Toffe shit, ouwe ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶quote:
Will Ferrell is geniaalquote:
Bek dicht.quote:
mmmrrowwwquote:
TR gemaakt.quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:17 schreef Ned_Bigby het volgende:
Dit loopt helemaal uit de hand, ik heb René en Nijnja maar even een PM gestuurd.
HAHAHA JA, WANT RENÉ IS HIER MOD!!1111quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:17 schreef Ned_Bigby het volgende:
Dit loopt helemaal uit de hand, ik heb René en Nijnja maar even een PM gestuurd.
Nee maar hij heeft mij wel lopen noten omdat ik 1 lapo hunt bericht had geplaatstquote:
Oja, dat is ook nog nooit gezegd dat dat niet mag inderdaad.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:20 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Nee maar hij heeft mij wel lopen noten omdat ik 1 lapo hunt bericht had geplaatst
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oja, dat is ook nog nooit gezegd dat dat niet mag inderdaad.
Nu niks.quote:
quote:
Nog 36 minuten, vrind.quote:
René probeert met FOK! irl te compenseren.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:20 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Nee maar hij heeft mij wel lopen noten omdat ik 1 lapo hunt bericht had geplaatst
TR.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:29 schreef MarkM het volgende:
[..]
René probeert met FOK! irl te compenseren.
Jij bent geen noemenswaardige crew.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:31 schreef Zeroku het volgende:
Da's een leuke als jullie mij weer vervelen.
Dat is irrelevant.quote:
Zijn collegae kwamen hem hier gisteren zelfs nog trollenquote:
Ja, want jij kent ze zó goedquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:34 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Zijn collegae kwamen hem hier gisteren zelfs nog trollen
Haphapquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, want jij kent ze zó goed. Als je dát trollen noemt
.
Wat is er mis, jo(t)chie?quote:
Dude, 9000? That's barely a super saiyan. Super Saiyan is pas in de miljoen richting (frieza saga gingen de power levels enorm het dak door)quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:36 schreef Ned_Bigby het volgende:
Shit man, Zeroku's power level just hit nine thousands; he's turning into a fucking super-saiyan.
Waarom begin jij je zinnen in het Engels?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:37 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dude, 9000? That's barely a super saiyan. Super Saiyan is pas in de miljoen richting (frieza saga gingen de power levels enorm het dak door)
Waarom weet ik dit?
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:37 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dude, 9000? That's barely a super saiyan. Super Saiyan is pas in de miljoen richting (frieza saga gingen de power levels enorm het dak door)
Waarom weet ik dit?
Meh, ik weet wel een beter huis in Amsterdam. Voor een student dan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:38 schreef Renesite het volgende:
Wie heeft er 2,3 miljoen over? http://www.funda.nl/koop/(...)t-148/fotos/#foto-24
Hoiquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:29 schreef MarkM het volgende:
[..]
René probeert met FOK! irl te compenseren.
Misschien over een paar jaarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:38 schreef Renesite het volgende:
Wie heeft er 2,3 miljoen over? http://www.funda.nl/koop/(...)t-148/fotos/#foto-24
quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi
Nee, ik ben gevraagd mede een oogje in het zeil te houden. Dus dat doe ik dan. kus op je bolle toet
te veel caffeïne? te weinig nicotine?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zit hier helemaal te shaken, dit gaat niet goed zo.
Is nijna verdronken in de Fristi?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi
Nee, ik ben gevraagd mede een oogje in het zeil te houden. Dus dat doe ik dan. kus op je bolle toet
Omdat ik de hele dag met een engels sprekend persoon heb gewerkt en die switch nog niet volledig terug heb gemaakt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:38 schreef MarkM het volgende:
[..]
Waarom begin jij je zinnen in het Engels?
Enorme pijn, word er ook misselijk vanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:39 schreef tubacloud het volgende:
[..]
te veel caffeïne? te weinig nicotine?
Niet alleen vandaag.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:40 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Omdat ik de hele dag met een engels sprekend persoon heb gewerkt en die switch nog niet volledig terug heb gemaakt.
hmm, hoe komt het?quote:
Is sowieso een gewoonte omdat ik veel in het engels communiceer. 80% van mijn gesprekken zijn engels.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |