ダイ:3 :3 :3 ^____^quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:00 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Wari wari Ken-Chan!
Nan-da to!
朽木 白哉 更木 剣八quote:
Weet ik, maar Sjoegsjoeg luistert dat vast ook welquote:
Ik weet niet, dat soort plaatjes worden automatisch geblokkeerd hierquote:
De plaatjes bevatten geen Japans.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet niet, dat soort plaatjes worden automatisch geblokkeerd hier
Wat dan, Thais?quote:
Die eerste twee zijn Japans, maar de rest niet. Dat is alleen maar visueel genot.quote:
Het is maar wat je visueel genot vindtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die eerste twee zijn Japans, maar de rest niet. Dat is alleen maar visueel genot.
Wíe?quote:
Que?quote:
Jonge, ik ken heel veel meer dan technoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja da's geen techno hè, dat ken je niet.
Zoals?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jonge, ik ken heel veel meer dan techno
Die zegt wel meerquote:
Uuuh, rock, pop, indie, minimal, trance, hardcore, hardstyle?quote:
Senbonzakura Kageyoshi van Kuchiki Byakuya.quote:
Hardstyle en hardcorequote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh, rock, pop, indie, minimal, trance, hardcore, hardstyle?
Tof, ff downloaden!
This ain't a love song, this is goodbyeeeee. Awoeeehoehoeeoeeeequote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
And i'm a little bit lost without you
Je kan er niet mee omgaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hardstyle en hardcoreDaar waag ik me niet aan.
I know!Het eerste album is ook superleuk, die teksten.
![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en ik ga even een ban aanvragen dus tot over een week ofzo.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en ik ga even een ban aanvragen dus tot over een week ofzo.
remlof, Snakey, NJ, of Biogarde.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Naar wie moet ik dan eigenlijk PM'en?
Ik ga hem heel heel heel heel heel misschien ook kopen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:18 schreef Schieganger het volgende:
7D 8fps per seconden schieten is leukAlsof je een machinegeweer vasthebt.
Je had het ook naar forum@fok.nl kunnen sturen. Dan leest iemand het sowieso.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja had remlof gedaaaan. Hopen dattie weer zo lief is als de vorige keer.
Ja nou dat bedoelde ik dus.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je had het ook naar forum@fok.nl kunnen sturen. Dan leest iemand het sowieso.
quote:
Npquote:
Nan-da!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:00 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Wari wari Ken-Chan!
Nan-da to!
quote:
How come?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:39 schreef DeLuna het volgende:
Er zit een fucking dikke barst in het scherm van mijn telefoon en hij wil nu niet meer aan![]()
![]()
![]()
![]()
Goeie vraag.quote:
Hmm. Vaagquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Goeie vraag.Ik heb hem nog nooit laten vallen, dus dat is het niet.
Geen idee. Maar ik heb hem al meer dan een jaar dus ik vrees van niet.quote:
Bedrijfsgarantie is vaak twee jaar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik heb hem al meer dan een jaar dus ik vrees van niet.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Onze bel is kapot.Nu hangt er een briefje "U moet kloppen want de bel doet het niet."
Wat heb je nou gedaan dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:47 schreef Bravebart het volgende:
Mmh, toch maar ff langs de huisarts gaan
Goed plan. Succes.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:47 schreef Bravebart het volgende:
Mmh, toch maar ff langs de huisarts gaan
Hij was bij het pitten midden in een glas gaan staan. Zeidie gister volgens mij.quote:
Oh auwa. Kusje voor Bart.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij was bij het pitten midden in een glas gaan staan. Zeidie gister volgens mij.
Ik zal het doorgeven.quote:
Vannacht in een stuk glas gaan staan onder het partyenquote:
Stuk glas jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij was bij het pitten midden in een glas gaan staan. Zeidie gister volgens mij.
quote:
Dit is een zaak voor Peter R.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Stuk glas jaTerwijl er plastic werd geschonken, dus geen idee hoe dat daar komt
OMG dat is echt très dom.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:50 schreef Bravebart het volgende:
Ook wel fijn dat die noobs van de 'EHBO' de wond schoonmaken met watten ipv gaasjes
Ja en lekker vuil ook. Lijkt me slim idd (huisarts dus).quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vannacht in een stuk glas gaan staan onder het partyenEn aangezien dat volk daar geen EHBO had vertrouw ik het niet zo. Ben bang dat er misschien nog glas in zit ofzo...
Mja, tetanus heb ik 2 jaar geleden nog gehad en ik heb het thuis ook nog schoongemaakt, dus dat zit wel goed denk ikquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja en lekker vuil ook. Lijkt me slim idd (huisarts dus).
Oh, vetquote:
quote:
quote:
Assistenten kunnen toch wel kijkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:02 schreef Bravebart het volgende:
Huisarts heeft geen inloop atmKut noobs.
Ik ga over twee weken voor de tweede keer vliegen.quote:
Even langs EHBO post ofzo? Neem aan dat je morgen niet meer langs kan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:02 schreef Bravebart het volgende:
Huisarts heeft geen inloop atmKut noobs.
18+.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan had je een kaartje moeten kopen.
Dat ik geen 18+ benquote:
Denk je dat dat zomaar gaat?quote:
Mja, misschien vanavond ff doen dan. En anders gewoon hopen op geen glas en elke dag goed schoonmakenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Even langs EHBO post ofzo? Neem aan dat je morgen niet meer langs kan?
quote:
Ik zit in het midden van 3 stoelenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga over twee weken voor de tweede keer vliegen.![]()
![]()
Ik hoop dat ik bij het raampje zit.
En eigenlijk wil ik mijn camera mee maar we gaan in een hostel.
Wat gaat ge eigenlijk doen daar?
Ja. Hier doen ze dat wel ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Denk je dat dat zomaar gaat?Kijken kan ik zelf ook wel
[..]
Mja, misschien vanavond ff doen dan. En anders gewoon hopen op geen glas en elke dag goed schoonmaken
Mja, ik wil wel wat meer dan gewoon kijkenquote:
Hmm. Naja, 't is jouw beenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik wil wel wat meer dan gewoon kijkenPlus, de studentenarts hier heeft geen assistente volgens mij
Hielquote:
Ook goed.quote:
quote:
hoezo dat?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
En nu krijg ik een ban. Doei.
quote:
Grieks leren.quote:
ik rijd soms ook in een 45-kilometer per uur wagentje (die 70 kanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:17 schreef Zeroku het volgende:
Echt WTF. Vriend van me komt net langs op de scooter van zijn ouders. Hij heeft zelf geen certificaat. Die gast kan écht NIET rijden
.
EMPORIUM FESTIVAL IS SOLD OUT!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij emporium kom je gewoon binnen hoor
Er is nog een ielegale wegquote:
Nah, te ver reizen.quote:
Dat wou ik maar net zeggen ja.quote:
Mag ik ook nog een foto van je nicht dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dat wou ik maar net zeggen ja.
Het was een leuke nacht
Bah.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:55 schreef Hyman het volgende:
http://evilbeetgossip.film.com/category/hayley-williams/
Dat, mijn vriend, klopt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:02 schreef Hyman het volgende:
Maar, het compenseert wel weer, want ze heeft een paar goede billen
Wtf, 350 euroquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:05 schreef Hyman het volgende:
Ik had vandaag les in het zwolle stadion, want daaraan grenst een cursuslokaal
Kost normaal 350€ per dagdeel, en wij hadden dus 2 dagdelen x2 lokalen
Maar omdat die man daar werkt, was het gratis
Neequote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:06 schreef Hyman het volgende:
Jeffrey, heb je dat nummer van Pendulum met in flames al gehoord?
Ik ben op msnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
1400€ he
moet je even op msn komende full version staat nog niet op yewtube
Die orenquote:
De oerknal belde.quote:
quote:
Hij wilde zijn grap terug.quote:
precies, altijd hetzelfde liedjequote:
They call me the hotstepperquote:
quote:
Mijn vrienden gaan niet uit omdat ze maandag/dinsdag hun laatste examens hebben en vervolgens zitten ze 10 dagen op Chersoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:06 schreef tubacloud het volgende:
ik ben moe
en ik zou vanavond eigenlijk naar een vriend gaan, maar die woont in een kutdorp 20km verderop, en de busverbinding is zo bagger dat ik er een uurtje kon zijn er dan weer naar huis had gemoeten
gaat dus niet gebeuren, ga wel een andere keer, en dan vanaf 8 uur 's avonds ofzo ipv 9
of het wordt tijd voor een scooterrijden kan ik toch wel, ook zonder certificaat
Haha, wie is dat danquote:
ik wilde eigenlijk wel uit, maar dat gaat nu dus niet doorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:08 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Mijn vrienden gaan niet uit omdat ze maandag/dinsdag hun laatste examens hebben en vervolgens zitten ze 10 dagen op Cherso
het plaatje is van AdvancedPowerquote:
Ook wel heel erg chillquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:10 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk wel uit, maar dat gaat nu dus niet door
maandag laatste examen, frans![]()
en dan frankrijk
Ja, ik weet wie AP isquote:
Mongols hating on mongolsquote:
je maakt me hongerig, naar ijs oid, ik heb dorst als een... ja, kameel?quote:
Kameel jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:11 schreef tubacloud het volgende:
[..]
je maakt me hongerig, naar ijs oid, ik heb dorst als een... ja, kameel?
engels was best moeilijk moet ik zeggen, iig moeilijker dan ik verwacht hadquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:10 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ook wel heel erg chill
Zeker aangezien Frans gewoon een leestoets is. Hoe ging je Engels?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:12 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Kameel jaDit spul is lekkerrrr, en betaald door mijn zusje
![]()
Nee, te zoet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:20 schreef tubacloud het volgende:
stilt cola de dorst?
ik had minder knoflook moeten eten
Drink het dan meteenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:13 schreef tubacloud het volgende:
[..]
wij hebben niet eens ijs, ja als ik limonadewater invries heb ik een waterijsje, maar dat stilt mijn dorst niet
Ja een beetje. Bij mij wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:20 schreef tubacloud het volgende:
stilt cola de dorst?
ik had minder knoflook moeten eten
Oei, dat hoorde ik hier ook al overalquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:12 schreef tubacloud het volgende:
[..]
engels was best moeilijk moet ik zeggen, iig moeilijker dan ik verwacht had
dan ga ik dalijk eens water drinkenquote:
maar koud voelt beterquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:23 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Drink het dan meteen
[..]
Ja een beetje. Bij mij wel.
[..]
Oei, dat hoorde ik hier ook al overal
weet ik nietquote:
Oeiquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:28 schreef tubacloud het volgende:
[..]
weet ik nietik denk het niet, maar dat denk ik elk jaar en dan ben ik toch over
Misschien heb je dat ook wel gedaan, weet jij veel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:41 schreef tubacloud het volgende:
het voelt echt alsof ik net een vlieg heb doorgeslikt met mijn cola
die is zo slechtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:49 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_ik_naar_malaga.html
Fuuuuuuquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Misschien heb je dat ook wel gedaan, weet jij veel.
wat een figuurquote:
Toffe shit, ouwe ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶quote:
Will Ferrell is geniaalquote:
Bek dicht.quote:
mmmrrowwwquote:
TR gemaakt.quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:17 schreef Ned_Bigby het volgende:
Dit loopt helemaal uit de hand, ik heb René en Nijnja maar even een PM gestuurd.
HAHAHA JA, WANT RENÉ IS HIER MOD!!1111quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:17 schreef Ned_Bigby het volgende:
Dit loopt helemaal uit de hand, ik heb René en Nijnja maar even een PM gestuurd.
Nee maar hij heeft mij wel lopen noten omdat ik 1 lapo hunt bericht had geplaatstquote:
Oja, dat is ook nog nooit gezegd dat dat niet mag inderdaad.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:20 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Nee maar hij heeft mij wel lopen noten omdat ik 1 lapo hunt bericht had geplaatst
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oja, dat is ook nog nooit gezegd dat dat niet mag inderdaad.
Nu niks.quote:
quote:
Nog 36 minuten, vrind.quote:
René probeert met FOK! irl te compenseren.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:20 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Nee maar hij heeft mij wel lopen noten omdat ik 1 lapo hunt bericht had geplaatst
TR.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:29 schreef MarkM het volgende:
[..]
René probeert met FOK! irl te compenseren.
Jij bent geen noemenswaardige crew.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:31 schreef Zeroku het volgende:
Da's een leuke als jullie mij weer vervelen.
Dat is irrelevant.quote:
Zijn collegae kwamen hem hier gisteren zelfs nog trollenquote:
Ja, want jij kent ze zó goedquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:34 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Zijn collegae kwamen hem hier gisteren zelfs nog trollen
Haphapquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, want jij kent ze zó goed. Als je dát trollen noemt
.
Wat is er mis, jo(t)chie?quote:
Dude, 9000? That's barely a super saiyan. Super Saiyan is pas in de miljoen richting (frieza saga gingen de power levels enorm het dak door)quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:36 schreef Ned_Bigby het volgende:
Shit man, Zeroku's power level just hit nine thousands; he's turning into a fucking super-saiyan.
Waarom begin jij je zinnen in het Engels?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:37 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dude, 9000? That's barely a super saiyan. Super Saiyan is pas in de miljoen richting (frieza saga gingen de power levels enorm het dak door)
Waarom weet ik dit?
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:37 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dude, 9000? That's barely a super saiyan. Super Saiyan is pas in de miljoen richting (frieza saga gingen de power levels enorm het dak door)
Waarom weet ik dit?
Meh, ik weet wel een beter huis in Amsterdam. Voor een student dan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:38 schreef Renesite het volgende:
Wie heeft er 2,3 miljoen over? http://www.funda.nl/koop/(...)t-148/fotos/#foto-24
Hoiquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:29 schreef MarkM het volgende:
[..]
René probeert met FOK! irl te compenseren.
Misschien over een paar jaarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:38 schreef Renesite het volgende:
Wie heeft er 2,3 miljoen over? http://www.funda.nl/koop/(...)t-148/fotos/#foto-24
quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi
Nee, ik ben gevraagd mede een oogje in het zeil te houden. Dus dat doe ik dan. kus op je bolle toet
te veel caffeïne? te weinig nicotine?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zit hier helemaal te shaken, dit gaat niet goed zo.
Is nijna verdronken in de Fristi?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi
Nee, ik ben gevraagd mede een oogje in het zeil te houden. Dus dat doe ik dan. kus op je bolle toet
Omdat ik de hele dag met een engels sprekend persoon heb gewerkt en die switch nog niet volledig terug heb gemaakt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:38 schreef MarkM het volgende:
[..]
Waarom begin jij je zinnen in het Engels?
Enorme pijn, word er ook misselijk vanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:39 schreef tubacloud het volgende:
[..]
te veel caffeïne? te weinig nicotine?
Niet alleen vandaag.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:40 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Omdat ik de hele dag met een engels sprekend persoon heb gewerkt en die switch nog niet volledig terug heb gemaakt.
hmm, hoe komt het?quote:
Is sowieso een gewoonte omdat ik veel in het engels communiceer. 80% van mijn gesprekken zijn engels.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |