrupte poep bende.
Je vraagt het je wel af he? Hoeveel geld zou er de afgelopen jaren allemaal weggesluisd zijn van de mensen van wie het eigenlijk is? Ik heb er geen idee van en dat is maar goed ook, want het zou zomaar eens in de miljarden kunnen lopen en daar krijg ik bepaalde neigingen van.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 09:19:58 #53
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82178243
Wat zou er gebeuren als we Nederland zouden overnemen, alle bankrekeningen van grote bedrijven en grootgraaiers zouden bevriezen en die eens doorlichten? Hoeveel miljard zou dan boven water komen? Ik heb geen idee, maar het zou zomaar eens meer dan genoeg kunnen zijn om de crisis in een klap op te lossen. Geeft te denken dat diegenen die toch al zoveel hebben dat ze van gekkigheid niet meer weten waar ze het aan op moeten maken, alleen maar meer willen hebben. En dat over de rug van degenen die niks hebben.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 10:33:55 #54
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_82180289
quote:
Op maandag 31 mei 2010 18:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dit heeft niets met belasting te maken. Het is een kwestie van ordinair inpikken van geld, heel veel geld. Hou zou jij het vinden als ik een paar duizend piek van jou zou lenen en je na een paar maanden duidelijk zou maken dat je dat waarschijnlijk niet terug zou krijgen?
De ABN heeft 3.750 euro van je bankrekening afgeschreven? Of heeft de staat het betaald met belastinggeld?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 11:36:07 #55
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82182261
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 10:33 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

De ABN heeft 3.750 euro van je bankrekening afgeschreven? Of heeft de staat het betaald met belastinggeld?
Laat ik het zo zeggen: dat is geld dat dus niet meer aan andere dingen kan worden uitgegeven. En als die andere dingen toch betaald moeten worden, kloppen ze wel bij je aan in de vorm van nieuwe bezuinigingen. Dus je betaalt het linksom of rechtsom toch. Wat lul je, betalen zul je.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 16:28:10 #56
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_82194869
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 11:36 schreef EINZ het volgende:
Laat ik het zo zeggen: dat is geld dat dus niet meer aan andere dingen kan worden uitgegeven. En als die andere dingen toch betaald moeten worden, kloppen ze wel bij je aan in de vorm van nieuwe bezuinigingen. Dus je betaalt het linksom of rechtsom toch. Wat lul je, betalen zul je.
Dus het heeft alles met belasting te maken! En ik kan me niet voorstellen dat er hier op FOK! meer dan 25% van de mensen überhaupt 3.750 euro belasting betaald per jaar!

En ik zei toch al dat er sowieso wel betaald moest worden, maar doe het dan wel eerlijk en reken ook even uit hoeveel je bijdraagt en hoeveel het in perspectief is ipv. te zeggen dat iedereen 3.750 euro betaald.

Verder is het natuurlijk kut, klote ende jammer en zijn er inderdaad een heleboel mensen die heel veel verdienen bij de ABN, maar die betalen in perspectief ook meer mee om de bank weer te redden!

Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 17:22:35 #57
271960 Niels1568
Grieks-mythologisch heiden.
pi_82197344
We hebben er geen geld ingegooid, we hebben die bank gekocht, we hebben nu dus een bank, voor de duidelijkheid. Goed, we hebben niet de hele bank, maar wel een meerderheid in aandelen geloof ik, dus we bepalen wat er gebeuren gaat. En wat was dat nou ook weer met aandelen, oh ja: dividend, als deze bank er weer bovenop komt, dan krijgen we een deel van de winst, totdat we de bank in de verkoop doen, dan is 30miljard wel veel geld, maar toch niet geheel ondenkbaar dacht ik zo.

Natuurlijk is het niet zeker dat de bank er bovenop komt, maar dat bepalen we helemaal zelf, het is trouwens vreemd te zien hoe snel men is vergeten wat er toen gezegd is: dit is immers niet gedaan voor het geld, als we dit niet gedaan hadden waren de gevolgen groter geweest en waren mensen hun spaargeld kwijt geweest!

Sleutelwoord is geduld, we kunnen er rustig een jaar of 30 over doen om de bank te verkopen, als je in paniek nu op een laag bod in gaat, dan verlies je geld ja.
Tot onze grote spijt was anders reageren niet mogelijk.
pi_82197645
VVD-er in hart en nieren die Zalm
▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼
  woensdag 2 juni 2010 @ 08:02:49 #59
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82221880
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:28 schreef SicSicSics het volgende:
Dus het heeft alles met belasting te maken! En ik kan me niet voorstellen dat er hier op FOK! meer dan 25% van de mensen überhaupt 3.750 euro belasting betaald per jaar!
Weet je hoeveel ik betaal per jaar? Minstens het dubbele. En ja, als er van ons belastinggeld een bank uit de stront getrokken wordt en die bank zegt vervolgens "bedankt en bekijk het nu verder maar", dan is er inderdaad belastinggeld (en dat is ook van jou) door een private instelling ingepikt.
quote:
En ik zei toch al dat er sowieso wel betaald moest worden, maar doe het dan wel eerlijk en reken ook even uit hoeveel je bijdraagt en hoeveel het in perspectief is ipv. te zeggen dat iedereen 3.750 euro betaald.
Dat zei ik toch ook, dat het een gemiddelde was? Dat de een 500,- betaalt en de ander voor 3250,- in de nek geslagen wordt, is wel duidelijk. Alleen is die 500,- voor de minima veel zwaarder dan 3250,- voor iemand met 3x modaal.
quote:
Verder is het natuurlijk kut, klote ende jammer en zijn er inderdaad een heleboel mensen die heel veel verdienen bij de ABN, maar die betalen in perspectief ook meer mee om de bank weer te redden!

Laat me niet lachen. Zolang er nog miljoenen aan bonussen worden uitgekeerd ("bonus? doe gewoon goed je werk man!") en kunnen genieten van allerlei bank-interne voordeeltjes die wij niet hebben (zoals een hypotheek tegen een rente van nog geen 3%, allerlei toeslagen en onkostenvergoedingen op het salaris) wordt daar met geld gesmeten. Banken nemen nog steeds hun verantwoordelijkheid niet. Het zijn net kleuters die met de snoeppot wegrennen terwijl anderen de stront achter hen mogen opruimen.
  woensdag 2 juni 2010 @ 08:05:57 #60
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82221909
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 17:22 schreef Niels1568 het volgende:
Sleutelwoord is geduld, we kunnen er rustig een jaar of 30 over doen om de bank te verkopen, als je in paniek nu op een laag bod in gaat, dan verlies je geld ja.
Het sleutelwoord is "u moet niet denken dat wij die lening van 30 miljard nog gaan terugbetalen".

En die bank is helemaal niet van ons. Wij bepalen daar helemaal niets. Dat zijn figuren zoals Zalm die de boel keer op keer bedonderd hebben. En dat zullen blijven doen, keer op keer. gewoon omdat het kan en iedereen zoiets heeft van "we kunnen er toch niets aan doen en laten we daarom maar niet verontwaardigd zijn".
pi_82221916
Ze kunnen toch zo geld bij drukken?
Roken is lekker
  woensdag 2 juni 2010 @ 08:50:06 #62
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82222571
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 08:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ze kunnen toch zo geld bij drukken?
We kunnen ook al die grootgraaiers levenslang geven en alles afpakken wegens volksverraad
  woensdag 2 juni 2010 @ 08:57:43 #63
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_82222757
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 15:40 schreef SperzieboonToon het volgende:

[..]

[..]

Weet je waar je mee bezig bent?
Royal Sadness.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')