ダイ:3 :3 :3 ^____^quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:00 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Wari wari Ken-Chan!
Nan-da to!
朽木 白哉 更木 剣八quote:
Weet ik, maar Sjoegsjoeg luistert dat vast ook welquote:
Ik weet niet, dat soort plaatjes worden automatisch geblokkeerd hierquote:
De plaatjes bevatten geen Japans.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet niet, dat soort plaatjes worden automatisch geblokkeerd hier
Wat dan, Thais?quote:
Die eerste twee zijn Japans, maar de rest niet. Dat is alleen maar visueel genot.quote:
Het is maar wat je visueel genot vindtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die eerste twee zijn Japans, maar de rest niet. Dat is alleen maar visueel genot.
Wíe?quote:
Que?quote:
Jonge, ik ken heel veel meer dan technoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja da's geen techno hè, dat ken je niet.
Zoals?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jonge, ik ken heel veel meer dan techno
Die zegt wel meerquote:
Uuuh, rock, pop, indie, minimal, trance, hardcore, hardstyle?quote:
Senbonzakura Kageyoshi van Kuchiki Byakuya.quote:
Hardstyle en hardcorequote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh, rock, pop, indie, minimal, trance, hardcore, hardstyle?
Tof, ff downloaden!
This ain't a love song, this is goodbyeeeee. Awoeeehoehoeeoeeeequote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
And i'm a little bit lost without you
Je kan er niet mee omgaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hardstyle en hardcoreDaar waag ik me niet aan.
I know!Het eerste album is ook superleuk, die teksten.
![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en ik ga even een ban aanvragen dus tot over een week ofzo.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en ik ga even een ban aanvragen dus tot over een week ofzo.
remlof, Snakey, NJ, of Biogarde.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Naar wie moet ik dan eigenlijk PM'en?
Ik ga hem heel heel heel heel heel misschien ook kopen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:18 schreef Schieganger het volgende:
7D 8fps per seconden schieten is leukAlsof je een machinegeweer vasthebt.
Je had het ook naar forum@fok.nl kunnen sturen. Dan leest iemand het sowieso.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja had remlof gedaaaan. Hopen dattie weer zo lief is als de vorige keer.
Ja nou dat bedoelde ik dus.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je had het ook naar forum@fok.nl kunnen sturen. Dan leest iemand het sowieso.
quote:
Npquote:
Nan-da!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:00 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Wari wari Ken-Chan!
Nan-da to!
quote:
How come?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:39 schreef DeLuna het volgende:
Er zit een fucking dikke barst in het scherm van mijn telefoon en hij wil nu niet meer aan![]()
![]()
![]()
![]()
Goeie vraag.quote:
Hmm. Vaagquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Goeie vraag.Ik heb hem nog nooit laten vallen, dus dat is het niet.
Geen idee. Maar ik heb hem al meer dan een jaar dus ik vrees van niet.quote:
Bedrijfsgarantie is vaak twee jaar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik heb hem al meer dan een jaar dus ik vrees van niet.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Onze bel is kapot.Nu hangt er een briefje "U moet kloppen want de bel doet het niet."
Wat heb je nou gedaan dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:47 schreef Bravebart het volgende:
Mmh, toch maar ff langs de huisarts gaan
Goed plan. Succes.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:47 schreef Bravebart het volgende:
Mmh, toch maar ff langs de huisarts gaan
Hij was bij het pitten midden in een glas gaan staan. Zeidie gister volgens mij.quote:
Oh auwa. Kusje voor Bart.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij was bij het pitten midden in een glas gaan staan. Zeidie gister volgens mij.
Ik zal het doorgeven.quote:
Vannacht in een stuk glas gaan staan onder het partyenquote:
Stuk glas jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij was bij het pitten midden in een glas gaan staan. Zeidie gister volgens mij.
quote:
Dit is een zaak voor Peter R.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Stuk glas jaTerwijl er plastic werd geschonken, dus geen idee hoe dat daar komt
OMG dat is echt très dom.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:50 schreef Bravebart het volgende:
Ook wel fijn dat die noobs van de 'EHBO' de wond schoonmaken met watten ipv gaasjes
Ja en lekker vuil ook. Lijkt me slim idd (huisarts dus).quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vannacht in een stuk glas gaan staan onder het partyenEn aangezien dat volk daar geen EHBO had vertrouw ik het niet zo. Ben bang dat er misschien nog glas in zit ofzo...
Mja, tetanus heb ik 2 jaar geleden nog gehad en ik heb het thuis ook nog schoongemaakt, dus dat zit wel goed denk ikquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja en lekker vuil ook. Lijkt me slim idd (huisarts dus).
Oh, vetquote:
quote:
quote:
Assistenten kunnen toch wel kijkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:02 schreef Bravebart het volgende:
Huisarts heeft geen inloop atmKut noobs.
Ik ga over twee weken voor de tweede keer vliegen.quote:
Even langs EHBO post ofzo? Neem aan dat je morgen niet meer langs kan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:02 schreef Bravebart het volgende:
Huisarts heeft geen inloop atmKut noobs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |