lol. geef eens een bron waarbij moslimas geen baarmoederhalskanker krijgen. of andere kankers.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]Lekker relevant.
Maar goed, oh wat hebben ze hier in het westen respect voor de girls, uit vrede en respect geven ze deze girls op regelmatige basis verfijnde baarmoederhalskanker, omdat ze hun lid niet fatsoenlijk kunnen wassen.²
Nu is het opeens andere Islamitische geschriften. Man je hebt het gewoon niet onderzocht. Zeg het nou gewoon.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben absoluut niet door de mand gevallen, zoals jij het graag wilt zien. ik heb het over het barbaarse gebruik van besnijdenis. en dat staat toch wel in de koran of andere islamitische geschriften?
Wat mij betreft prima. Kinderen zouden daar niet voor bedoeld zijn. Als volwassene sta ik volledig achter iemand wanneer die dat wil. Ik zie daar dus ook geen drama in.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:27 schreef Burakius het volgende:
Tevens moet ik zeggen dat in mijn tijd wij het gewoon zelf hebben gedokt en dat het in mijn tijd nog 99% thuis gebeurde door een "besnijdenis doktor" die de nodige certificaten ervoor heeft/had etc.
En wij Moslim verwachten ook helemaal geen vergoeding. Misschien de Joden wel.
Als je leest wat de complicaties kunnen zijn dan lijkt me het me anders aardig normaal dat je als benadeelde gaat klagen als je hier slachtoffer van word. Uiteraard gaat het veel vaker goed dan mis, maar als er geen duidelijke voordelen aan zitten dan zie ik het nut niet in van dat risico nemen. Als alles goed gaat dan zie ik er ook geen probleem mee, maar het gaat me meer om het onnodige risico dat je loopt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:47 schreef BertV het volgende:
Ik kan me voorstellen dat er geen besneden jongen is die gaat mopperen. Je weet niet beter, er valt er niks meer aan te doen, je beschuldigd je ouders van kindermishandeling, en je brengt te berde dat er iets onnodig mist aan je lid.
Tijdens een en dezelfde vrijpartij, of bedoel je met een tussentijd van 2 uur of zo?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:24 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik ben besneden en ik kan op een dag 8 keer seks hebben. Verschillende bedpartners hebben gezegd dat ik niet normaal ben.
Precies, waarom kleine kinderen besnijden. Er is geen reden voor.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:25 schreef paddy het volgende:
Wanneer je als volwassen man of vrouw zich laat besnijden? Zal me werkelijk een worst wezen. Ik snap alleen niet zo goed waarom men kinderen daarin moet betrekken. Volgens deze bron Zou het gaan om respect/overgave aan je partner? Wat hebben kleine kinderen daar nu mee te maken?
Inderdaad. Als ze een besnijdenis willen doen ze dat maar na hun 18de of zo. Wmb na hun 15de, als het maar de eigen keuze is. En geloof me maar, de verhalen over hoe zeer dat doet en hoe vervelend dat voelt na afloop, zullen op den duur leiden naar minder moslims die hiervoor bewust kiezen.quote:Kinderen zijn geen eigendom en horen beschermd te worden tegen tattoo's en borstvergrotingen. Dus ook tegen besnijdenis voor kinderen.
Een verbod voor volwassenen vind ik dan weer niet kunnen. Laat ze lekker.
Jij was moslim las ik uit je geschiedenis. Schaam je! Seks voor het huwelijk!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:24 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik ben besneden en ik kan op een dag 8 keer seks hebben. Verschillende bedpartners hebben gezegd dat ik niet normaal ben.
Och, waarschijnlijk bedoelt hij dat hij zich 8 keer per dag tracht af te rukken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:45 schreef paddy het volgende:
[..]
Jij was moslim las ik uit je geschiedenis. Schaam je! Seks voor het huwelijk!
Ik ben ook niet voor besnijdenis, maar om daarom nou meteen te zeggen dat je niet normaal bent vind ik niet aardig.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:24 schreef polderturk het volgende:
[..]
Kan, maar ze verdedigen de besnijdenis door te zeggen dat ze daardoor niet zo snel klaarkomen en dat dat fijner zou zijn voor een vrouw. Nou, ik vind van niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:22 schreef zoalshetis het volgende:
je hebt ook mannen die besneden zijn en binnen een zucht en een scheet klaarkomen. of met een hoog libido. dat is semantisch in deze discussie waar het gaat over zelfbeschikkingsrecht van eigen lijf, mutulatie en kindermishandeling.
Van wie hoort dat?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:25 schreef paddy het volgende:
Wanneer je als volwassen man of vrouw zich laat besnijden? Zal me werkelijk een worst wezen. Ik snap alleen niet zo goed waarom men kinderen daarin moet betrekken. Volgens deze bron Zou het gaan om respect/overgave aan je partner? Wat hebben kleine kinderen daar nu mee te maken?
Besnijdenis hoort trouwens bij vrouwen niet zo gedaan te worden dat ze er niet van mogen genieten lees ik uit het verhaal.
En Hakim? Was jij moslim? Waarom praat jij dan over meerdere vrouwen neuken terwijl je eerst getrouwd hoort te zijn voor de seks?BSB? Tuchtig hem eens
![]()
Wanneer je geen moslim bent? Veel plezier met je condooms hoop ik![]()
Ik schaar deze dan voor mezelf onder tatoo's en borstverkleining enz. Zou trouwens niet in het pakket moeten zitten of het moet om gezondheidsredenen zijn (pijn enz) Hoor ik nl ook wel eens wat over. Wat een volwassen iemand doet moeten ze zelf weten vind ik. Kinderen zijn geen eigendom en horen beschermd te worden tegen tattoo's en borstvergrotingen. Dus ook tegen besnijdenis voor kinderen.
Een verbod voor volwassenen vind ik dan weer niet kunnen. Laat ze lekker.
Ik begrijp ook niet wat de KPMG wil. Op verschillende sites van medische instellingen wegen de nadelen van besnijdenis niet op tegen de voordelen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:42 schreef Ringo het volgende:
Ik ben besneden lang voordat ik kon praten. Prijs de heer.
Als ze nou eens een enquete houden onder mannen die besneden zijn, met vragen als 'heb je er spijt van' dan zullen ze er achter komen dat het gewoon een non-issue is.quote:1. Bij een te gevoelige penis en te snel klaarkomen kan verwijdering van het frenulum juist een voordeel zijn.
2. Bij sommige mannen is het frenulum erg kort en strak, en verhindert het dat de voorhuid volledig teruggetrokken kan worden. Verwijdering of verlenging van het frenulum lost dit probleem op.
3. Een kort frenulum is hinderlijk indien men een hoge besnijding wenst. Wordt het frenulum verwijderd, dan kan de penis hoger besneden worden.
4. Soms scheurt het frenulum bij zware belasting tijdens sex. Dit kan nogal pijnlijk zijn en gepaard gaan met hevig bloeden. Na genezing is het frenulum door vorming van littekenweefsel vaak nog minder soepel, wat weer opnieuw tot (in)scheuren kan leiden.
5. Als het frenulum behouden wordt, krijgt de huid aan de onderzijde van de penis een soort v-vorm. Verwijdering geeft een egaler resultaat, wat vaak mooier gevonden wordt.
NOG niet....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:32 schreef Izaag het volgende:
[..]
Jongensbesnijdenis valt niet onder kindermishandeling.
Het heeft geen voordelen. Niemand is tegen besnijdenis op medische indicatie. Het gaat om de voordelen van kinderverminking en die zijn er gewoon niet. Als een volwassenen voordelen ziet moet hij zich vooral laten besnijden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:15 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet wat de KPMG wil. Op verschillende sites van medische instellingen wegen de nadelen van besnijdenis niet op tegen de voordelen.
Het was ook hun beslissing niet. Maar de mannen die zonder normaal functionerende lul zitten zullen het wel betreuren.quote:Als ze nou eens een enquete houden onder mannen die besneden zijn, met vragen als 'heb je er spijt van' dan zullen ze er achter komen dat het gewoon een non-issue is.
Ben jij van de Iraanse of Saudische zedenpolitie?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:25 schreef paddy het volgende:
En Hakim? Was jij moslim? Waarom praat jij dan over meerdere vrouwen neuken terwijl je eerst getrouwd hoort te zijn voor de seks?BSB? Tuchtig hem eens
![]()
Wanneer je geen moslim bent? Veel plezier met je condooms hoop ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |