SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw is niet altijd beter.
Interessante bezigheid. Veel plezier verder.quote:
Dat is toch juist de reden dat iedereen elk jaar weer kijkt? Ik zou niet weten waarom mensen er anders naar zouden kijken.quote:
Nee.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is toch juist de reden dat iedereen elk jaar weer kijkt?
Dat weet je zelf wel of heb je de OP niet gelezen?quote:
Daag jezelf uit. Verruim je geestquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:26 schreef Multivitamine het volgende:
Ik kan dat gewoon niet kijken.. Niet omdat het niet mogelijk is, maar omdat ik het niet aan kan.
OP's lezen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat weet je zelf wel of heb je de OP niet gelezen?
Daar ben ik niet mee eens.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
OP's lezen.Je weet best dat de mensen die het echt kunnen waarderen in de minderheid zijn en dat de rest van de kijkers allemaal kijken om eens heerlijk te kunnen kankeren.
NOES! Ik wil klagen met mijn vaste klaagmatenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:30 schreef Adelante het volgende:
Doe gewoon mee in ESF man, zitten ook genoeg afzeikers
Pics van geile zweedse chicka bitte? k thnxquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:29 schreef Splutje het volgende:
Zweden stuurt wel weer een geile Anna, maar och wat zingt ze vals
Die zijn toch homo en zitten in ESF.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:31 schreef Splutje het volgende:
[..]
NOES! Ik wil klagen met mijn vaste klaagmaten
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:31 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Pics van geile zweedse chicka bitte? k thnx
Ik kreeg een stijfjequote:Op donderdag 27 mei 2010 21:46 schreef Samson het volgende:
Ik deed net de tv aan en of de duvel ermee speelt, wie was daar aan de beurt...
[ afbeelding ]
Ik kijk wel uit...quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:49 schreef RichCalibier het volgende:
Geweldig nummer![]()
Download hier mijn versie: KLIK!!!!
Hoe oud is ze dan? Ik dacht tegen de 30quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:49 schreef Samson het volgende:
Hoe komt het nu dat dat kind er zo ouwelijk uitziet? Ik kan het niet plaatsen op een of andere manier
18 geloof ikquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:51 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe oud is ze dan? Ik dacht tegen de 30
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:46 schreef Samson het volgende:
Ik deed net de tv aan en of de duvel ermee speelt, wie was daar aan de beurt...
[ afbeelding ]
18 jaarquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:51 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoe oud is ze dan? Ik dacht tegen de 30
Door de teveel make-up en die haarstijl denk ik.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:49 schreef Samson het volgende:
Hoe komt het nu dat dat kind er zo ouwelijk uitziet? Ik kan het niet plaatsen op een of andere manier
Mmm, kan zijn, maar ze heeft ook zo'n oude vrouwenmondje of zoquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Door de teveel make-up en die haarstijl denk ik.
Misschien ligt het effect anders als ze een ander kapsel heeft.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:55 schreef Samson het volgende:
[..]
Mmm, kan zijn, maar ze heeft ook zo'n oude vrouwenmondje of zo
Idd ze heeft zn waswijver kop op. dan word ik toch liever jonger geschatquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:55 schreef Samson het volgende:
[..]
Mmm, kan zijn, maar ze heeft ook zo'n oude vrouwenmondje of zo
je vergeet zanger bobquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:40 schreef MB23 het volgende:
We hadden Rinus en Lorenzo als dansers moeten hebben
Ik hoop het voor dr, maar ja, nu kan ze leuk door het leven als Marianne Weber kloon. Er is een enorm grote doelgroep voor dit soort muziek, dus verkopen gaat ze wel schat ik zo in. Misschien is ze dus juist slim bezig. Vinden vrouwen dr ook niet bedreigend en zo....quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien ligt het effect anders als ze een ander kapsel heeft.
Tokkie volkquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:27 schreef Nebelwerfer het volgende:
mijn ma hier net op de kamer: KIJK JIJ GEEN SIENEKE?
ik: Nope..
Mijn ma (nog steeds hier op de kamer): Waaat wrom niet?
Ik (ben trouwens in dezelfde ruimte niet dat jullie denken dat ik beneden aan de trap stond te schreeuwen): Zal mij rotten hoe het er daar aan toe gaat..
Zij: nou wij beneden zijn allemaal voor haar..
Dat zou een terechte klacht zijn als we niet Sieneke of de Toppers of Hind hadden gestuurdquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:29 schreef Adelante het volgende:
Straks gaat iedereen klagen dat Sieneke niet door is en NL nooit meer mee moet doen aan het songfestival en dat het allemaal vriendjespolitiek van de Balkan is.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:27 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Tokkie volk
Zelfs mij oma van 74 vond Sieneke maar niets
t mokka ijs gaat niet uit mn kop, lalalalalaquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
SJALALIESJALALA!
Ze proberen nog steeds de spanning op te opbouwen voor de uitslag..quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:43 schreef Penisbaard het volgende:
Is ze nou door of moeten ze nog stemmen!!!??!?!
Idd erg irritant maar sien red het nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:43 schreef Kwaliteit het volgende:
Kunnen die TROS presentatoren niet eens keer hun bek houden?
Jezus...
Ja, wij hadden toch zo'n goed nummer he...quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:57 schreef Kwaliteit het volgende:
Het komt allemaal door die Oost-blokken!
ZE STEMMEN ALLEMAAL OP ELKAAR ??!?!?!!
VOLGEND JAAR DE STEKKER ERUIT!
lul niet zo stom gewoon zanger rinusquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:57 schreef Nebelwerfer het volgende:
die moeten we erheen sturen..
Degelijke muziek en een reële kans
Done!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef Penisbaard het volgende:
DOE UIT PROTEST TEGEN DEZE BELACHELIJKE UITSLAG ALLEMAAL EEN SIENEKE IN JE MSN-NAAM!!
INDERDAAD DAT ZAL ZE LEREN DIE OOSTBLOKKERS SAMEN STAAN WE STERK!!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef Penisbaard het volgende:
DOE UIT PROTEST TEGEN DEZE BELACHELIJKE UITSLAG ALLEMAAL EEN SIENEKE IN JE MSN-NAAM!!
Ik zeg bommen op oost-Europa.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:57 schreef Kwaliteit het volgende:
Het komt allemaal door die Oost-blokken!
ZE STEMMEN ALLEMAAL OP ELKAAR ??!?!?!!
VOLGEND JAAR DE STEKKER ERUIT!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:58 schreef Penisbaard het volgende:
Ik weet het, daarom vind ik hem ook leukquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:08 schreef Dastan het volgende:
DIT IS GEEN GRAP KOPIEER DIT BERICHT VIJF KEER IN VIJF VERSCHILLENDE TOPICS EN DRUK OP F12 EN SIENEKE ZAL OP JE BEELDSCHERM VERSCHIJNEN.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:07 schreef Fascination het volgende:
Als je het Songfestival niet leuk vindt is er serieus iets mis met je.![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:07 schreef Fascination het volgende:
Als je het Songfestival niet leuk vindt is er serieus iets mis met je.![]()
Nee nuquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:25 schreef Splutje het volgende:
Die Azerbijaanse sjik is zeker al geweest?
quote:
Ik vroeg me exact hetzelfde af, derhalve terechte klacht.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:37 schreef Eenskijken het volgende:
waarom wordt het steeds herhaald in dat kutfrans? alsof dat de een-na belangrijkste taal in europa is na engels
Lange vrouwenquote:Op zondag 30 mei 2010 00:06 schreef LeaderRoel het volgende:
Haha Kutnedetlanders allemaal voor Armenië stemmen vanwege die tieten
er wonen veel armeniërs in nederland, vandaar (waar wonen zij eigenlijk niet?).quote:Op zondag 30 mei 2010 00:06 schreef LeaderRoel het volgende:
Haha Kutnedetlanders allemaal voor Armenië stemmen vanwege die tieten
Gewoon een op mij wat wereldvreemd, naïef en inderdaad simpel overkomend meisje. Niet de slimste. Maar volgens mij met de allerbeste bedoelingen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:20 schreef Samson het volgende:
Nu ik nog ns goed kijk, is Sieneke eigenlijk wel helemaal ok? Ik bedoel geestelijk? Ze lijkt me eerlijk gezegd een beetje simpel. Dat is volgens mij ook steeds hetgeen ik bij haar niet kan plaatsen. Iets met dat gezicht....
Tja, naief is ze zeker nogal, want wat had ze nu zelf verwacht. Ze is idd gewoon niet bijster slim denk ik, wat jij al zegt. Ik heb verder niets meer gevolgd van het songfestival, het boeit me verder niet zo. Heb net even dat nummer van Duitsland beluisterd. Tja, is wel een catchy nummer maar ze zingt het nogal vreemd, soort van Iers/Duits accent, vind dr stem ook niet echt mooi.quote:Op zondag 30 mei 2010 07:12 schreef female81 het volgende:
[..]
Gewoon een op mij wat wereldvreemd, naïef en inderdaad simpel overkomend meisje. Niet de slimste. Maar volgens mij met de allerbeste bedoelingen.
Ik hoop dat ze een beetje uitkijkt in haar muziekcarrière. Ik ken haar weliswaar niet persoonlijk, maar het lijkt me typisch zo'n meisje dat in financieel opzicht volledig uitgekleedt gaat worden door allerhande aasgieren als ze het zou gaan maken in de muziekbusiness. Zoëen die alles leuk vindt, van niets weet, en zich jaren later opeens afvraagt waar al het geld dat ze verdiend heeft gebleven is. Het verhaal van Nance (beroemd sinds haar vijftiende), zeg maar.
Wat mensen in die winnares van gisterenavond zien, is me trouwens een groot raadsel. Vorig jaar snapte ik het, en zat ik bij wijze van spreken de rest van de nacht nog 'I'm in lóóóve, with a fairytááále' te blèren. Nu zweeft er alweer wat uren een groot vraagteken boven m'n hoofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |