IDD en heb je die knieën gezien. veels te puntigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:44 schreef bascross het volgende:
Ze moet niet te hard lachen, haar kin is nogal groot als ze lacht.
niet?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:32 schreef tarantism het volgende:
[..]
IDD en heb je die knieën gezien. veels te puntig
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:32 schreef tarantism het volgende:
[..]
"Article 113: A Bro abides by the accepted age-difference formula when pursuing a young chickquote:
Was het niet zo dat die zogenaamde Micha echt zo is, en Voe mensen die zo doen in de maling neemt ?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:59 schreef Lysdexie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Faal. Micha en Voe in dezelfde poseoordeel zelf
ik nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:06 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
"Article 113: A Bro abides by the accepted age-difference formula when pursuing a young chick
Acceptable age difference formula
Chick's age = Guy's age divided by 2, + 7"
ik heb toestemming
bij nader inzien ik ook nietquote:
Zo slecht is het nou ook weer niet...tis een 13 in een dozijn nummer, maar om nou te zeggen zwaar kut? Nee, ik heb slechtere muziek gehoord...neem nou bijvoorbeeld een Justin Bieberquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]__________!!
Het lijkt wel van die muziek die vroegah altijd op de radio bij de Sims was te horen.
Inderdaad, investeren in de toekomst.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:55 schreef Two het volgende:
15 of niet, ik zou haar gewoon doen!
Net als iedereen die zegt: "jammer dat ze pas 15 is" en "wacht maar tot ze 18 is"
ik geef je gelijk, ze lijkt dan ook ouder dan ze echt isquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:55 schreef Two het volgende:
15 of niet, ik zou haar gewoon doen!
Net als iedereen die zegt: "jammer dat ze pas 15 is" en "wacht maar tot ze 18 is"
Ik had haar ouder geschatquote:
quote:
geboortedatum: 08-05-1993quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:14 schreef Koenitjuh het volgende:
wacht hoe oud was ze en wat is haar verjaardag?
Edit:
laat maar ze is net een jaartje te jong![]()
misleidende OP, ze is nog niet 15![]()
Jij ziet die grote kin niet? Ik zou haar nog steeds doen, het is gewoon een constatering. Ze heeft een nogal grote kin.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:32 schreef tarantism het volgende:
[..]
Komt door de hormonen in 't eten schat ik.quote:
Afzichtelijk. Huuuh.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:16 schreef peenvogel86 het volgende:
Ik adoreer vanaf nu niet meer![]()
[ afbeelding ]
Heb dr afgelopen week ontmoet... (zie foto's zonder photoshop)
Het is een knap meisje... Maar ze is te blij (zie je ook aan de foto's zo overdreven blij) daarnaast als je die andere chicks ziet... die ene links van dr
![]()
waarom woon ik niet in scandinavie
Afzichtelijk... hmmm neehquote:
Ja vind ik ook, gewoon een doornormale leuke meid. Die het leuk vind om haar leven met ons te delen. Is niets mis mee toch ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:34 schreef peenvogel86 het volgende:
[..]
Afzichtelijk... hmmm neeh
Maar het valt me wel op dat de foto's onderling verschillen....
Hier zei ik bijvoorbeeld doe ff deze stomme zonnebril op...
[ afbeelding ]
Het lijkt gwn een doodnormaal knap meisje
Als het janksmoel Penisbaard niet is.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:50 schreef bascross het volgende:
geboortedatum: 03-02-1992
Je mag haar nu ook wel geven.
Ja nou deze lijkt in stijl een beetje op mijn Deutschlandversie van Kees:quote:
Omdat jij mijn mooie inmiddels gesloten ''Voe Official Topic #1'' visiteerdequote:Op maandag 5 juli 2010 19:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waarom heb ik dit topic nog niet gezien?
True :$quote:Op maandag 5 juli 2010 19:03 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Omdat jij mijn mooie inmiddels gesloten ''Voe Official Topic #1'' visiteerde
Das Noors. Zweden hebben dat niet.quote:
Terechte adoratiequote:
en dan ga je die boven je bed hangen? ik zou voor een poster gaanquote:Op maandag 5 juli 2010 20:10 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ik ga nu bedelen om een handtekening.
Ja of een gesigneerde posterquote:Op maandag 5 juli 2010 20:11 schreef HJTP het volgende:
[..]
en dan ga je die boven je bed hangen? ik zou voor een poster gaan
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:07 schreef Brawler het volgende:
[..]
Dat is een hele goede vraag. Voor een BabeWatcher ben je er nogal laat bij
Voe is een godin.quote:
Wat denken jullie? Is het goed/lief genoeg?quote:Hi Voe!
I first want to say that I really like your blog! And I really like your language, hehe it's funny
The thing I wanted to ask is, could you send me your signature? That would be really cool!
Well, if you would, here's my adress:
(...)
Keep up the blogging!
Bye!
(...)
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:37 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Zo ik heb het natuurlijk wel een beetje echt proberen te houden:
[..]
Wat denken jullie? Is het goed/lief genoeg?
Doe maar, ik scoor ook altijd goed met mijn self-made Engels.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:10 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
He zeg! Ik vroeg wat zenne
[..]
Om haar handtekening per post vragen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:10 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
He zeg! Ik vroeg wat zenne
[..]
Wat is dat voor beest. Daar zou ik mijn hond nog van afschoppen.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:55 schreef BabeWatcher het volgende:
[ afbeelding ]
Ik consummeer natuurlijk pas als ze oud genoeg is.
Ik zou ze allebei doen, de grote nu meteen en die kleine bewaar ik voor later in mijn kelder.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat is dat voor beest. Daar zou ik mijn hond nog van afschoppen.
Kabouter Wesleyfansquote:
Dan hoor jij niet thuis in dit topic. Bah. Hier wordt alleen over Voe in het algemeen gesproken, fantasieen of kidnapplannen moeten in spoilertags.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:16 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik zou ze allebei doen, de grote nu meteen en die kleine bewaar ik voor later in mijn kelder.
Vraag om een gratis, gesigneerde versie van haar single!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Om haar handtekening per post vragen.
Man, trek de stoute patta's aan en vraag dan een gebruik stringetje van haar. Kijken hoe dapper ze terug reageert. Als jij een verzegelde Air envelop terugkrijgt met daarin het gevraagde object, dan kom ik persoonlijk bij je om bier te drinken en het te vieren.
Kut nou heb ik em al verzondenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vraag om een gratis, gesigneerde versie van haar single!
Die single is het begin van het einde.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vraag om een gratis, gesigneerde versie van haar single!
Gewoon zelfde mail ccquote:Op maandag 5 juli 2010 21:19 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Hee maar ik kan ook een mail sturen naar Hege Bokko
Nee dat is niet. Voe is eerlijk en heeft hoogstwaarschijnlijk geen flauw benul van enkele activiteit betreffende haar in Nederland.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:20 schreef InAeternum het volgende:
waarom heb ik het flauwste vermoeden dat er gruwelijk veel fotosoep is gebruikt bij bijna alle hiervoor geposte foto's?
Ze is echt zum kotzen ja!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat is dat voor beest. Daar zou ik mijn hond nog van afschoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |