Heb een tijdje geleden in Woerden op m'n trein staan wachten. Leuk station is dat, komt heel erg veel voorbij!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Groetjes uit Woerden, waar ze wel weten hoe ze een mooi historisch stationsgebouw moeten verkrachten
foto's
Dat connexion ding kan het in de spits niet aanquote:Op maandag 31 mei 2010 22:26 schreef Ascendancy het volgende:
Ik weet dat de VIRM airco heeft.
Zonder zou het in de zomer in een volle trein een sauna worden
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:45 schreef Ascendancy het volgende:
Is dit overigens wel veilig? Had er niet gewoon airco in de cabine geplaatst kunnen worden, net als in de rest van de virm.
Dat weet je dan sinds 41 minuten begrijp ikquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Dat weet je dan sinds 41 minuten begrijp ik
In de eerste quote zeg ik toch "net als in de rest van de VIRM".quote:Op maandag 31 mei 2010 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Dat weet je dan sinds 41 minuten begrijp ik
Moet ie het wel doen cq aan staanquote:Op maandag 31 mei 2010 22:32 schreef James1988 het volgende:
De airco's in een VIRM-4 zijn goed. In een bloedhete augustus op het perron staan - strak in het pak, want werkkleding - en dan instappen in een ijskoude trein. Heerlijk!
Fotograverende maniakken daargelaten. Waarom moet iets dergelijks anoniem? Dit kan je toch best schrijven als zijnde bestuur of machinisten van die club.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:54 schreef greavy het volgende:
Met vriendelijke groet,
anonieme VSM-medewerkers.
De eerste is inmiddels al verlopen, de andere 2 nog niet. Doe er je voordeel mee.quote:Fabian-uit-DE schreef op OHIH:
Hi,
er zijn nu speciale aanbiedingen van Deutsche Bahn, vanwege vieren 175 jaar spoorwegen in Duitsland:
1.) het Jubiläums-Ticket: te koop alleen op 17 mei, je kunt reizen tussen 1 en 30 juni. Twee (of een) personen voor slechts 35 euro een enkele reis door Duitsland. Treinbinding verplicht.
Jubiläum Ticket
2.) het 175 uren-Jubiläums-Pass: geldig 175 uren (7 dagen en 7 uren), heel Duitsland, 2e klas, 175 euro (t/m 26 jaren: 145 euro). Verkrijgbaar vanaf 17 mei en je kunt in de periode van 13 juni t/m 31 augustus 175 uren kriskras door Duitsland reizen. Ook geldig op 7 december 2010.
3.) het maand-Jubiläums-Pass: geldig een maand, heel Duitsland, 2e klas, 299 euro (t/m 26 jaren: 246 euro). Verkrijgbaar vanaf 17 mei en je kunt in de periode van 13 juni t/m 31 augustus een maand kriskras door Duitsland reizen. Ook geldig op 7 december 2010.
http://www.bahn.de/p/view(...)jubilaeumspass.shtml
Het Jubiläums-Ticket is op 17 mei alleen via http://www.bahn.de/reiseauskunft verkrijgbaar, de Jubiläums-Passen zijn vanaf 17 mei via de Fahrkarten-Shop op http://www.bahn.de te bestellen.
Gooi een balletje op in KLB of ONZ.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:12 schreef greavy het volgende:
Om dit enkel voor Fok! users te doen, is erg duur. Dan zouden er vanuit Fok! 100 tot 150 man moeten komen.
Dat is mogelijk, maar of dat gebeurt?
Waarschijnlijk zal dat wel mogelijk zijn. Voor deze rit word er echter met een stoomtrein gereden.quote:
KLB = Klaagbaak?quote:
Logischquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:12 schreef greavy het volgende:
Om dit enkel voor Fok! users te doen, is erg duur. Dan zouden er vanuit Fok! 100 tot 150 man moeten komen.
Dat is mogelijk, maar of dat gebeurt?
De promotie word ook op Opeens Had Ik Het gedaan, eveneens Somda, HGBTF etc.
Dit is een exclusieve rit, die bijna nooit georganiseerd word. Dat is de reden dat ik het juist wél organiseer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |