Hier kan ik het eigenlijk alleen maar mee eens zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:33 schreef Arolsen het volgende:
Ik vind dat zooo zonde he. Zie je een mooie meid lopen, kijk je iets beter, en zie je zo'n lelijk pinnetje door haar neus, lip, wenbrauw or whatsoever. Het kan het hele uiterlijk in een klap verpesten. Zoals bij een knap meisje dat ik kende. Bloedmooi was ze. Maar op een dag had ze ineens zo'n ordinair knopje door haar neus.
En het wordt alleen maar erger. Het lijkt wel of er steeds meer vrouwen zich lelijk maken met die dingen. Wat bezielt ze?
nerveus om een dame te bellenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:36 schreef wesp40 het volgende:
Kanker toch op man mijn vriendin heeft piercings
TS kan vrouwen niet waarderen voor hun schoonheid.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat een belachelijke klacht. Dus een piepklein neusknopje doet afbreuk aan het hele uiterlijk?
Breathtaking kom er maar in!quote:
Ja helaas, op een of andere manier kun je er niet omheen. En het is oridinair en dat straalt op alles af.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat een belachelijke klacht. Dus een piepklein neusknopje doet afbreuk aan het hele uiterlijk?
Volgens mij ligt het meer aan jou hoor, omdat je er te veel daar op gaat letten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:57 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Ja helaas, op een of andere manier kun je er niet omheen. En het is oridinair en dat straalt op alles af.
jij hebt zilverkleurige puisten?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
Zo'n ding schuin onder je lip lijkt altijd op een puist.
Zolang ie zilver is zie je het wel, maar andere kleuren zijn altijd maar raar, denk altijd meteenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
Zo'n ding schuin onder je lip lijkt altijd op een puist.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:19 schreef Rookert het volgende:
"MOLE! BIG FAT FRIGGIN MOLE ON YOUR FACE! MOLLY MOLLY MOLLY![]()
"
Het is gewoon lelijk, net als tatoeages, net als rokersquote:
quote:
Zo'n neusring is al helemaal lelijk, krijg meteen associaties met een varken ofzo, terwijl ze er verder leuk uitzietquote:
obvious troll failsquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:26 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Ja ze is knap, maar zonder die lelijke piercings was ze nog knapper.
IQ -20. Nu nog haar haar in blond verven.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:26 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Ze staat er verder ook gewoon dom uit, je maakt toch geen foto van jezelf zo op met een inkijk van je borsten als je zelf respect hebt als vrouw.![]()
Sorry ik doe niet aan trollen. Gewoon een mening posten.quote:
ooh dan ben je gewoon dom, ook goedquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:29 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Sorry ik doe niet aan trollen. Gewoon een mening posten.
Omdat je wereldvreemd bent.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:52 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Waarom dacht ik meteen aan een vrouwelijke seksuele orgaan?
WTF.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:26 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Ze staat er verder ook gewoon dom uit, je maakt toch geen foto van jezelf zo op met een inkijk van je borsten als je zelf respect hebt als vrouw.![]()
"dom" en je argument daarvan is?quote:
je postquote:
Ja het zijn vooral pubers die piercings hebben, piercings aandoen omdat ze "denken" dat het vet mooi en stoer isquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:31 schreef Rockabella het volgende:
[..]
WTF.
Heb jij uberhaupt enige kennis van de wereld om je heen? Laat staan van jezelf?
een piercing aandoen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:34 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Ja het zijn vooral pubers die piercings hebben, piercings aandoen omdat ze "denken" dat het vet mooi en stoer is![]()
Dus jullie vinden piercings mooi? Rukse!:
[ afbeelding ]
Ik heb twee piercings in m'n oor, bovenin. En een tattoo. Niet omdat het stoer is. Maar omdat het bij me past en omdat IK het mooi vind. En mensen hebben me maar te accepteren met die dingen. Je word echt geen ander persoon door een piercing.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:34 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Ja het zijn vooral pubers die piercings hebben, piercings aandoen omdat ze "denken" dat het vet mooi en stoer is![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:25 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Het is gewoon lelijk, net als tatoeages, net als rokers
Alleen mensen die dat leuk/goed vinden hebben gewoon dezelfde gewoontes als zulke mensen.
mensen hoeven het niet te accepteren hoor, je kan ook gewoon de bekrompen mening langs je heen laten gaanquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:37 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik heb twee piercings in m'n oor, bovenin. En een tattoo. Niet omdat het stoer is. Maar omdat het bij me past en omdat IK het mooi vind. En mensen hebben me maar te accepteren met die dingen. Je word echt geen ander persoon door een piercing.
I agree.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen hoeven het niet te accepteren hoor, je kan ook gewoon de bekrompen mening langs je heen laten gaan
Nee eh? Sorry mensen kijken je wel anders aan met piercing. (toekomstige baas,/job werk, mannen/vrouwen, kinderen, mensen in je omgeving enz..quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:37 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Je word echt geen ander persoon door een piercing.
Je kan je piercings ook uitdoen ivm met werk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:41 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Nee eh? Sorry mensen kijken je wel anders aan met piercing. (toekomstige baas,/job werk, mannen/vrouwen, kinderen, mensen in je omgeving enz..
In je oor = oorbel.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:49 schreef Multivitamine het volgende:
Alsof die chicks denken van "ey, ik doe maar geen piercing in hoor, straks vindt Arolsen ons niet meer leuk."
Jawel hoor, 1e indruk is nog altijd uiterlijk en er zijn mensen (werkgevers?) die erop af kunnen knappen. In je oor zal het dan wel meevallen, maar iets bij je lip, neus, wenkbrauw of kin kan voor sommige mensen een afknapper zijn. Bedrijf kan dan vinden dat je niet representatief genoeg bent ofzo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:37 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik heb twee piercings in m'n oor, bovenin. En een tattoo. Niet omdat het stoer is. Maar omdat het bij me past en omdat IK het mooi vind. En mensen hebben me maar te accepteren met die dingen. Je word echt geen ander persoon door een piercing.
ja maar je word er echt geen ander persoon vanquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jawel hoor, 1e indruk is nog altijd uiterlijk en er zijn mensen (werkgevers?) die erop af kunnen knappen. In je oor zal het dan wel meevallen, maar iets bij je lip, neus, wenkbrauw of kin kan voor sommige mensen een afknapper zijn. Bedrijf kan dan vinden dat je niet representatief genoeg bent ofzo.
Kan je belachelijk vinden, maar zo werkt het wel momenteel in de maatschappij
Definieer 'persoon' dan even voor me, kan ik een passende diss gevenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar je word er echt geen ander persoon van_!
hier is maar 1 reactie mogelijk:quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Definieer 'persoon' dan even voor me, kan ik een passende diss geven
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Definieer 'persoon' dan even voor me, kan ik een passende diss geven
Ja want een piercing verandert je hele (innerlijke) persoonlijkheidquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jawel hoor, 1e indruk is nog altijd uiterlijk en er zijn mensen (werkgevers?) die erop af kunnen knappen. In je oor zal het dan wel meevallen, maar iets bij je lip, neus, wenkbrauw of kin kan voor sommige mensen een afknapper zijn. Bedrijf kan dan vinden dat je niet representatief genoeg bent ofzo.
Kan je belachelijk vinden, maar zo werkt het wel momenteel in de maatschappij
Omdat je niks anders kan verzinnenquote:
Zie mijn post hierbovenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja want een piercing verandert je hele (innerlijke) persoonlijkheid![]()
Kom op man! Ze zegt toch zelf dat ze geen ander persoon wordt van een piercing.
niks diep is gewoon heel simpel, en daarop kan ik idd geen heldere verklaring verzinnenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Omdat je niks anders kan verzinnen![]()
Eigenlijk heb je wel gelijk, als je een piercing neemt verander je niet, want je bent in de loop der jaren zo gevormd dat je uiteindelijk niet om die beslissing heen kon om die piercing te nemen. Het zat eigenlijk altijd al in de persoon, maar het komt pas tot uitdrukking als je die piercing daadwerkelijk neemt. Mijn excuses, je had gelijk.![]()
Dit gaat misschien wel wat te diep voor KLB, maar ach.
Ik ben bijgedraaid, zie je tochquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:11 schreef Jabberwocky het volgende:
Als je eens een andere kleur t-shirt aandoet, ben je dan ook gelijk een ander persoon?
ligt aan de kleur, het schijnt dat de kleur van je kleren van invloed kan zijn op je gevoel en gedragquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:11 schreef Jabberwocky het volgende:
Als je eens een andere kleur t-shirt aandoet, ben je dan ook gelijk een ander persoon?
Ik heb piercings, tatoeages en ik rook.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:25 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Het is gewoon lelijk, net als tatoeages, net als rokers
Alleen mensen die dat leuk/goed vinden hebben gewoon dezelfde gewoontes als zulke mensen.
Rokenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb piercings, tatoeages en ik rook.
Ben ik nu een tokkie?![]()
Pijp roken is juist fucking viesquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Roken![]()
![]()
Alleen pijp roken overleef ik nog wel, maar daar moet je eerst 50+ en man voor zijn
Jij alweer het wijze advies geven hier?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen hoeven het niet te accepteren hoor, je kan ook gewoon de bekrompen mening langs je heen laten gaan
Mensen zullen altijd smoesjes zoeken om elkaar te isoleren en de schuld te geven. Al gedraag je je heel netjes, en zie je dr uit als de koning van Engeland wordt je toch ook afgekraakt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:41 schreef Peanuty het volgende:
[..]
Nee eh? Sorry mensen kijken je wel anders aan met piercing. (toekomstige baas,/job werk, mannen/vrouwen, kinderen, mensen in je omgeving enz..
In je oor = oorbel.
Sorry hoor, maar die penetrante geur van sigaretten is écht niet te hardenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Pijp roken is juist fucking viesNet als sigaren trouwens.
Het is niet anders dan een kleine pik in de mond waaraan die mannelijke gasten zo graag zuigen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Iemand zoenen die rookt terwijl je dat zelf niet doet, dat is pas vies.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Das toch een gozer?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:34 schreef Peanuty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan moet je mensen zoenen die niet roken, of anders gewoon niet zeuren.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:44 schreef Frostflame het volgende:
[..]
Iemand zoenen die rookt terwijl je dat zelf niet doet, dat is pas vies.
fobo bekeken en goedgekeurdquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:37 schreef Rockabella het volgende:
[..]
ik heb beide.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:33 schreef kikoooooo het volgende:
Tongpiercings
Tepelpiercings vind ik dan weer afzichtelijk.
Wat probeer je te zeggen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:34 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
ik heb beide.
Ben alleen geen vrouw.
dat hij piercings heeft maar geen vrouw isquote:
dat zie je toch? Ik heb een tongpiercing en een tepelpiercing. Ik ben alleen geen vrouw.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |