Het was eerst in KLB, maar werd verplaatst. Goed dat je geen aandacht aan besteed, maar toch vind ik het niet kunnen dat het topic open blijft.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:57 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Rustig aan L.No het is ook een andere sub-forum ONZ en zij weten dat ik daar nooit kom. Daarom dacht ie daar lekker over mij te kunnen posten. En dank je wel dat je mij daarop attendeert...Maar ik ga toch niks reageren hoor denk ik. Ik ga me niet verlagen tot dat niveau...
Ook beetje andere moderatie, maar goed, dit zijn toch dubbele standaarden? Surveillance-fiets?
Ahhh nou oke, je zei dat je wel verder wilde praten. Dan niet. Dan is het ook klaar. Sluit ik dat topic.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:57 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Rustig aan L.No het is ook een andere sub-forum ONZ en zij weten dat ik daar nooit kom. Daarom dacht ie daar lekker over mij te kunnen posten. En dank je wel dat je mij daarop attendeert...Maar ik ga toch niks reageren hoor denk ik. Ik ga me niet verlagen tot dat niveau...
Ook beetje andere moderatie, maar goed, dit zijn toch dubbele standaarden? Surveillance-fiets?
Door de shredder ermeequote:Op maandag 31 mei 2010 20:27 schreef Moira. het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/305358
Wat moet er van dit trollerkloontje terecht komen?
Ja, door die kut roulette sta ik dadelijk overal bekend. Terwijl ik alleen op previeuw klikte. Klacht russisch roulettequote:
Kan iemand deze jongenman even stoppen. Hij springt om niets uit zijn vel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beter kanker jij op vuile kut nsb'er dat je bent
Wat ben jij allemaal aan het doen AP????quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:34 schreef AdvancedPower het volgende:
Nog een keer:
[..]
Kan iemand deze jongenman even stoppen. Hij springt om niets uit zijn vel.
AP is op oorlogspad en zit bans voor andere users te zoekenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:53 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jammer, had die TS bijna een ban.
En weer kan die jongen het niet laten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:48 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Ja kanker toch op moesbrein, En ga je moeder vuisten, Ik ben niet meer bang voor een ban laat dus komen met je schelden fokking gore kanker pikzuiger
Hij is op dreef!quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:51 schreef wesp40 het volgende:
[..]
vieze teringlijdende kankerbek dat je bent, het is jammer dat er geen abortus bestond toen je geboren werd, Je moeder moet de bak in
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:52 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Kom maar homo aap, zo dapper ben je toch niet
ga nu huilen bij de mods, want als je bij mij komt maak ik je af
Check anders dat topic gewoon ff, meneer is op hol geslagenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:53 schreef wesp40 het volgende:
[..]
O nee![]()
![]()
wesp40 zit mij te schelden!!! oohhh ik ben bang o modje mag ik je pik zuigen
![]()
huillie
Kijk ff goed, die gast blijft maar lullen en als ik dit soort dingen zeg dan zit er ook wat aan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:55 schreef swarmahoer het volgende:
je lokt het zelf uit, ik ben jullie zat
Niet met dat soort uitspraken!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:59 schreef swarmahoer het volgende:
reageer gewoon niet op hem punt uit er wordt aan een oplossing gewerkt maar je bent zelf net zo schuldig
ik lees terug dat jij hem telkens uitlokt, ik ga niet meer met je in discussiequote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet met dat soort uitspraken!
Ik begin hem niet als een halve tamme te flippen en dat kan je gewoon netjes terug lezen
jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:02 schreef AdvancedPower het volgende:
Steeds weer bozen als ik de stream van het olielek zie...
Iemand die hem even veranderd in: steeds weer boos als ik de stream van het olielek zie...
uitlokken door hahaha en zoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik lees terug dat jij hem telkens uitlokt, ik ga niet meer met je in discussie
tering hey, mijn nichtje van 4 is meer volwassen dan dat jij bent. echt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
uitlokken door hahaha en zo
En dat was meteen 8 notes waard?
Maar fuck it dan scheld ik iedereen ook zo uit en geef me maar geen ban want het mag blijkbaar allemaal!
Steven, hou er mee op, je doet jezelf alleen maar ten slechte mee. Tel tot 10 en zoek naar andere topics waar het wel waard om mee te discussiėren want hiermee schiet je nergens mee op, echt waar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
uitlokken door hahaha en zo
En dat was meteen 8 notes waard?
Maar fuck it dan scheld ik iedereen ook zo uit en geef me maar geen ban want het mag blijkbaar allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |