Nou.......quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je niet aan het aantal bent gekomen dat nodig is om er een zinnige steekproef van te maken.
Gast, wat lul je nou?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:13 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het heeft wel nog meer voordelen. Het is zelfs op de FP gekomen! Onderzoek het nou kom op. Ik heb je het eerste zetje gegeven. Ik wil echt mensen zoals jij aansporen te lezen en je feiten goed te krijgen.
Verder is het appels met peren vergelijken. Als je een vingertop weghaalt heeft het geen bijkomend voordeel en alleen nadeel. Een voorhuidje weghalen is alleen maar voordeel. Een mongool met een IQ van 50 snapt nog wel dat deze vergelijking te dom is voor woorden. Maar speciaal voor jou heb ik het dan toch maar kort en krachtig uitgelegd. Sjonge jonge jonge, moet niet gekker worden.
Ik ben besneden en ik kan op een dag 8 keer seks hebben. Verschillende bedpartners hebben gezegd dat ik niet normaal ben.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Ervaring! Ben al 21 samen met mijn man. En hij was niet de eerste.
Aposthia? Hoe toevallig, net zoals de verhalen zeggen over de profeet van de islam?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben besneden geboren. Daar maken ze hopelijk geen probleem van?![]()
²
En dat is iets om trots op te zijn?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:24 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik ben besneden en ik kan op een dag 8 keer seks hebben. Verschillende bedpartners hebben gezegd dat ik niet normaal ben.
nee, maar je hebt wel de voorhuid en dus toekomst van de niet nodig besneden en anti-humaan gebruikte zoontjes/neefjes/whatever in je hand.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
²
Heb je ook epileptische aanvallen en hoor je stemmen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
²
wat is dit voor zielige islamitische terugkoppeling? blijf met je fucking handen af van kinderen. ok?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:36 schreef Tarak het volgende:
[..]
Heb je ook epileptische aanvallen en hoor je stemmen?
En wens je met enige regelmaat mensen dood die kritiek op je hebben?
Nee, daar heb ik geen last van.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:36 schreef Tarak het volgende:
[..]
Heb je ook epileptische aanvallen en hoor je stemmen?
En wens je met enige regelmaat mensen dood die kritiek op je hebben?
maar je bent wel gemutileerd zonder dat je er zeggenschap over had. de enige waarheid die je nog hebt is door te zeggen dat je vader ook besneden is en je opa ook en dat het zogenaamd in de koran staat.quote:
Echt waar? Waar staat het dan in de Qur'an?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar je bent wel gemutileerd zonder dat je er zeggenschap over had. de enige waarheid die je nog hebt is door te zeggen dat je vader ook besneden is en je opa ook en dat het zogenaamd in de koran staat.
en ik vrees dat jij jouw eigen kinderen ook durft te besnijden, omdat het gebruikelijk is.
Uit de link een rijtje van culturele kenmerken in landen waar bensnijdenis voorkomt:quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dude het komt uit Afrika.
Mannelijke en vrouwelijke besnijdenis komt uit hetzelfde gebied. Mannelijke besnijdenis is alleen verder verspreid geworden richting Arabisch schiereiland en het MO.
The Geography of Genital Mutilations
Of het helemaal waar is, weet ik niet, en het is niet helemaal fair want besnijdenis is maar een kleine afgeleide van een cultuur. En de VS staat er niet bij, waar besnijdenis destijds werd ingevoerd als anti-masturbatie maatregel.....quote:Male genital mutilations are found present in a cultural complex where children, females,
and weaker social ethnic groups are subordinated to elder, dominant males
in rigid social hierarchies of one form or another.
These ideas, as disturbing as they may be, find support in cross-cultural comparisons of cultures which mutilate the genitals of their males. Textor's Cross-Cultural Summary (1967) demonstrates positive correlations between male genital mutilations and the following other cultural characteristics (also see Prescott 1975, DeMeo 1986):
High narcissism index
Slavery and Castes are present
Class stratification is high
Land inheritance favors male line
Cognatic kin groups are absent
Patrilineal descent is present
Female barrenness penalty is high
Bride price is present
Father has family authority
Polygamy is present
Marital residence near male kin
Painful female initiation rites are present
Segregation of adolescent boys is high
Oral anxiety potential is high
Average satisfaction potential is low
Speed of attention to infant needs is low
blijkbaar ergens, anders werden niet 100% van de moslimgastjes gemutileerd vanaf geboorte. en werden meisjes niet uitgekozen vanwege hun maagdenvlies...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
Echt waar? Waar staat het dan in de Qur'an?
Het staat nergens in de Qur'an. Lapzwans met je matige onderzoek. Je weet niet eens de reden waarom Moslims dit doen. Volgens Hanbal en Maliki is het niet eens verplicht.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
blijkbaar ergens, anders werden niet 100% van de moslimgastjes gemutileerd vanaf geboorte.
Ik heb net een paar filmpjes gezien van Oranje tijdens het WK in 98 te France. Dat was écht een topteam!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
blijkbaar ergens, anders werden niet 100% van de moslimgastjes gemutileerd vanaf geboorte.
vertel me waarom moslims dit dan wel doen, lapzwans.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het staat nergens in de Qur'an. Lapzwans met je matige onderzoek. Je weet niet eens de reden waarom Moslims dit doen. Volgens Hanbal en Maliki is het niet eens verplicht.
fijn voor je.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb net een paar filmpjes gezien van Oranje tijdens het WK in 98 te France. Dat was écht een topteam!²
Dit is geen basisschool waar ik leraar ben en jij een leerling. Je gaat maar eens zelf onderzoeken. Ik ga mensen niet steeds samenvattingen geven van 5 zinnen, waar ik 500 bladzijden heb gelezen. Té idioot voor woorden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vertel me waarom moslims dit dan wel doen, lapzwans.
quote:
ik ben absoluut niet door de mand gevallen, zoals jij het graag wilt zien. ik heb het over het barbaarse gebruik van besnijdenis. en dat staat toch wel in de koran of andere islamitische geschriften?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:50 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dit is geen basisschool waar ik leraar ben en jij een leerling. Je gaat maar eens zelf onderzoeken. Ik ga mensen niet steeds samenvattingen geven van 5 zinnen, waar ik 500 bladzijden heb gelezen. Té idioot voor woorden.
In ieder geval nu je toch door de mand bent gevallen (wat je nooit zal toegeven), had je het ook nog over vrouwenbesnijdenis. En waar in de Islam heeft dit dan plaats , wat het heeft volgens jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |