Thanksquote:
Vorig jaar had ik echt gedacht dat de toppers door zouden gaanquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Mark my words, we gaan niet door.
Maar, wees blij, want normaal gesproken ben ik, hoe kut het nummer ook is, rond deze tijd toch positief gestemd en hoopvol en dan wordt het niks. Dus misschien nu het tegenovergestelde.
Onze Shakira wannabe op de persdag!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:20 schreef MissBliss het volgende:
Oekraine vond ik ook wel oke. Op een overdreven dramatische maner.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:21 schreef lezzer het volgende:
Het is een verademing dat liedje van Sien
Roemenië ook denk ik, qua prestatie dan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:19 schreef cptmarco het volgende:
even een post voor het nageslacht
deze landen gaan door
litouwen
armenie
denemarken
zweden
azerbeiddinges
nederland
slovenië
cyprus
georgië
kroatië
Helaasch.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:20 schreef Wilskracht het volgende:
3 dingen heb je nodig
1 Buurlanden hebben we niet Belgie,Duitsland mogen niet stemmen
2 mooie vrouw benen en borsten.
3 geweldige stem
Hebben alle 3 niet.
Dus dat wordt niks.
Niet zo een klein beetje ook!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
oh, zo in het rijtje is Sieneke wel heel ... eh... apart...
Ja, als we ineens de piemels op de tafel moeten leggen om te vergelijken dan is het ineens geen wedstrijdje!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
Sorry voor de andere openers, maar we houden het gewoon zo.
We gaan er geen wedstrijdje van maken
Ik ook. Dus ik denk maar niks nu.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik echt gedacht dat de toppers door zouden gaan![]()
Alleen West?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:22 schreef Anonymousz het volgende:
amsterdam west gaan op Turkije stemmen
Ja, ik dacht haar al te herkennenquote:
True.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:21 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Zeg dat ze moeten sms'en, aan twitteren hebben we ook weinig
Da's precies de reden dat ik denk dat we door zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Mark my words, we gaan niet door.
Maar, wees blij, want normaal gesproken ben ik, hoe kut het nummer ook is, rond deze tijd toch positief gestemd en hoopvol en dan wordt het niks. Dus misschien nu het tegenovergestelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |