hihiquote:
En terecht!quote:
Geef mij maar een dozijn Noorse deernes dan!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:23 schreef FreezePop het volgende:
Wat een 13 in een dozijn noorweegs meisje.
Kloptquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:23 schreef FreezePop het volgende:
Wat een 13 in een dozijn noorweegs meisje.
quote:
True that. Ze moet gewoon d'r mond houden en doen waar ze goed in is; Mooi zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]__________!!
Het lijkt wel van die muziek die vroegah altijd op de radio bij de Sims was te horen.
Gratis Voë voor iedereenquote:
IDD en heb je die knieën gezien. veels te puntigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:44 schreef bascross het volgende:
Ze moet niet te hard lachen, haar kin is nogal groot als ze lacht.
niet?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:32 schreef tarantism het volgende:
[..]
IDD en heb je die knieën gezien. veels te puntig
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:32 schreef tarantism het volgende:
[..]
"Article 113: A Bro abides by the accepted age-difference formula when pursuing a young chickquote:
Was het niet zo dat die zogenaamde Micha echt zo is, en Voe mensen die zo doen in de maling neemt ?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:59 schreef Lysdexie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Faal. Micha en Voe in dezelfde poseoordeel zelf
ik nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:06 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
"Article 113: A Bro abides by the accepted age-difference formula when pursuing a young chick
Acceptable age difference formula
Chick's age = Guy's age divided by 2, + 7"
ik heb toestemming
bij nader inzien ik ook nietquote:
Zo slecht is het nou ook weer niet...tis een 13 in een dozijn nummer, maar om nou te zeggen zwaar kut? Nee, ik heb slechtere muziek gehoord...neem nou bijvoorbeeld een Justin Bieberquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]__________!!
Het lijkt wel van die muziek die vroegah altijd op de radio bij de Sims was te horen.
Inderdaad, investeren in de toekomst.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:55 schreef Two het volgende:
15 of niet, ik zou haar gewoon doen!
Net als iedereen die zegt: "jammer dat ze pas 15 is" en "wacht maar tot ze 18 is"
ik geef je gelijk, ze lijkt dan ook ouder dan ze echt isquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:55 schreef Two het volgende:
15 of niet, ik zou haar gewoon doen!
Net als iedereen die zegt: "jammer dat ze pas 15 is" en "wacht maar tot ze 18 is"
Ik had haar ouder geschatquote:
quote:
geboortedatum: 08-05-1993quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:14 schreef Koenitjuh het volgende:
wacht hoe oud was ze en wat is haar verjaardag?
Edit:
laat maar ze is net een jaartje te jong![]()
misleidende OP, ze is nog niet 15![]()
Jij ziet die grote kin niet? Ik zou haar nog steeds doen, het is gewoon een constatering. Ze heeft een nogal grote kin.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:32 schreef tarantism het volgende:
[..]
Komt door de hormonen in 't eten schat ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |