quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als ik de karatescholen afga zie ik 100den Arische jongetjes van 7 en 8. Karate kan een gevaarlijke sport zijn en dus tot verminking leiden. Scholen sluiten? -edit- kappen
quote:...en joden? En Amerikanen?
Vind het juist daarom zo'n 'neutraal' onderwerp: het feit dat het door 'enge' moslims wordt beoefend wordt natuurlijk wel heel erg opgeheven door het feit dat het door 'lieve' Amerikanen en Joden wordt gepraktiseerd. Je meelijwekkende opmerking slaat dus als een kut op peren.
10 minuten tot een kwartier tussentijd. Soms ook meteen achter elkaar maar dan niet 8 keer. Een goede vrijpartij kan bij mij 4 of 5 uur duren. Ik denk dat ik een enorm hoog testosteron niveau heb. Ik ben goed behaard en breed gebouwd. Ik heb een diepe zware stem en hoge sexlust.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Tijdens een en dezelfde vrijpartij, of bedoel je met een tussentijd van 2 uur of zo?
Nou en?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:02 schreef polderturk het volgende:
[..]
10 minuten tot een kwartier tussentijd. Soms ook meteen achter elkaar maar dan niet 8 keer. Een goede vrijpartij kan bij mij 4 of 5 uur duren. Ik denk dat ik een enorm hoog testosteron niveau heb. Ik ben goed behaard en breed gebouwd. Ik heb een diepe zware stem en hoge sexlust.
4 tot 5 uur?quote:
Onder Amerikanen is besnijdenis idd de norm, maar blijkbaar is het interessanter om het over moslims te hebben. Vreemd.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:27 schreef Marouska het volgende:
[..]
...en joden? En Amerikanen?
Vind het juist daarom zo'n 'neutraal' onderwerp: het feit dat het door 'enge' moslims wordt beoefend wordt natuurlijk wel heel erg opgeheven door het feit dat het door 'lieve' Amerikanen en Joden wordt gepraktiseerd. Je meelijwekkende opmerking slaat dus als een kut op peren.
degene die het over moslims hebben leken mij in dit geval voornamelijk de moslims zelf. Maar goed.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Onder Amerikanen is besnijdenis idd de norm, maar blijkbaar is het interessanter om het over moslims te hebben. Vreemd.
Overigens kan ik elke volwassen jongen/man aanraden om zich te laten besnijden.....ongeacht afkomst.
Ja, inderdaad, je vraagt je af wat er mis is met de old fashion 5 minutes.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:20 schreef Marouska het volgende:
Weet echt niet wat je met zo'n 'ik ben een testosteronbundel, vrees mij!'-uitspraak wil bewijzen hoor. 4 tot 5 uur, dan ben je als vrouw zijnde echt uitgeragd, dat kan niet lekker meer zijn.
ehh veel. Jezus, ik voel me net Goudlokje hier. De pap is enerzijds te heet, en anderzijds te koud...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, je vraagt je af wat er mis is met de old fashion 5 minutes.²
Dan zijn we dat gelukkig eens.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:25 schreef Marouska het volgende:
[..]
ehh veel. Jezus, ik voel me net Goudlokje hier. De pap is enerzijds te heet, en anderzijds te koud...
Dat is smaak en mode-afhankelijk. Ik heb ook niks tegen besnijdenis, maar laat dat iemand zelf beslissen. Herstel is niet mogelijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:04 schreef Izaag het volgende:
[..]
Een verbetering ten opzichte van het origineel kun je geen verminking noemen. Eerder een enhancement.
Ik hoop oprecht dat je onvruchtbaar blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:56 schreef Burakius het volgende:
Iedereen blijft het maar verminking noemen. Geloof me een besneden penis is net zo functioneel óf functioneler als een onbesneden penis. Verder heeft het mits goed uitgevoerd medische voordelen. Dit is op de wiki wel te lezen.
Afgezien van dit is de hygiene niet de reden waarom Joden en Moslim besnijdenis doen.
En ik zal het bij mijn zonen (mocht ik die krijgen) ook laten doen. Het is MIJN SUBJECTIEVE opvoeding en niemand hoeft zich er mee te bemoeien.
Nee, hoor, joden mogen van mij ook niet in hun kinderen knippen. En alle andere mensen ook niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Ouders beslissen zoveel voor hun kinderen, zo niet alles. Maar we maken er weer een probleem van omdat het hier om Moslims gaat.²
Klopt. Met de kennis van nu had ik het 10 jaar eerder gedaan.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:23 schreef Marouska het volgende:
Jij hebt je op latere leeftijd besneden, begrijp ik hieruit? Dus je kan 'voor' en 'na' vergelijken?
En hoeveel kerels hebben dan je prostaat laten jubelen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:02 schreef polderturk het volgende:
[..]
10 minuten tot een kwartier tussentijd. Soms ook meteen achter elkaar maar dan niet 8 keer. Een goede vrijpartij kan bij mij 4 of 5 uur duren. Ik denk dat ik een enorm hoog testosteron niveau heb. Ik ben goed behaard en breed gebouwd. Ik heb een diepe zware stem en hoge sexlust.
Jij kan net zo min mensen verplichten hun kinderen niet te besnijden, dan dat ik mensen kan verplichten hun kinderen wel te besnijden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, hoor, joden mogen van mij ook niet in hun kinderen knippen. En alle andere mensen ook niet.
Kindermishandeling is geen recht.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:42 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Jij kan net zo min mensen verplichten hun kinderen niet te besnijden, dan dat ik mensen kan verplichten hun kinderen wel te besnijden.
Het ligt gewoon in de handen van de ouders.
Het doet er toch helemaal niet toe of er voordelen zijn? Al zijn er tientallen voordelen, dan nog is het niet gerechtvaardigd.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:47 schreef joepie91 het volgende:
Goed, ik zal het nog maar even vragen, want in dit topic staat zoveel onzin dat het echt niet te lezen is:
Noem nou eens concrete voordelen van een besnijdenis? Voordelen die wetenschappelijk zijn aangetoond (en dus geen "omdat het moet", "omdat het toch alleen maar voordelen heeft" redenaties).
Maar jij had dus een medische conditie. Vind je ook dat iemand die volkomen gezond is besneden zou moeten worden? Want daar gaat het hier om. Niet om een baby waarbij men ziet dat hij een medisch probleem heeft, maar om een baby waarbij het duidelijk is dat dat niet zo is en die je dus onnodig pijn gaat doen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt. Met de kennis van nu had ik het 10 jaar eerder gedaan.
Er zijn tig redenen om je te laten besnijden, in mijn geval was het een (veel) te kort toompje en daardoor kwam er enorm veel spanning op te staan bij een erectie wat erg pijnlijk was....dat is nu compleet verholpen en ik heb er verder geen nadelen van ondervonden.
Het is een operatie van niets (meer een ingreep als een operatie) en het leven na de operatie is niet veel anders, afgezien van het feit dat er geen pijn meer optreedt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |