quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:29 schreef innepin het volgende:
[..]
Heeft ze 't niet gewoon over de hond?
Die mogen toch kopjes geven?
Edit: Laat maar, Tico maakt er zelf wel wat ranzigs van![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:34 schreef innepin het volgende:
Wow. Die tt had ik niet verwacht nu het over simultaan poepen en klaarkomen ging.
"Meestal" .quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:35 schreef Ticootje het volgende:
Meestal poep ik niet bij klaarkomen. Bij bevallen wel. ( denk ik)
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:34 schreef innepin het volgende:
Wow. Die tt had ik niet verwacht nu het over simultaan poepen en klaarkomen ging.
Over 2 weken wordt -ie iig aangekondigd is de verwachting. Daar zou ik denk ik wel heel even op wachten...quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:41 schreef Ticootje het volgende:
Als je de aaifoon wilt moet je ff wachten. Dit jaar komt de nieuwe uit.
De X10, ook van Sony Ericsson heeft dus net zo veel mogelijkheden en apps als Iphone en veel meer gratis zelfs.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:39 schreef innepin het volgende:
Dames, om het even over wat anders te hebben![]()
ik zit te twijfelen tussen de iphone en deze.
De tweede is goedkoper, heeft een fijn toetsenbord ipv alleen maar touch, heeft een veel betere camera... en toch neig ik naar de iphone.En ik weet niet eens zo goed waarom. Volgens mij voornamelijk omdat er zoveel leuke troep aan apps op te zetten is.
Kan iemand mij overhalen? De ene of de andere kant op? Ik kanniekiezennie!
Ohja dat was nog wat. Mijn abo loopt pas 5 augustus af maar mijn telefoon vertoont steeds meer kuren. Met de Ericsson zou ik nu al een simlockvrije telefoon hebben, de Iphone is niet simlockvrij dus die krijg ik dan pas 5 augustus.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:41 schreef Ticootje het volgende:
Als je de aaifoon wilt moet je ff wachten. Dit jaar komt de nieuwe uit.
Specs zijn voor nerds!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:51 schreef innepin het volgende:
Wat een boel iphonestemmers. het is dus niet alleen maar het imago?Want de specs van die ander zijn eigenlijk beter....
ik ben heel benieuwd!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Over 2 weken wordt -ie iig aangekondigd is de verwachting. Daar zou ik denk ik wel heel even op wachten...
ja!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:46 schreef Brighteyes het volgende:
Sony Ericsson X10!Zit tenminste een fatsoenlijke camera op!
Nah, dat vind ik een groot, log ding. En die van m'n linkje is net nieuw en daardoor toffer. Ofzo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De X10, ook van Sony Ericsson heeft dus net zo veel mogelijkheden en apps als Iphone en veel meer gratis zelfs.
Echt? Maar zo heel veel groter of logger dan de Iphone is ie niet hoor!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:52 schreef innepin het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik een groot, log ding. En die van m'n linkje is net nieuw en daardoor toffer. Ofzo.
Maar je moet wel bedenken dat de 3G hele lange levertijden had in het begin. Wie weet hebben ze de boel nu beter op orde, maar het is niet gezegd dat als de telefoon 1 augustus (noem maar wat) verkrijgbaar is dat je 'm 2 augustus kunt gaan halen. Er zitten echt ENORM veel mensen op deze update te wachten...quote:
Ticooooooooo. Wat doe je nou.quote:
Neh. Te lange nagels voor die minitoetsjes.quote:
Ik sluit niet uit dat ik lichtelijk bevooroordeeld benquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt? Maar zo heel veel groter of logger dan de Iphone is ie niet hoor!
uiterlijk oktober moet ik verlengen. Waarschijnlijk kun je heus op een wachtlijst ofzo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:53 schreef KingOfMars het volgende:
Maar je moet wel bedenken dat de 3G hele lange levertijden had in het begin. Wie weet hebben ze de boel nu beter op orde, maar het is niet gezegd dat als de telefoon 1 augustus (noem maar wat) verkrijgbaar is dat je 'm 2 augustus kunt gaan halen. Er zitten echt ENORM veel mensen op deze update te wachten...
Oktober lijkt me ook wel haalbaar hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
uiterlijk oktober moet ik verlengen. Waarschijnlijk kun je heus op een wachtlijst ofzo.
sssst. Mijn dochter wilt er 1.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ticooooooooo. Wat doe je nou.
Blackberry's zijn alleen goed om 'm bij de ontwerpers van dat stuk ongemak overdwars in te brengen..
maar liever eerder hoor!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oktober lijkt me ook wel haalbaar hoor.
Alles wat verzameld kan wordenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:17 schreef Ticootje het volgende:
Tf wat vindt jouw middelste leuk?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
elastiek van de postbode, stenen van de oprit van de buurman,
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
stenen van de oprit van de buurman
nee de oudste. Was beloofd, maar zoals gewoonlijk in haar leven wordt het weer eens afgeblazen. Sneu vind ik dat. Maar van ons had ze al een flatscreen gekregen voor dr verjaardag, om daar nog een Blackberry bij te doen gaat me echt te ver.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Bij Action liggen plastieke, voor een knaak en een bounty
Gefeliciteerd Ome KoMquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:08 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben oom geworden. Voor de 2e keer..
Ze had van mij een oude broek voor haar verjaardag gekregen, ga maar werken en geld verdienenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
nee de oudste. Was beloofd, maar zoals gewoonlijk in haar leven wordt het weer eens afgeblazen. Sneu vind ik dat. Maar van ons had ze al een flatscreen gekregen voor dr verjaardag, om daar nog een Blackberry bij te doen gaat me echt te ver.
Gefeliciteerd! Specs?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:08 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben oom geworden. Voor de 2e keer..
Oh sorry ik dacht dat iedereen dat ondertussen wel wist. Zeg maar de man van YPPY dus onder een ander accountquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:09 schreef innepin het volgende:
Gefeliciteerd KingOfMars. Wie ben jij eigenlijk?
Ohhhhh okay! Kwartje is gevallen. 't Duurt soms even bij mij. Blond enzo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oh sorry ik dacht dat iedereen dat ondertussen wel wist. Zeg maar de man van YPPY dus onder een ander account.
Blond is okay!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:11 schreef innepin het volgende:
[..]
Ohhhhh okay! Kwartje is gevallen. 't Duurt soms even bij mij. Blond enzo.
Niks mis met blond, wel met traagheid. Ik vraag me al een hele tijd al lurkend af waarom er ineens een of andere onbekende vent meepost in de SC.quote:
Haha. Sorry!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:13 schreef innepin het volgende:
[..]
Niks mis met blond, wel met traagheid. Ik vraag me al een hele tijd al lurkend af waarom er ineens een of andere onbekende vent meepost in de SC.
ach dr tv was al een tijdje kapot. En dan hoef ik niet naar die zenuwfilmpjes te kijken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ze had van mij een oude broek voor haar verjaardag gekregen, ga maar werken en geld verdienen
Bij Jaapin de klas zitten dus ook kinderen die een mobiel hebben. En het meenemen naar school. En dan worden ze opgebeld tijdens de les. Echt whatthahell?
Jij maakt dat stiefmoeders zo`n rotnaam krijgenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ach dr tv was al een tijdje kapot. En dan hoef ik niet naar die zenuwfilmpjes te kijken.
Werken heeft mevrouw geen zin in. Prima, maar het is niet zo dat ze dan maar op mijn zak teert. Ze krijgt 50 euro per maand in totaal, daar doet ze het maar mee. Ik sponsor haar al genoeg. Wilt ze meer, dan moet ze gaan werken. Wat een rotleven heeft ze hè?
ik doe m'n best ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jij maakt dat stiefmoeders zo`n rotnaam krijgen
Nou, brrrr!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Haha. Sorry!.
Dachten jullie dat ik een. engerd
. was?
das inderdaad erg vlot.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:20 schreef KingOfMars het volgende:
Een bevalling in 2 uur is best snel toch?
Nietus! Jij bent een zacht eitjequote:
Ik persoonlijk vind dat wel wat aan de lange kantquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:20 schreef KingOfMars het volgende:
Een bevalling in 2 uur is best snel toch?
Ik dacht dat Thunderchild weer terug was.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Haha. Sorry!.
Dachten jullie dat ik een. engerd
. was?
Ik krijg nu echt zo'n "Oh ben jij het...quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:23 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ik dacht dat Thunderchild weer terug was.
Jaaa dat was het waar k steeds aan moest denkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:23 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ik dacht dat Thunderchild weer terug was.
anoniem was je spannenderder.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik krijg nu echt zo'n "Oh ben jij het..." vibe van dit topic.
OHHHH BEN JIJ HET!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
lijkt me heerlijk!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zal ik een lange regenjas aandoen en m'n zonnebril opzetten?
Nah ik wist heus wel wie je was hoor, ouwe stonerrockert.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja ik wilde wel m'n best doen, maar toen besefte ik dat ik je onder je andere account ook vrijwel niet kende. Dus. Mja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hmmm. Jullie vrouwen kunnen vast beter faken!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:31 schreef innepin het volgende:
[..]
Mja ik wilde wel m'n best doen, maar toen besefte ik dat ik je onder je andere account ook vrijwel niet kende. Dus. Mja.
Mijn laatste 3 SE telefoons zijn allemaal binnen een jaar al stuk gegaan, en een Iphone is voor homo's. Ik zou voor een Blackberry gaan!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:39 schreef innepin het volgende:
Dames, om het even over wat anders te hebben![]()
ik zit te twijfelen tussen de iphone en deze.
De tweede is goedkoper, heeft een fijn toetsenbord ipv alleen maar touch, heeft een veel betere camera... en toch neig ik naar de iphone.En ik weet niet eens zo goed waarom. Volgens mij voornamelijk omdat er zoveel leuke troep aan apps op te zetten is.
Kan iemand mij overhalen? De ene of de andere kant op? Ik kanniekiezennie!
Ik ben echt zó blij met mijn BB.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mijn laatste 3 SE telefoons zijn allemaal binnen een jaar al stuk gegaan, en een Iphone is voor homo's. Ik zou voor een Blackberry gaan!.
Als mijn huidige telefoon stuk is (ook een SE, geruild met een collega -die had in de haast ooit eens een roze bloemetjes exemplaar gekocht-) dan weet ik dus niet meer wat voor merk ik moet kopen. Ik ben heel lang hardcore SE fan geweest met die leuke walkman telefoons, maar ze maken ze niet meer zo degelijk als vroegâhquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben echt zó blij met mijn BB.zou ik ook doen.
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
8 pond, 53 cm en hij heet Sven..
Een T65.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:08 schreef easy-going het volgende:
Als ik het over vroegâh en telefoons heb, denk ik toch meer aan deze hoor:
[ afbeelding ]
Deze?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:15 schreef innepin het volgende:
Ik had een slanke, lange Sony met een scrollwieltje, en ik kan er nergens een plaatje van vinden
t is toch allemaal bagger?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:21 schreef Memmel het volgende:
Ik ben wel eens over mijn Swing heen gereden! En hij deed het nog gewoon! <3
oh my God.... Sieneke....jee, zie het nu pas.
Bijna... hij lijkt er op, maar 't is 'm net niet.quote:
Damn, nu val ik zwaar door de mand, maar ik heb niet gekeken naar de halve finalequote:Op vrijdag 28 mei 2010 07:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
was dat die man met de door ductape bij elkaar gehouden gitaar?
je zegt het toch zelf al? je wil al een iphone sinds hij uit is.....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 07:58 schreef Saffier het volgende:
Ik mag binnenkort ook een nieuwe telefoon uitzoeken. Ik twijfel tussen de Iphone en de N97 van Nokia. De bb heeft er ook tussen gestaan maar de specs van de andere 2 zijn gewoon beter. Manlief is heftig tegen de Iphone en vindt dat die dingen op de fruitschaal horen. Maar al die leuke dingen die je erop kan zetten enzo... Tot nu toe heb ik bijna altijd een Nokia gehad maar ik wil al een Iphone sinds hij uit is... Vind het zo moeilijk!
En als je hem niet kunt vinden weet je in elk geval waar hij ligt : op de fruitschaalquote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je zegt het toch zelf al? je wil al een iphone sinds hij uit is.....
laat je man maar kletsen, t is toch jouw telefoon?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:59 schreef McLaura het volgende:
[..]
En als je hem niet kunt vinden weet je in elk geval waar hij ligt : op de fruitschaal
Nou geloof me, applicaties installeren op een iPhone is ieeeeeeets makkelijker dan op een Nokia!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:15 schreef Saffier het volgende:
[..]
En ja, klopt, het is mijn telefoon idd. Ik heb alleen meestal wel wat hulp nodig met applicaties installeren enzo, omdat ik de Nokia al 'ken' is dat wat makkelijker....
Op de Nokia wordt dat altijd voor me gedaan, dus dit biedt perspectievenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nou geloof me, applicaties installeren op een iPhone is ieeeeeeets makkelijker dan op een Nokia!.
Ik ben best wel fan van HTC, en dan degene die draaien op Android en niet op Windows Mobile. Eigen is het een equivalent van de iPhone, maar gezien de verkrijgbaarheid van apps denk ik dat ik toch ook ga zwichten voor de iPhone.quote:
Dat zeiden mensen een dik decennium geleden ook over de mobiele telefoon.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb geen iPhone en kom toch overal op tijd aan, ben nog nooit verdwaald,val niet dood neer als ik mijn email niet stante pede kan checken en ik ben toch mobiel bereikbaar. Tis een wonder denk ik
Stilstand is achteruitgang.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb geen iPhone en kom toch overal op tijd aan, ben nog nooit verdwaald,val niet dood neer als ik mijn email niet stante pede kan checken en ik ben toch mobiel bereikbaar. Tis een wonder denk ik
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zit de ganse dag thuis man, ik heb zo`n ding niet nodigquote:
En hoe snel was je daar achter?quote:
Hier nog zo een, maar ik wil nu echt niet meer zonderquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik zit de ganse dag thuis man, ik heb zo`n ding niet nodig
't Is ook gewoon geen hype, maar een prachtig product.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:15 schreef Saffier het volgende:
Da's wel een 'nadeel' ik hoor maar geen slechte ervaringen van Iphone-gebruikers
Ik vind het 3G bereik ook zwaar kut!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:12 schreef E.T. het volgende:
Meest gebruikt op m'n iPhone is Twitter![]()
Daarna Buienradar, AngryBirds (spelletje), Appie, iPeriod, ANWBVerkeer (files), Mail, Photobucket.. (niet per se in deze volgorde) en nog wel een hoop dingen![]()
Geen andere telefoon meer voor mij
Het enige minpuntje is het 3G bereik van T-mobile![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
http://www.nuzakelijk.nl/(...)ockholmsyndroom.html
en je hebt ook al geen hyves en facebookquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:42 schreef lily het volgende:
Ik heb wel een drukke baan maar geen iphone..
en wat raar, huup...ga eens kijken
ah gatverdammequote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben ook heel de dag thuis maar oeioeioei wat lief ik mijn telefoon. graties Bb messenger met Buum relatief goeie foto's maken, email lezen en beantwoorden en hij belt ook nog![]()
Misschien hebben ze een kinky app voor hun sexleven Huup?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ah gatverdammeals je die twee ziet dan wil je daar echt niet over nadenken
![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:28 schreef huuphuup het volgende:
huuuu...
ófwel doet mn buurman een raar spelletje waarbij ie blaffend en grommend door t huis loopt...
ofwel hebben mn buren een hond sinds eh, heel kort ofzo? En t ding blaft en gromt de hele tijden dr is niemand thuis
Ik heb een Nokia 3110 classic, doet ook niet meer dan bellen en smsenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ja das ook weer zoquote:
Is allebei wel lekker eigenlijk maar ik zou voor de burger gaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja das ook weer zo![]()
mensen wat ga ik vanavond eten?
indiase curry (patak's tika massala) met kip en naanbrood
of
zelfgefrabiceerde tartaar-hawaiiburgers op een kaiserbroodje met slaaje ernaast.
?
ik heb in allebei trek en tegelijk nergens trek in
ik ging voor de curry.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja das ook weer zo![]()
mensen wat ga ik vanavond eten?
indiase curry (patak's tika massala) met kip en naanbrood
of
zelfgefrabiceerde tartaar-hawaiiburgers op een kaiserbroodje met slaaje ernaast.
?
ik heb in allebei trek en tegelijk nergens trek in
tja, dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:04 schreef huuphuup het volgende:
foute macaroni?
waarom denk ik dan aan van die penismacaroni enzo
euh met je gezicht naar ons huis is het links. De tussenwoning zeg maar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]! Vanaf straat gezien links of rechts van jullie?
Het is ongeveer net zo afschuwelijk als een fricadel speciaal denk ik.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:07 schreef lily het volgende:
[..]
klinkt afschuwelijk maar als de jongens het lusten is dat een goede reden
Ik vind haar wel zo`n type voor een meesleurchihuahuaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
euh met je gezicht naar ons huis is het links. De tussenwoning zeg maar.
Zij die van die string die ik nog vond bij het verhuizen![]()
haha buuf das lekker, smac![]()
en penismacaroni komt een enorm studentikoze kennis van me steeds mee aan als gadget ofzo. Hij vindt het zelf nog steeds hilarisch na de 800e keer. Ik kon er de eerste keer al niet enorm om lachen (huhuhu hoe valt dat nou?! zoveel penissen in je mond?! huhuhu) en t is nog steeds niet mijn humor.
bamboe?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:11 schreef SacreCoeur het volgende:
De curry!![]()
Ik eet vanavond Ajam Pinda Saté met rijst & boontjes.
Zo'n bamboe gekocht van conimex want ik ben niet zo creatief met kruiden.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik vind haar wel zo`n type voor een meesleurchihuahua
Whaha ja die stringMisschien was die nog wel van mij en hebben ze die al die jaren over het hoofd gezien
Ik ken hem helemaal niet maar ik zie het wel direct voor mequote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]idd, das meer haar type hond.
Had ik al verteld dat zíjn cupmaat inmiddels ook flink gegroeid is?ze kunnen elkaars bh's aan zeg maar
ieeeeeew! jouw string ieeeeeeeeeeeeuw
stouwt wel lekker weg maar t smaakt nergens naar?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
conimexdie maakt een soort mcdonalds van je eten
Ik vind 't eigenlijk wel lekker.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
bamboe?
als je nou volgende keer geen conimex neemt is t helemaal goed
psiesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
stouwt wel lekker weg maar t smaakt nergens naar?
en t is ook geen boemboem sc.
u heeft nog 1 poging...
Wellus.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
stouwt wel lekker weg maar t smaakt nergens naar?
en t is ook geen boemboem sc.
u heeft nog 1 poging...
ja enig, maar je schreef boemboeM en dat is het niet.quote:
Ja alles is meestal beter als de pakjes uit de winkel, maar er is geen toko meer hier in de buurt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
T is gewoon een tip, neem eens geen conimex maar een boemboe van de toko mee, veel meer smaak aan en een pak minder zout.
Nee het gaat om het merk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:40 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja alles is meestal beter als de pakjes uit de winkel, maar er is geen toko meer hier in de buurt.
Too bad eigenlijk, ze hadden altijd hele lekkere sambal saus.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:31 schreef She-Wolf het volgende:
Lily, ik heb gisteren je linzensoep gemaakt. Hij was erg lekker.Ik had er ook nog ui doorheen gedaan, maar er hadden iets meer kruiden in gemogen.
Nee ik bedoel Indonesiah.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef SacreCoeur het volgende:
Bedoel je go-tan? (zat in doorzichtig plastic zakje)
Die heb ik namelijk ook gister gekocht, geen idee of dat lekker is.
Nog nooit geprobeerd.
Nee, nog niks van henzelf gehoord.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:54 schreef Kimpossible het volgende:
Hè vick, wat rot. Heb je ook al vernomen waarom niet?
Zie je pmquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:00 schreef lily het volgende:
hoe weet je het dan eigenlijk?
jawel, maar zondag pas... we gaan 1 dagje. Kon niet anders ivm de kinderen, feest, voetbal enz.quote:
zo niet, dan kan hij over 2 weken in Leeuwarden beginnenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
jawel, maar zondag pas... we gaan 1 dagje. Kon niet anders ivm de kinderen, feest, voetbal enz.
Moussy, wat goed van P. zeg!! Hopelijk wordt hij ook bij 1 van die 3 aangenomen!!
okequote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:34 schreef Diaan73 het volgende:
jawel, maar zondag pas... we gaan 1 dagje. Kon niet anders ivm de kinderen, feest, voetbal enz.
Ow dat is wel erg fijn!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:38 schreef moussy het volgende:
[..]
zo niet, dan kan hij over 2 weken in Leeuwarden beginnen![]()
Het liefste wil hij bij de pliesie maar áls hij door alle testen en zo komt kan dat nog wel een tijdje duren, eind juni begin juli zijn daar pas de volgende testen, maar in de tussentijd iets anders zou wel heel fijn zijn
Gelukkig voor de campinggangers is het weer nu nog redelijk goed. Ik hoop dat het zondag minder erg wordt als voorspeld. Woon jij heel dicht in de buurt?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:41 schreef lily het volgende:
[..]
oke
Ik reed vanochtend langs twee campings...kwam er al langzaam op gang..
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is wel erg fijn!!![]()
Het is volgens mij nog best moeilijk om bij de pliesie te komen of niet?
Ik zit echt zoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:27 schreef huuphuup het volgende:
omg RTL4![]()
omfg wat een duivel zeg dat mens.
Dat er mensen zijn die echt zo denken en doen.
een Christelijke mevrouw die he-le-maal uit haar stekker gaat omdat ze in huis was bij niet-christenen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, vertelvertelmijn zoon hangt namelijk bij te komen voor nick jr.
iddquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:32 schreef sproet-je het volgende:
whahahhaa en uiteindelijk dus wel het geld accepteren.....
Is altijd leuk de mensen met kinderen die in de buurt rondlopen... als ik in de buurt zou wonen, zou ik dat ook doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:51 schreef lily het volgende:
Ja, nou ja, Handig. Ik ga dit jaar niet eensAlleen even kijken misschien.
Ik hoor het geluid wel vaak als ik al in bed lig (en de wind goed staat)
Vorig jaar waren we er wel (ik was toen 8 weken zwanger van Leah). De jongens waren bij mijn ouders en oudste wilde perse met mijn vader de skiberg ernaast oplopen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:43 schreef Diaan73 het volgende:
Is altijd leuk de mensen met kinderen die in de buurt rondlopen... als ik in de buurt zou wonen, zou ik dat ook doen.
ik zag m ook voor de tweede keer voorbijkomen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:33 schreef lily het volgende:
Ik heb dat een tijd geleden gezien. Dat is heftig inderdaadHaar kinderen die haar vol angst en verbazing aanstaren...triest
Ik heb je helemaal niet gezien...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:46 schreef lily het volgende:
[..]
Vorig jaar waren we er wel (ik was toen 8 weken zwanger van Leah). De jongens waren bij mijn ouders en oudste wilde perse met mijn vader de skiberg ernaast oplopen.
Mijn vader (71 jaar) naar boven gesjokt en toen hij daar hijgend (en met kunstheup) aankwam (D was er al een paar minuten) zegt D: nou, leuk. Zullen we maar weer gaan?
mijn vader![]()
Veel en veel te vroeg gejuicht...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 07:56 schreef Brighteyes het volgende:
Het gaat een heel stuk beter met mijn rug!Gisterenmiddag al en vanochtend nog steeds!
Nu nog even kijken hoe het vandaag aan het eind van de dag gaat. Gisteren zat ik op mijn werk, vandaag heb ik de 2 mannen te entertainen.
![]()
Ja ze verscheurde hem en wilde het geld niet enzo. Maar later hebben ze het geld toch maar aangenomen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zag m ook voor de tweede keer voorbijkomen.
wat een mens he? ze verscheurde toch die brief over dat geld? (ik heb het deze keer niet afgekeken)
Da's balen...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is mij trouwens vanochtend in m'n nek geschoten.zit nu als een nieuwsgierig vogeltje met mijn hoofd scheef.
spierverslapper, pijnstiller. Ik ben alleen zo duf als een garnaal, maar nog niet ontspannen en pijnloos.
Zou idd ook nog wel kunnen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:21 schreef debuurvrouw het volgende:
oh getver BE, da's niet mooi.Is het niet "gewoon" spit? Heeft Buum ook eens gehad. Brrrr. dat was echt niet fijn. Die kon ook niks meer, behalve liggen. Was bíjna op de grond gaan liggen in de wachtkamer bij de dokter. Gelukkig heeft ie dat toen niet gedaan, want toen hij in bed ging liggen kon hij er een hele dag niet meer uitkomen.
![]()
Voordeel: met pijnstillers/spierverslappers op te lossen. Zonder operatie.
nee, dat ga ik zo maar even doen denk ik. ik zit te tollen op m'n stoel van de spierverslapper.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Da's balen...![]()
Heb je al lekker een tijd onder een warme douche gestaan?
Ik heb net gegeten en dan neem ik maar een Ibu'tje denk ik. Dat zal iig vast wel iets schelen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, dat ga ik zo maar even doen denk ik. ik zit te tollen op m'n stoel van de spierverslapper.Ben ook niks gewend ook hè.
Heb jij wel lekkere pillen? dat kan toch zo niet doorgaan BE?
Kluunquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:31 schreef lily het volgende:
[..]
de enige "bekende" die ik tegenkwam was kluun (die schrijver)
nou ja, of eens een echt goeie pijnstiller voorschrijven. Ik zou er geloof ik liever niet een heel weekend mee doorlopen. Ik heb dit vaker (het was nu al wel 2 jaar geleden), met mijn nek. Da's mijn stressplek.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb net gegeten en dan neem ik maar een Ibu'tje denk ik. Dat zal iig vast wel iets schelen.
Ik twijfel nog over de dokter bellen om 15.00. (Je kan om 8 uur en om 15 uur bellenDat blijf ik zoiets raars vinden in een 24u economie).
Maar ja, dan? 'Van de week zei ik nog dit, maar nu is het toch dat'.
Ze kunnen me op vrijdagmiddag toch ook niet verder helpen lijkt me.
http://www.eulalie.nl/index.php?cPath=22_86quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:54 schreef Brighteyes het volgende:
Oh trouwens, waar koop je bretels voor een kind?
Hema heeft alleen lelijke donkergroene met legerprinten Zeeman, V&D en C&A hebben ze niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
http://www.eulalie.nl/index.php?cPath=22_86
Zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je mailt wel weinig voor een stalker.
Had me er echt meer van voorgesteld.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Ik weet het, ik verwaarloos jequote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je mailt wel weinig voor een stalker.
Had me er echt meer van voorgesteld.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
http://www.eulalie.nl/index.php?cPath=22_86
Zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wilde zeggen op z'n foks: neucken? Maar ja... pijn in mijn rug he!
Nog goedkoper dan op MP!
Gelukkig had ik daar nog niks gedaan! Ik zie nu hier effen rode!
Goeie stalk-actie hè?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik wilde zeggen op z'n foks: neucken? Maar ja... pijn in mijn rug he!
Nog goedkoper dan op MP!
Gelukkig had ik daar nog niks gedaan! Ik zie nu hier effen rode!
Bedank de Buuf maarquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb er meteen 2 besteld. Rood en donkerblauw!
*eeuwig dankbaar is...
Ik heb effen blauwe bij V&D gekocht, van Nijntje. Gingen wel snel stuk. :-(quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:07 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, dat ook liever niet...
* Brighteyes is een zeurpiet...
Wil gewoon effen rode of blauwe ofzo. Kan toch niet zo moeilijk zijn?
*marktplaats open gooit...
Ik ben ook echt helemaalquote:
Nou ik ookquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:11 schreef lily het volgende:
met dank aan Incantrixheb ik nu 80 euro uitgegeven aan een badpak
dies liefquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ow! Oei!![]()
Kijk nou wat ze daar ook hebben!
Om gaatjes in broeken te bedekken!
[ afbeelding ]
Of gewoon voor de heb...![]()
op een wit goedkoop dekbed overtrek van Ikeaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:09 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Nou ik ook![]()
![]()
Die super-grote matroesjka's(nu nog iets vinden om het op te strijken
)
Om op je eigen saaie tas te naaienquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ow! Oei!![]()
Kijk nou wat ze daar ook hebben!
Om gaatjes in broeken te bedekken!
[ afbeelding ]
Of gewoon voor de heb...![]()
zekersquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
(of heet dat dan ook samen, eigenlijk?)
Kleine voetjes!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:24 schreef lily het volgende:
Ik heb nepcrocs voor Leah gekochtMaat 18. Maar nog te groot...
een half uur..positief bekekenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:20 schreef Ticootje het volgende:
tf had de dame nog geslapen?? Hier groot drama!! Maar goed, ik win.
Foto's!!
Haha ja Bep moest er ook ineens mee spelen..of haar leven er van af hingquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:22 schreef Ticootje het volgende:
Oh en Jen is uiteraard met de speeljungle voor de baby aan het spelen...
ha! zo smaakt mijn kamer, mijn werkkleding, mijn werk en mijn lunchquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:14 schreef pinquit het volgende:
zegmaar t gedeelte als je de stal binnenloopt met warm weer
Ja, na een half uur proberen op de bank zijn we maar op bed gaan liggen.. Toen ging het wel, 2 uurtjes geslapen..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
een half uur..positief bekeken
[..]
Haha ja Bep moest er ook ineens mee spelen..of haar leven er van af hing
Moviepark is leuk.... al is het voor mij alweer een tijdje geleden dat ik ben geweest.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hoi Diaan
Ik heb zin in morgen. Personeelsuitje naar Moviepark. Wel 3 uur in de bus, maar zal vast wel gezellig zijn.
Via Hyves?? Of megaupload.comquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:59 schreef oeke het volgende:
Even een vraagje tussendoor, ik wil graag een filmpje doorsturen naar mijn moeder wat ik met mijn fototoestel heb gemaakt, maar het is te groot voor gmail en het uploaden bij photobucket duurt zo lang.
Heeft iemand hier nog een sneller idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |