Hier kan ik het eigenlijk alleen maar mee eens zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:33 schreef Arolsen het volgende:
Ik vind dat zooo zonde he. Zie je een mooie meid lopen, kijk je iets beter, en zie je zo'n lelijk pinnetje door haar neus, lip, wenbrauw or whatsoever. Het kan het hele uiterlijk in een klap verpesten. Zoals bij een knap meisje dat ik kende. Bloedmooi was ze. Maar op een dag had ze ineens zo'n ordinair knopje door haar neus.
En het wordt alleen maar erger. Het lijkt wel of er steeds meer vrouwen zich lelijk maken met die dingen. Wat bezielt ze?
nerveus om een dame te bellenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:36 schreef wesp40 het volgende:
Kanker toch op man mijn vriendin heeft piercings
TS kan vrouwen niet waarderen voor hun schoonheid.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat een belachelijke klacht. Dus een piepklein neusknopje doet afbreuk aan het hele uiterlijk?
Breathtaking kom er maar in!quote:
Ja helaas, op een of andere manier kun je er niet omheen. En het is oridinair en dat straalt op alles af.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat een belachelijke klacht. Dus een piepklein neusknopje doet afbreuk aan het hele uiterlijk?
Volgens mij ligt het meer aan jou hoor, omdat je er te veel daar op gaat letten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:57 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Ja helaas, op een of andere manier kun je er niet omheen. En het is oridinair en dat straalt op alles af.
jij hebt zilverkleurige puisten?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
Zo'n ding schuin onder je lip lijkt altijd op een puist.
Zolang ie zilver is zie je het wel, maar andere kleuren zijn altijd maar raar, denk altijd meteenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
Zo'n ding schuin onder je lip lijkt altijd op een puist.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:19 schreef Rookert het volgende:
"MOLE! BIG FAT FRIGGIN MOLE ON YOUR FACE! MOLLY MOLLY MOLLY![]()
"
Het is gewoon lelijk, net als tatoeages, net als rokersquote:
quote:
Zo'n neusring is al helemaal lelijk, krijg meteen associaties met een varken ofzo, terwijl ze er verder leuk uitzietquote:
obvious troll failsquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:26 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Ja ze is knap, maar zonder die lelijke piercings was ze nog knapper.
IQ -20. Nu nog haar haar in blond verven.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:26 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Ze staat er verder ook gewoon dom uit, je maakt toch geen foto van jezelf zo op met een inkijk van je borsten als je zelf respect hebt als vrouw.![]()
Sorry ik doe niet aan trollen. Gewoon een mening posten.quote:
ooh dan ben je gewoon dom, ook goedquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:29 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Sorry ik doe niet aan trollen. Gewoon een mening posten.
Omdat je wereldvreemd bent.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:52 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Waarom dacht ik meteen aan een vrouwelijke seksuele orgaan?
WTF.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:26 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Ze staat er verder ook gewoon dom uit, je maakt toch geen foto van jezelf zo op met een inkijk van je borsten als je zelf respect hebt als vrouw.![]()
"dom" en je argument daarvan is?quote:
je postquote:
Ja het zijn vooral pubers die piercings hebben, piercings aandoen omdat ze "denken" dat het vet mooi en stoer isquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:31 schreef Rockabella het volgende:
[..]
WTF.
Heb jij uberhaupt enige kennis van de wereld om je heen? Laat staan van jezelf?
een piercing aandoen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:34 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Ja het zijn vooral pubers die piercings hebben, piercings aandoen omdat ze "denken" dat het vet mooi en stoer is![]()
Dus jullie vinden piercings mooi? Rukse!:
[ afbeelding ]
Ik heb twee piercings in m'n oor, bovenin. En een tattoo. Niet omdat het stoer is. Maar omdat het bij me past en omdat IK het mooi vind. En mensen hebben me maar te accepteren met die dingen. Je word echt geen ander persoon door een piercing.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:34 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Ja het zijn vooral pubers die piercings hebben, piercings aandoen omdat ze "denken" dat het vet mooi en stoer is![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:25 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Het is gewoon lelijk, net als tatoeages, net als rokers
Alleen mensen die dat leuk/goed vinden hebben gewoon dezelfde gewoontes als zulke mensen.
mensen hoeven het niet te accepteren hoor, je kan ook gewoon de bekrompen mening langs je heen laten gaanquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:37 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik heb twee piercings in m'n oor, bovenin. En een tattoo. Niet omdat het stoer is. Maar omdat het bij me past en omdat IK het mooi vind. En mensen hebben me maar te accepteren met die dingen. Je word echt geen ander persoon door een piercing.
I agree.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen hoeven het niet te accepteren hoor, je kan ook gewoon de bekrompen mening langs je heen laten gaan
Nee eh? Sorry mensen kijken je wel anders aan met piercing. (toekomstige baas,/job werk, mannen/vrouwen, kinderen, mensen in je omgeving enz..quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:37 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Je word echt geen ander persoon door een piercing.
Je kan je piercings ook uitdoen ivm met werk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:41 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Nee eh? Sorry mensen kijken je wel anders aan met piercing. (toekomstige baas,/job werk, mannen/vrouwen, kinderen, mensen in je omgeving enz..
In je oor = oorbel.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:49 schreef Multivitamine het volgende:
Alsof die chicks denken van "ey, ik doe maar geen piercing in hoor, straks vindt Arolsen ons niet meer leuk."
Jawel hoor, 1e indruk is nog altijd uiterlijk en er zijn mensen (werkgevers?) die erop af kunnen knappen. In je oor zal het dan wel meevallen, maar iets bij je lip, neus, wenkbrauw of kin kan voor sommige mensen een afknapper zijn. Bedrijf kan dan vinden dat je niet representatief genoeg bent ofzo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:37 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik heb twee piercings in m'n oor, bovenin. En een tattoo. Niet omdat het stoer is. Maar omdat het bij me past en omdat IK het mooi vind. En mensen hebben me maar te accepteren met die dingen. Je word echt geen ander persoon door een piercing.
ja maar je word er echt geen ander persoon vanquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jawel hoor, 1e indruk is nog altijd uiterlijk en er zijn mensen (werkgevers?) die erop af kunnen knappen. In je oor zal het dan wel meevallen, maar iets bij je lip, neus, wenkbrauw of kin kan voor sommige mensen een afknapper zijn. Bedrijf kan dan vinden dat je niet representatief genoeg bent ofzo.
Kan je belachelijk vinden, maar zo werkt het wel momenteel in de maatschappij
Definieer 'persoon' dan even voor me, kan ik een passende diss gevenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar je word er echt geen ander persoon van_!
hier is maar 1 reactie mogelijk:quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Definieer 'persoon' dan even voor me, kan ik een passende diss geven
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Definieer 'persoon' dan even voor me, kan ik een passende diss geven
Ja want een piercing verandert je hele (innerlijke) persoonlijkheidquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jawel hoor, 1e indruk is nog altijd uiterlijk en er zijn mensen (werkgevers?) die erop af kunnen knappen. In je oor zal het dan wel meevallen, maar iets bij je lip, neus, wenkbrauw of kin kan voor sommige mensen een afknapper zijn. Bedrijf kan dan vinden dat je niet representatief genoeg bent ofzo.
Kan je belachelijk vinden, maar zo werkt het wel momenteel in de maatschappij
Omdat je niks anders kan verzinnenquote:
Zie mijn post hierbovenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja want een piercing verandert je hele (innerlijke) persoonlijkheid![]()
Kom op man! Ze zegt toch zelf dat ze geen ander persoon wordt van een piercing.
niks diep is gewoon heel simpel, en daarop kan ik idd geen heldere verklaring verzinnenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Omdat je niks anders kan verzinnen![]()
Eigenlijk heb je wel gelijk, als je een piercing neemt verander je niet, want je bent in de loop der jaren zo gevormd dat je uiteindelijk niet om die beslissing heen kon om die piercing te nemen. Het zat eigenlijk altijd al in de persoon, maar het komt pas tot uitdrukking als je die piercing daadwerkelijk neemt. Mijn excuses, je had gelijk.![]()
Dit gaat misschien wel wat te diep voor KLB, maar ach.
Ik ben bijgedraaid, zie je tochquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:11 schreef Jabberwocky het volgende:
Als je eens een andere kleur t-shirt aandoet, ben je dan ook gelijk een ander persoon?
ligt aan de kleur, het schijnt dat de kleur van je kleren van invloed kan zijn op je gevoel en gedragquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:11 schreef Jabberwocky het volgende:
Als je eens een andere kleur t-shirt aandoet, ben je dan ook gelijk een ander persoon?
Ik heb piercings, tatoeages en ik rook.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:25 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Het is gewoon lelijk, net als tatoeages, net als rokers
Alleen mensen die dat leuk/goed vinden hebben gewoon dezelfde gewoontes als zulke mensen.
Rokenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb piercings, tatoeages en ik rook.
Ben ik nu een tokkie?![]()
Pijp roken is juist fucking viesquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Roken![]()
![]()
Alleen pijp roken overleef ik nog wel, maar daar moet je eerst 50+ en man voor zijn
Jij alweer het wijze advies geven hier?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen hoeven het niet te accepteren hoor, je kan ook gewoon de bekrompen mening langs je heen laten gaan
Mensen zullen altijd smoesjes zoeken om elkaar te isoleren en de schuld te geven. Al gedraag je je heel netjes, en zie je dr uit als de koning van Engeland wordt je toch ook afgekraakt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:41 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Nee eh? Sorry mensen kijken je wel anders aan met piercing. (toekomstige baas,/job werk, mannen/vrouwen, kinderen, mensen in je omgeving enz..
In je oor = oorbel.
Sorry hoor, maar die penetrante geur van sigaretten is écht niet te hardenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Pijp roken is juist fucking viesNet als sigaren trouwens.
Het is niet anders dan een kleine pik in de mond waaraan die mannelijke gasten zo graag zuigen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Iemand zoenen die rookt terwijl je dat zelf niet doet, dat is pas vies.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Das toch een gozer?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:34 schreef Peanuty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan moet je mensen zoenen die niet roken, of anders gewoon niet zeuren.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:44 schreef Frostflame het volgende:
[..]
Iemand zoenen die rookt terwijl je dat zelf niet doet, dat is pas vies.
fobo bekeken en goedgekeurdquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:37 schreef Rockabella het volgende:
[..]
ik heb beide.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:33 schreef kikoooooo het volgende:
Tongpiercings
Tepelpiercings vind ik dan weer afzichtelijk.
Wat probeer je te zeggen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:34 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
ik heb beide.
Ben alleen geen vrouw.
dat hij piercings heeft maar geen vrouw isquote:
dat zie je toch? Ik heb een tongpiercing en een tepelpiercing. Ik ben alleen geen vrouw.quote:
Maar waarom vond je het nodig dat hier te melden? Ben je opzoek naar vrienden?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:38 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
dat zie je toch? Ik heb een tongpiercing en een tepelpiercing. Ik ben alleen geen vrouw.
Moet ik er plaatjes bijzoeken voor je?
Kneus
Kijkend naar je fotoboek moet ik dat alpha-male gedeelte helaas in twijfel trekken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:46 schreef NielsTriple het volgende:
ik wilde je intimideren met mijn stoerheid. Aan je reactie te zien werkte het.
Het voelt goed om een alpha male te zijn.
geef toe, toen je de fotos zag liet je een beetje urine lopen. Maakt niet uit hoor, je bent niet de eerste. Ze hebben er tegenwoordig zelfs een speciale praatgroep voor.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:48 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Kijkend naar je fotoboek moet ik dat alpha-male gedeelte helaas in twijfel trekken.
ja ik piste in me broek van het lachen jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:50 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
geef toe, toen je de fotos zag liet je een beetje urine lopen. Maakt niet uit hoor, je bent niet de eerste. Ze hebben er tegenwoordig zelfs een speciale praatgroep voor.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:34 schreef HerbertThePervert het volgende:
Niet zeuren navelpiercing is geil
Goed adviesquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dan moet je mensen zoenen die niet roken, of anders gewoon niet zeuren.
over vrije mening beginnen in KLBquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Omdat je niks anders kan verzinnen![]()
Eigenlijk heb je wel gelijk, als je een piercing neemt verander je niet, want je bent in de loop der jaren zo gevormd dat je uiteindelijk niet om die beslissing heen kon om die piercing te nemen. Het zat eigenlijk altijd al in de persoon, maar het komt pas tot uitdrukking als je die piercing daadwerkelijk neemt. Mijn excuses, je had gelijk.![]()
Dit gaat misschien wel wat te diep voor KLB, maar ach.
Dat snap ik nooit.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:34 schreef Peanuty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vreemd dan dat ik er zoveel volwassenen van 20+ en zelfs 30+ mee zie lopenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:34 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Tja wat moet ik hiervan zeggenquote:
Woordkeuze.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:16 schreef Gesloten het volgende:
Ik vind piercings vooral kut op plaatsen waar je tong ook komt. Heb je zo`n smerig stuk metaal in je bek
Overal dus eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:16 schreef Gesloten het volgende:
Ik vind piercings vooral kut op plaatsen waar je tong ook komt. Heb je zo`n smerig stuk metaal in je bek
Hoe doen ze dat toch zon flinke schijf in hun lip lijkt me echt pijnlijk en hoe eten ze en eh pijpen is dat nog mogelijk of?quote:
Er gaat natuurlijk niet meteen zo'n heel bord in, dat rekken ze op.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:16 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat toch zon flinke schijf in hun lip lijkt me echt pijnlijk en hoe eten ze en eh pijpen is dat nog mogelijk of?
Dat gat moet natuurlijk wel opgerekt worden voor die enorme negerpiemels hè.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:16 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat toch zon flinke schijf in hun lip lijkt me echt pijnlijk en hoe eten ze en eh pijpen is dat nog mogelijk of?
Nopequote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Piercings op mokkelsBestaat er iets geilers?
Wel!!quote:
Das wat overdrevenquote:
Of jij bent gewoon bekrompenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:15 schreef Seam het volgende:
PiercingsAlles behalve de oorlel is gewoon kut en kamper.
Ik vind het gewoon tyfuslelijk en goedkoop jaquote:
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:13 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Wel!!
Piercings en tattoo's op mokkels!![]()
![]()
Ik noem zoiets bekrompenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon tyfuslelijk en goedkoop ja
Dat lijkt er al meer opquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon tyfuslelijk en goedkoop ja
Dan zouden meer mensen bekrompen moeten zijn en die shit uit hun lichaam halen.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Dan zouden meer mensen bekrompen moeten zijn en die shit uit hun lichaam halen.
Pardon?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:24 schreef Seam het volgende:
Grappig dat alle mensen die piercings wel kunnen waarderen alto tuig zijn
haal het wegquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:25 schreef solyaris het volgende:
Vrouwen met siliconen zijn veel erger.
[ afbeelding ]
Definieer alto tuig.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:24 schreef Seam het volgende:
Bij alto tuig denk ik aan die ongewassen hippy-punker-wannabees met legerjassen, bij voorkeur luisterend naar hippy-punk-wannabee muziek.quote:
Vuile kleding, piercings, zien er slecht verzorgd uit.quote:
Ik blijkbaar ook niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:34 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Bij alto tuig denk ik aan die ongewassen hippy-punker-wannabees met legerjassen, bij voorkeur luisterend naar hippy-punk-wannabee muziek.
Ik voldoe niet aan die beschrijving.
Dan bij deze kloppen je make-believe feiten niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Vuile kleding, piercings, zien er slecht verzorgd uit.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:40 schreef eightone. het volgende:
[..]
Dan bij deze kloppen je make-believe feiten niet.
Ik ben blank, maar you go girl!quote:
Het voordeel voor types zoals jou is dat piercings nog weer te verwijderen zijn. Dus als je er dan over een paar jaar als je wat verstandiger en volwassener bent geworden en er dan achter komt dat het toch eigenlijk best wel goedkope puberale dingen zijn kan je ze nog weer verwijderen!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:38 schreef eightone. het volgende:
[..]
Vind ik piercings tof en moet iedereen zelf maar beslissen hoe hij/zij zijn lichaam versiert: Ja.
Dan kun je nog wel een nigger zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:42 schreef eightone. het volgende:
[..]
Ik ben blank, maar you go girl! [ afbeelding ]
Jij bepaalt helemaal nix, faalhaasquote:
Hej nuchterheid, beetje kunnen slapen jongen?quote:
Ik draag Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Lacoste, Boss etc, dus chiller dan ik ben jij toch niet, battyboy.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:44 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Jij bepaalt helemaal nix, faalhaas
Ik durf te wedden dat je moeder nog je kleding uitkiest, dus zelfs dat bepaal je niet.Kneus
Tof doen met je kleding.....op internetquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik draag Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Lacoste, Boss etc, dus chiller dan ik ben jij toch niet, battyboy.
Omg, je moeder kiest dus ECHT je kleding uitquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik draag Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Lacoste, Boss etc, dus chiller dan ik ben jij toch niet, battyboy.
Wie ben jij als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:46 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Hej nuchterheid, beetje kunnen slapen jongen?![]()
Of heb je wakker gelegen van über dominerende mannelijke aanwezigheid?
Je bent zelf een nigger blijkbaar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Een voordeel van piercings is inderdaad dat ze uitkunnen. Maar goddank is dat dan altijd nog mijn eigen keuze.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:42 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Het voordeel voor types zoals jou is dat piercings nog weer te verwijderen zijn. Dus als je er dan over een paar jaar als je wat verstandiger en volwassener bent geworden en er dan achter komt dat het toch eigenlijk best wel goedkope puberale dingen zijn kan je ze nog weer verwijderen!
Ja inderdaad, beter dat dan eruit zien dan zo'n alto die stinkt naar een natte hond.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:48 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Omg, je moeder kiest dus ECHT je kleding uit
Waar zeg ik dat? Ik zeg alleen dat die dingen onvolwassen zijn, niet dat de persoon dat definitie ook is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Best sneu eigenlijk, op basis van een stel versieringen besluiten dat iemand onvolwassen en onverstandig zou zijn.
En je denkt dat bij deze merken er geen stereotypes aan verbonden zitten?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Jammer dat er geen foto's van je piercings in je fobo staanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een voordeel van piercings is inderdaad dat ze uitkunnen. Maar goddank is dat dan altijd nog mijn eigen keuze.
Best sneu eigenlijk, op basis van een stel versieringen besluiten dat iemand onvolwassen en onverstandig zou zijn.
En ik ben geen stinkalto, hoogstens een lekker ruikende alto
Jij wordt gepest in het dagelijks leven. En daarom doe je zo onaardig op internet. Het maakt niet uit, we willen je best accepteren, maar dan moet je wel stoppen met die act.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:50 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja inderdaad, beter dat dan eruit zien dan zo'n alto die stinkt naar een natte hond.
Uhm, in die quote? "Dus als je er dan over een paar jaar als je wat verstandiger en volwassener bent geworden en er dan achter komt dat het toch eigenlijk best wel goedkope puberale dingen zijn kan je ze nog weer verwijderen"quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:51 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Ik zeg alleen dat die dingen onvolwassen zijn, niet dat de persoon dat definitie ook is.
Als ik met een leger helm op ga lopen ben ik toch ook niet meteen een soldaat?
Ze zijn niet heel bijzonder hoor, wat meuk in m'n oren en een eskimoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:53 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Jammer dat er geen foto's van je piercings in je fobo staan
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:53 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Jammer dat er geen foto's van je piercings in je fobo staan
[..]
Jij wordt gepest in het dagelijks leven. En daarom doe je zo onaardig op internet. Het maakt niet uit, we willen je best accepteren, maar dan moet je wel stoppen met die act.![]()
!
Boeiend? Vrouwen met piercings zijn gewoon leuk genoeg om te bekijken, per definitiequote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn niet heel bijzonder hoor, wat meuk in m'n oren en een eskimo
Nee, huilebalk, je gaat naar je moeder uithuilen omdat je je verbaal laat afbluffen door ons. En dan je ultieme "kijk mij eens mooie kleding dragen post"...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:57 schreef Seam het volgende:
[..]Ik ga dadelijk weer even uithuilen bij mijn moeder inderdaad omdat jullie zo alternatief zijn.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:47 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Tof doen met je kleding.....op internet![]()
Faal van de dag! Nu al!
Ik laat mij toch niet verbaal afbluffen door een stelletje hbo'ersquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:00 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Boeiend? Vrouwen met piercings zijn gewoon leuk genoeg om te bekijken, per definitie
[..]
Nee, huilebalk, je gaat naar je moeder uithuilen omdat je je verbaal laat afbluffen door ons. En dan je ultieme "kijk mij eens mooie kleding dragen post"...!!!
[..]
Och jee, toch niet dat weer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:02 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik laat mij toch niet verbaal afbluffen door een stelletje hbo'ers
Nee, hij staat voor lul, en hij weet het. Wat hij nu wil, is de illusie wekken dat hij bewust aan het trollen is, hij had bijvoorbeeld ook de patat/friet discussie kunnen aanwakkeren.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och jee, toch niet dat weer.Alsof opleidingsniveau er ook maar íets mee te maken heeft.
Mooi zo'n hbo psychologiequote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:05 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Nee, hij staat voor lul, en hij weet het. Wat hij nu wil, is de illusie wekken dat hij bewust aan het trollen is, hij had bijvoorbeeld ook de patat/friet discussie kunnen aanwakkeren.
Iedereen weet al dat hij een kneus is, dus zijn poging is mislukt
Hahaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Zie je?quote:
Nee, hij zou gewoon lekker naar een forumpje met beïnvloedbare 14 jarige bakvisjes moeten gaan. "OOOH HIJ DRAAGT TOMMY KLEDING!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Misschien heeft 'ie op een forum met minder stinkalto's meer succes.
Alles aan je manier van posten laat zien dat je baalt.quote:
Op de universiteit zie je ook leuke gepiercete dames lopen. Vaak nog wat exotischer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och jee, toch niet dat weer.Alsof opleidingsniveau er ook maar íets mee te maken heeft.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:12 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Alles aan je manier van posten laat zien dat je baalt.
Je hebt nu de "nee, ik ben echt bewust aan het trollen" poging opgegeven, en doet nu alsof je het leuk vindt dat je gebasht wordt.
Als er zoiets bestaat als een Faalkoning, moet jij blauw bloed hebben.
Helemaal super Seam, de regering is trots dat je als inhoudsloze eenheidsworst lekker veel uitgeeft aan kleding en de economie draaiende houdt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Je hebt het nu opgegeven zie ik? Je herhaalt alleen nog maar...quote:
Laat je piercen en kijk wat voor kleurtje eruit komt.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Op de universiteit zie je ook leuke gepiercete dames lopen. Vaak nog wat exotischer.
Alto? Veelal ook gewoon echte kampers.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:24 schreef Seam het volgende:
Meer... dus ook, maar in mindere mate van de vrouwen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Al ben ik meer van de leuke gepiercete mannen, maar daar ging het topic eigenlijk niet over.
Alleen om naar te kijken heur.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:15 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Meer... dus ook, maar in mindere mate van de vrouwen?
Neusbel?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:50 schreef LadyVC het volgende:
Mijn neusbel zie je nauwelijks, zo schattig klein! En over mn tongpiercing... Ik hoor geen klachten hoor...
jammer weerquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:50 schreef LadyVC het volgende:
Mijn neusbel zie je nauwelijks, zo schattig klein! En over mn tongpiercing... Ik hoor geen klachten hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zo kleden en dan er nog tof over doen ook
Verder je status moeten ontlenen aan kledingmerken
Piercings bij vrouwen zjin geil![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2010 15:07:27 ]
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Alto? Veelal ook gewoon echte kampers.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:01 schreef Cybey het volgende:
Ik ga het volgende plaatje even in een spoiler stoppen...Cola, neus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zo kleden en dan er nog tof over doen ook
Verder je status moeten ontlenen aan kledingmerken
Piercings bij vrouwen zjin geil![]()
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
Pics!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:23 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Ik heb in m`n linkeroor 4 ringetjes, rechteroor 3 ringetjes, en 1 neusknopje, 1 tongpiercing, 1 labret, en 1 wenkbrauwpiercing![]()
![]()
Zondequote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:23 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Ik heb in m`n linkeroor 4 ringetjes, rechteroor 3 ringetjes, en 1 neusknopje, 1 tongpiercing, 1 labret, en 1 wenkbrauwpiercing![]()
![]()
Behalve als ze die piercings ook nog eens gaan oprekken. Helemaal verschrikkelijk, dan blijft het altijd.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:42 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Het voordeel voor types zoals jou is dat piercings nog weer te verwijderen zijn.
Arrgggh, wat een mooie meiden maar allemaal verneukt zoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:40 schreef Hexagon het volgende:
Nog een paar schoonheden om de TS te pleasen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:45 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Behalve als ze die piercings ook nog eens gaan oprekken. Helemaal verschrikkelijk, dan blijft het altijd.
Depends.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:13 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Wel!!
Piercings en tattoo's op mokkels!![]()
![]()
Het begint weer te kriebelen jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:11 schreef Hexagon het volgende:
Toch triest hoe sommigen hier denken. Dat je piercings bij vrouwen niet mooi vind kan ik begrijpen. Maar alle andere associaties hier zijn natuurlijk totale crap. Piercings worden om tal van redenen door verschillende groepen mensen gedragen.
Ik hoop dat alle vrouwen die hier zoveel bekrompenheid lezen voor straf een piercing nemen om de bashers hier te jennen
Mensen vinden dingen niet mooi omdat ze er bepaalde associaties bij krijgen, zeker op een forum moet je beeldspraak gebruiken om te verduidelijken wat ze bedoelenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:11 schreef Hexagon het volgende:
Toch triest hoe sommigen hier denken. Dat je piercings bij vrouwen niet mooi vind kan ik begrijpen. Maar alle andere associaties hier zijn natuurlijk totale crap. Piercings worden om tal van redenen door verschillende groepen mensen gedragen.
Ik hoop dat alle vrouwen die hier zoveel bekrompenheid lezen voor straf een piercing nemen om de bashers hier te jennen
Ik heb al een piercing.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:11 schreef Hexagon het volgende:
Er staat nog wel wat gepland...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:11 schreef Hexagon het volgende:
vertel!quote:
Mensen die constant maar lopen huilen hoe ze piercings en piercing-dragers haten, puur en alleen een schreeuw van eenzaamheidquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:59 schreef Nuchterheid het volgende:
Mensen die hier komen melden dat ze zelf ook een piercing hebben, puur en alleen een schreeuw om aandacht![]()
Zei iemand die dit topic 24/7 in de gaten lijkt te houden.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:00 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Mensen die constant maar lopen huilen hoe ze piercings en piercing-dragers haten, puur en alleen een schreeuw van eenzaamheid
Vindt je me zo interessant dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:02 schreef NielsTriple het volgende:
Ik hou jou in de gaten, niet dit topic.
Nee, ik heb zin in een avondje lachen.quote:
Kan je daarvoor niet beter naar de kroeg gaan? Of wil niemand met je mee?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:04 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Nee, ik heb zin in een avondje lachen.
Och, willen... de kleine ligt al op bed en die kan ik moeilijk alleen laten he?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:05 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Kan je daarvoor niet beter naar de kroeg gaan? Of wil niemand met je mee?
De personen haat ik nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:00 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Mensen die constant maar lopen huilen hoe ze piercings en piercing-dragers haten, puur en alleen een schreeuw van eenzaamheid
Schoonheden?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:40 schreef Hexagon het volgende:
Nog een paar schoonheden om de TS te pleasen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hear hear.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:36 schreef Pencile het volgende:
Eens, het ergste zijn die kinpiercings, of die pukkelpiercings aan L of R kant boven lip.
Spul kan tot een bep. grootte gewoon weer naar een normaal oorbelgaatje terug groeien hoor!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:52 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Schoonheden?
Gadverdamme man. Die laatste![]()
van die rare uebr grote oorbellen die je sowieso niet meer kunt uitdoen want dan mis je een oorlel. Fail for life.
Kinquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:36 schreef Pencile het volgende:
Eens, het ergste zijn die kinpiercings, of die pukkelpiercings aan L of R kant boven lip.
Ik heb twee oorbellen in m'n neusquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:41 schreef Peanuty het volgende:
[..]
In je oor = oorbel.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:34 schreef HerbertThePervert het volgende:
Niet zeuren navelpiercing is geil
Ik heb zelf 2 'uebr grote' earplugs van 14mm en mijn linker oorlel heb ik al eens eerder dicht laten groeien als weddenschap omdat iemand het niet geloofde. 50 euro verdiend, het had gewoon weer een oorbel-gaatje als grootte.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:52 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Schoonheden?
Gadverdamme man. Die laatste![]()
van die rare uebr grote oorbellen die je sowieso niet meer kunt uitdoen want dan mis je een oorlel. Fail for life.
Onzin, ik ben freelance fotografe en heb veel klanten, zit tot de vakantie volgeboekt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:41 schreef Peanuty het volgende:
[..]
In je oor = oorbel.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Onzin, ik ben freelance fotografe en heb veel klanten, zit tot de vakantie volgeboekt.
Ik woon in een omgeving waar de meerderheid een boven modaal inkomen heeft en niemand heeft me ooit negatief benaderd ivm mijn piercings en tatoeages.
Ok, ben een van de weinigen die het heeft maar ben er nog nooit in heel mijn leven negatief over behandeld en mijn kinderen en mijn man ook niet, terwijl mijn man nog geen oorbel heeft.
Het gaat er voornamelijk om hoe je je gedraagd, gedraag je je als een aso dan wordt je ook zo behandeld, gedraag je je beleefd dan wordt je ook beleefd behandeld.
En ze zijn alleen maar mooier geworden.quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:16 schreef Rockabella het volgende:
Terecht. 'T is bij de meeste vrouwen echt afzichtelijk. Maar Pumpkinsoup is de eerste vrouw is bij wie ik het mooi vind.
Dat vind ik niet zo erg. Een bril staat beschaafd en een piercing ordinair. Bovendien maakt een piercing iets kapot en een bril niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:10 schreef Hexagon het volgende:
Maar wat vind je bijvoorbeeld van vrouwen met een bril Arolsen. Dat veranderd ook ingrijpend.
Ja. Het staat aso.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Mee eensquote:Op zondag 13 juni 2010 13:31 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo erg. Een bril staat beschaafd en een piercing ordinair. Bovendien maakt een piercing iets kapot en een bril niet.
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:31 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo erg. Een bril staat beschaafd en een piercing ordinair. Bovendien maakt een piercing iets kapot en een bril niet.
quote:The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
Dan is het opeens mooi ?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:36 schreef wesp40 het volgende:
Kanker toch op man mijn vriendin heeft piercings
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:01 schreef Peachcore het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen met tattoos en piercings![]()
Ik draag een bril en heb piercings, dus dan ben ik beschaafd ordinair? Of is dat dan een soort positief/negatief verhaal en ben ik nu "neutraal"?quote:Op zondag 13 juni 2010 13:31 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Wauw.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:01 schreef Peachcore het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen met tattoos en piercings![]()
Dat is geen vrouw maar een man.quote:
Ik vond het vreemd toen iedereen in een ander topic zei: "Zonder is ze veel knapper."quote:
Die van jou bij je sleutelbeen vind ik bij uitzondering erg cute.quote:
Jaquote:Op zondag 13 juni 2010 18:14 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Een tattoo is idd een heel apart soort piercing.
Hihi dankuu.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Die van jou bij je sleutelbeen vind ik bij uitzondering erg cute.
Oh. Dan heb ik niets gezegd. My bad!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:07 schreef eightone. het volgende:
[..]
Ik heb zelf 2 'uebr grote' earplugs van 14mm en mijn linker oorlel heb ik al eens eerder dicht laten groeien als weddenschap omdat iemand het niet geloofde. 50 euro verdiend, het had gewoon weer een oorbel-gaatje als grootte.
Dus geen fail for life. Ik heb beige hider plugs voor mijn werk en na 1 jaar heeft nog nooit iemand het gemerkt.
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:42 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Ik vond het vreemd toen iedereen in een ander topic zei: "Zonder is ze veel knapper."
![]()
Een jongen die altijd bij m'n piercer komt, had zijn gestretchte oren van 30mm terug laten groeien tot een normaal oorbelgaatje.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:03 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Oh. Dan heb ik niets gezegd. My bad!
Hij bedoel ik.quote:Op maandag 14 juni 2010 06:29 schreef Mr.Cooper het volgende:
Lijkt me ook want de lip en gebit verhouding kloppen niet echt of ze heeft een heel laag tandvlees maar dan ook heel erg laag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |