Misschien ligt het effect anders als ze een ander kapsel heeft.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:55 schreef Samson het volgende:
[..]
Mmm, kan zijn, maar ze heeft ook zo'n oude vrouwenmondje of zo
Idd ze heeft zn waswijver kop op. dan word ik toch liever jonger geschatquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:55 schreef Samson het volgende:
[..]
Mmm, kan zijn, maar ze heeft ook zo'n oude vrouwenmondje of zo
je vergeet zanger bobquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:40 schreef MB23 het volgende:
We hadden Rinus en Lorenzo als dansers moeten hebben
Ik hoop het voor dr, maar ja, nu kan ze leuk door het leven als Marianne Weber kloon. Er is een enorm grote doelgroep voor dit soort muziek, dus verkopen gaat ze wel schat ik zo in. Misschien is ze dus juist slim bezig. Vinden vrouwen dr ook niet bedreigend en zo....quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien ligt het effect anders als ze een ander kapsel heeft.
Tokkie volkquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:27 schreef Nebelwerfer het volgende:
mijn ma hier net op de kamer: KIJK JIJ GEEN SIENEKE?
ik: Nope..
Mijn ma (nog steeds hier op de kamer): Waaat wrom niet?
Ik (ben trouwens in dezelfde ruimte niet dat jullie denken dat ik beneden aan de trap stond te schreeuwen): Zal mij rotten hoe het er daar aan toe gaat..
Zij: nou wij beneden zijn allemaal voor haar..
Dat zou een terechte klacht zijn als we niet Sieneke of de Toppers of Hind hadden gestuurdquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:29 schreef Adelante het volgende:
Straks gaat iedereen klagen dat Sieneke niet door is en NL nooit meer mee moet doen aan het songfestival en dat het allemaal vriendjespolitiek van de Balkan is.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:27 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Tokkie volk
Zelfs mij oma van 74 vond Sieneke maar niets
t mokka ijs gaat niet uit mn kop, lalalalalaquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
SJALALIESJALALA!
Ze proberen nog steeds de spanning op te opbouwen voor de uitslag..quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:43 schreef Penisbaard het volgende:
Is ze nou door of moeten ze nog stemmen!!!??!?!
Idd erg irritant maar sien red het nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:43 schreef Kwaliteit het volgende:
Kunnen die TROS presentatoren niet eens keer hun bek houden?
Jezus...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |