abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 mei 2010 @ 00:55:21 #126
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82049990
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 00:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Lekker relevant.

Maar goed, oh wat hebben ze hier in het westen respect voor de girls, uit vrede en respect geven ze deze girls op regelmatige basis verfijnde baarmoederhalskanker, omdat ze hun lid niet fatsoenlijk kunnen wassen.

²
lol. geef eens een bron waarbij moslimas geen baarmoederhalskanker krijgen. of andere kankers.

ik denk zelfs dat de gemiddelde levenverwachting van moslims lager is dan die van de kaaskoppen. heeft natuurlijk niets met inteelt te maken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_82050037
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 00:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik ben absoluut niet door de mand gevallen, zoals jij het graag wilt zien. ik heb het over het barbaarse gebruik van besnijdenis. en dat staat toch wel in de koran of andere islamitische geschriften?
Nu is het opeens andere Islamitische geschriften. Man je hebt het gewoon niet onderzocht. Zeg het nou gewoon.

Nee het staat niet in de Qur'an. Ik gaf je ook nog eens een gratis tip: een profeet heeft het ooit gedaan en daarmee begon het (en dat is dus een profeet vóór Muhammed (vzmh)).
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_82050720
Wanneer je als volwassen man of vrouw zich laat besnijden? Zal me werkelijk een worst wezen. Ik snap alleen niet zo goed waarom men kinderen daarin moet betrekken. Volgens deze bron Zou het gaan om respect/overgave aan je partner? Wat hebben kleine kinderen daar nu mee te maken?

Besnijdenis hoort trouwens bij vrouwen niet zo gedaan te worden dat ze er niet van mogen genieten lees ik uit het verhaal.

En Hakim? Was jij moslim? Waarom praat jij dan over meerdere vrouwen neuken terwijl je eerst getrouwd hoort te zijn voor de seks? BSB? Tuchtig hem eens

Wanneer je geen moslim bent? Veel plezier met je condooms hoop ik

Ik schaar deze dan voor mezelf onder tatoo's en borstverkleining enz. Zou trouwens niet in het pakket moeten zitten of het moet om gezondheidsredenen zijn (pijn enz) Hoor ik nl ook wel eens wat over. Wat een volwassen iemand doet moeten ze zelf weten vind ik. Kinderen zijn geen eigendom en horen beschermd te worden tegen tattoo's en borstvergrotingen. Dus ook tegen besnijdenis voor kinderen.

Een verbod voor volwassenen vind ik dan weer niet kunnen. Laat ze lekker.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_82050747
Tevens moet ik zeggen dat in mijn tijd wij het gewoon zelf hebben gedokt en dat het in mijn tijd nog 99% thuis gebeurde door een "besnijdenis doktor" die de nodige certificaten ervoor heeft/had etc.

En wij Moslim verwachten ook helemaal geen vergoeding. Misschien de Joden wel.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_82050832
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 01:27 schreef Burakius het volgende:
Tevens moet ik zeggen dat in mijn tijd wij het gewoon zelf hebben gedokt en dat het in mijn tijd nog 99% thuis gebeurde door een "besnijdenis doktor" die de nodige certificaten ervoor heeft/had etc.

En wij Moslim verwachten ook helemaal geen vergoeding. Misschien de Joden wel.
Wat mij betreft prima. Kinderen zouden daar niet voor bedoeld zijn. Als volwassene sta ik volledig achter iemand wanneer die dat wil. Ik zie daar dus ook geen drama in.

Kinderen kennen geen overgave aan een vrouw (als het goed is) dus die zouden dit niet aangedaan moeten worden. Totaal onnodig.
Die laatste zin van jou is er weer zo één met onderbuik gevoelens

Jammer

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 29-05-2010 01:39:06 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 08:47:46 #131
37248 BertV
Klei indiaan
pi_82053360
Ik kan me voorstellen dat er geen besneden jongen is die gaat mopperen. Je weet niet beter, er valt er niks meer aan te doen, je beschuldigd je ouders van kindermishandeling, en je brengt te berde dat er iets onnodig mist aan je lid.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_82055920
Hmja, het verzinnen van allerlei triviale voordelen is een duidelijke vorm van cognitieve dissonantie.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 11:40:19 #133
304973 Randvoorwaarde
Its in the contract
pi_82055997
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 08:47 schreef BertV het volgende:
Ik kan me voorstellen dat er geen besneden jongen is die gaat mopperen. Je weet niet beter, er valt er niks meer aan te doen, je beschuldigd je ouders van kindermishandeling, en je brengt te berde dat er iets onnodig mist aan je lid.
Als je leest wat de complicaties kunnen zijn dan lijkt me het me anders aardig normaal dat je als benadeelde gaat klagen als je hier slachtoffer van word. Uiteraard gaat het veel vaker goed dan mis, maar als er geen duidelijke voordelen aan zitten dan zie ik het nut niet in van dat risico nemen. Als alles goed gaat dan zie ik er ook geen probleem mee, maar het gaat me meer om het onnodige risico dat je loopt.
"Mijn favoriete goede doel; de staatskas."
- Gerrit Zalm, ABN-Amro
  zaterdag 29 mei 2010 @ 12:12:52 #134
3542 Gia
User under construction
pi_82056719
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 23:24 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ik ben besneden en ik kan op een dag 8 keer seks hebben. Verschillende bedpartners hebben gezegd dat ik niet normaal ben.
Tijdens een en dezelfde vrijpartij, of bedoel je met een tussentijd van 2 uur of zo?
  zaterdag 29 mei 2010 @ 12:22:27 #135
3542 Gia
User under construction
pi_82056953
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 01:25 schreef paddy het volgende:
Wanneer je als volwassen man of vrouw zich laat besnijden? Zal me werkelijk een worst wezen. Ik snap alleen niet zo goed waarom men kinderen daarin moet betrekken. Volgens deze bron Zou het gaan om respect/overgave aan je partner? Wat hebben kleine kinderen daar nu mee te maken?
Precies, waarom kleine kinderen besnijden. Er is geen reden voor.
En hygiene? Onzin. Hier in Nederland heb je water genoeg om je goed te kunnen wassen. Ook een onbesneden lul kun je hygiënisch wassen. En rotzooi die achter je eikel blijft plakken, doet dat ook wel bij een besneden lul die zich niet goed wast.
quote:
Kinderen zijn geen eigendom en horen beschermd te worden tegen tattoo's en borstvergrotingen. Dus ook tegen besnijdenis voor kinderen.

Inderdaad. Als ze een besnijdenis willen doen ze dat maar na hun 18de of zo. Wmb na hun 15de, als het maar de eigen keuze is. En geloof me maar, de verhalen over hoe zeer dat doet en hoe vervelend dat voelt na afloop, zullen op den duur leiden naar minder moslims die hiervoor bewust kiezen.
pi_82057446
quote:

[..]

Ik ben besneden en ik kan op een dag 8 keer seks hebben. Verschillende bedpartners hebben gezegd dat ik niet normaal ben.
Jij was moslim las ik uit je geschiedenis. Schaam je! Seks voor het huwelijk!
  zaterdag 29 mei 2010 @ 12:49:42 #137
3542 Gia
User under construction
pi_82057549
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 12:45 schreef paddy het volgende:

[..]

Jij was moslim las ik uit je geschiedenis. Schaam je! Seks voor het huwelijk!
Och, waarschijnlijk bedoelt hij dat hij zich 8 keer per dag tracht af te rukken.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 12:53:09 #138
304973 Randvoorwaarde
Its in the contract
pi_82057624
Ach, als die tradities overboord kunnen dan kan dat besnijden ook wel overboord nietwaar?
- Gerrit Zalm, ABN-Amro
pi_82057948
quote:

[..]

Ik ben ook niet voor besnijdenis, maar om daarom nou meteen te zeggen dat je niet normaal bent vind ik niet aardig.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 14:22:54 #140
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82060248
je hebt ook mannen die besneden zijn en binnen een zucht en een scheet klaarkomen. of met een hoog libido. dat is semantisch in deze discussie waar het gaat over zelfbeschikkingsrecht van eigen lijf, mutulatie en kindermishandeling.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 29 mei 2010 @ 15:33:38 #141
3542 Gia
User under construction
pi_82062138
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 14:22 schreef zoalshetis het volgende:
je hebt ook mannen die besneden zijn en binnen een zucht en een scheet klaarkomen. of met een hoog libido. dat is semantisch in deze discussie waar het gaat over zelfbeschikkingsrecht van eigen lijf, mutulatie en kindermishandeling.
Kan, maar ze verdedigen de besnijdenis door te zeggen dat ze daardoor niet zo snel klaarkomen en dat dat fijner zou zijn voor een vrouw. Nou, ik vind van niet.
pi_82062204
quote:

Besnijdenis hoort trouwens bij vrouwen niet zo gedaan te worden dat ze er niet van mogen genieten lees ik uit het verhaal.

En Hakim? Was jij moslim? Waarom praat jij dan over meerdere vrouwen neuken terwijl je eerst getrouwd hoort te zijn voor de seks? BSB? Tuchtig hem eens

Ik schaar deze dan voor mezelf onder tatoo's en borstverkleining enz. Zou trouwens niet in het pakket moeten zitten of het moet om gezondheidsredenen zijn (pijn enz) Hoor ik nl ook wel eens wat over. Wat een volwassen iemand doet moeten ze zelf weten vind ik. Kinderen zijn geen eigendom en horen beschermd te worden tegen tattoo's en borstvergrotingen. Dus ook tegen besnijdenis voor kinderen.

Van wie hoort dat?
  zaterdag 29 mei 2010 @ 15:42:16 #143
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_82062353
Ik ben besneden lang voordat ik kon praten. Prijs de heer.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_82063247
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 15:42 schreef Ringo het volgende:
Ik ben besneden lang voordat ik kon praten. Prijs de heer.
Ik begrijp ook niet wat de KPMG wil. Op verschillende sites van medische instellingen wegen de nadelen van besnijdenis niet op tegen de voordelen.

http://www.besnijdenisinfo.nl/stijl.html
quote:
1. Bij een te gevoelige penis en te snel klaarkomen kan verwijdering van het frenulum juist een voordeel zijn.

2. Bij sommige mannen is het frenulum erg kort en strak, en verhindert het dat de voorhuid volledig teruggetrokken kan worden. Verwijdering of verlenging van het frenulum lost dit probleem op.

3. Een kort frenulum is hinderlijk indien men een hoge besnijding wenst. Wordt het frenulum verwijderd, dan kan de penis hoger besneden worden.

4. Soms scheurt het frenulum bij zware belasting tijdens sex. Dit kan nogal pijnlijk zijn en gepaard gaan met hevig bloeden. Na genezing is het frenulum door vorming van littekenweefsel vaak nog minder soepel, wat weer opnieuw tot (in)scheuren kan leiden.

5. Als het frenulum behouden wordt, krijgt de huid aan de onderzijde van de penis een soort v-vorm. Verwijdering geeft een egaler resultaat, wat vaak mooier gevonden wordt.
Als ze nou eens een enquete houden onder mannen die besneden zijn, met vragen als 'heb je er spijt van' dan zullen ze er achter komen dat het gewoon een non-issue is.

Wat een figuren zeg, je mag kinderen aborteren, maar je mag ze niet besnijden. Dat zou wat zijn.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 16:18:53 #145
304973 Randvoorwaarde
Its in the contract
pi_82063340
Deze "voordelen" zijn van toepassing op volwassenen, die keuze kan dus dan altijd nog gemaakt worden, en zijn zeker niet noodzakelijk voor kinderen.
- Gerrit Zalm, ABN-Amro
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 mei 2010 @ 16:24:29 #146
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_82063509
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:32 schreef Izaag het volgende:

[..]

Jongensbesnijdenis valt niet onder kindermishandeling.
NOG niet....
pi_82063550
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:15 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

Ik begrijp ook niet wat de KPMG wil. Op verschillende sites van medische instellingen wegen de nadelen van besnijdenis niet op tegen de voordelen.
Het heeft geen voordelen. Niemand is tegen besnijdenis op medische indicatie. Het gaat om de voordelen van kinderverminking en die zijn er gewoon niet. Als een volwassenen voordelen ziet moet hij zich vooral laten besnijden.

Nadelen zijn er wel, vooral bij de kinderen bij wie het fout gaat.
quote:
Als ze nou eens een enquete houden onder mannen die besneden zijn, met vragen als 'heb je er spijt van' dan zullen ze er achter komen dat het gewoon een non-issue is.
Het was ook hun beslissing niet. Maar de mannen die zonder normaal functionerende lul zitten zullen het wel betreuren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 17:23:50 #148
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_82065195
Niemand heeft mij tot nu toe aan kunnen tonen dat hygiëne heden ten dagen nog een oprecht argument is, net zoals het seksuele aspect toch verdomme weinig betrekking op babies zou moeten hebben. De keuze omtrent of je lekker snel of langzaam klaar wil komen lijkt me er eentje die niet door je ouders behoort te worden gemaakt, en zeker niet over een kindje van nog geen jaar oud.

Wat is dan nog de reden dat kinderen op zo'n jonge leeftijd al worden besneden? Kan iemand daar nou serieus antwoord op geven? Als het iets religieus is, lijkt het mij zoveel logischer dat je dat láter doet, wanneer iemand oprecht de keuze kan maken voor die en die God te kiezen. Als jij als ouder je kind 'vroom' genoeg opvoedt, dan wenst hij (of zij) als hij of zij handelingsbekwaam is heus wel voor die besnijdenis. Wat ik er van begrijp is dat voor Joden de besnijdenis het verbond met YHWH nakomt, en voor Moslims het een imitatie van hun profeet vormt? whatever, fine by me. Maar dan vind ik het wel zo gemakzuchtig van ouders om die voorhuid er lekker vanaf te halen wanneer het kind nog geen enkele inspraak heeft: je hebt dus slechts op een 'uiterlijke' manier blijk gegeven van het kinds geloof, zonder de moeite te hoeven doen van de achterliggende gedachte te moeten rechtvaardigen of diepgang te geven want 't kind kan z'n bek toch niet opentrekken. Nou, lekker makkelijk dan. Het komt op mij over als heel groot 'IK GELOOF IN JEZUS!" op je baby z'n dijbeen te tatoeëren, zonder dat het daadwerkelijk al het geval kan zijn want dat hummeltje heeft nog geen concept van geloof. Je pakt je kind hiermee volkomen z'n lichamelijke integriteit af, voor je eigen gemakzucht en gemoedsrust.
"Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
  zaterdag 29 mei 2010 @ 17:53:04 #149
300558 Izaag
Don't tell me what I can&
pi_82066090
Zolang kindermoord (abortus) toegestaan is in Nederland, hebben de extremistische atheisten al helemaal geen recht van spreken.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 17:56:08 #150
300558 Izaag
Don't tell me what I can&
pi_82066175
quote:

Ben jij van de Iraanse of Saudische zedenpolitie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')