quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:29 schreef innepin het volgende:
[..]
Heeft ze 't niet gewoon over de hond?
Die mogen toch kopjes geven?
Edit: Laat maar, Tico maakt er zelf wel wat ranzigs van![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:34 schreef innepin het volgende:
Wow. Die tt had ik niet verwacht nu het over simultaan poepen en klaarkomen ging.
"Meestal" .quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:35 schreef Ticootje het volgende:
Meestal poep ik niet bij klaarkomen. Bij bevallen wel. ( denk ik)
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:34 schreef innepin het volgende:
Wow. Die tt had ik niet verwacht nu het over simultaan poepen en klaarkomen ging.
Over 2 weken wordt -ie iig aangekondigd is de verwachting. Daar zou ik denk ik wel heel even op wachten...quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:41 schreef Ticootje het volgende:
Als je de aaifoon wilt moet je ff wachten. Dit jaar komt de nieuwe uit.
De X10, ook van Sony Ericsson heeft dus net zo veel mogelijkheden en apps als Iphone en veel meer gratis zelfs.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:39 schreef innepin het volgende:
Dames, om het even over wat anders te hebben![]()
ik zit te twijfelen tussen de iphone en deze.
De tweede is goedkoper, heeft een fijn toetsenbord ipv alleen maar touch, heeft een veel betere camera... en toch neig ik naar de iphone.En ik weet niet eens zo goed waarom. Volgens mij voornamelijk omdat er zoveel leuke troep aan apps op te zetten is.
Kan iemand mij overhalen? De ene of de andere kant op? Ik kanniekiezennie!
Ohja dat was nog wat. Mijn abo loopt pas 5 augustus af maar mijn telefoon vertoont steeds meer kuren. Met de Ericsson zou ik nu al een simlockvrije telefoon hebben, de Iphone is niet simlockvrij dus die krijg ik dan pas 5 augustus.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:41 schreef Ticootje het volgende:
Als je de aaifoon wilt moet je ff wachten. Dit jaar komt de nieuwe uit.
Specs zijn voor nerds!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:51 schreef innepin het volgende:
Wat een boel iphonestemmers. het is dus niet alleen maar het imago?Want de specs van die ander zijn eigenlijk beter....
ik ben heel benieuwd!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Over 2 weken wordt -ie iig aangekondigd is de verwachting. Daar zou ik denk ik wel heel even op wachten...
ja!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:46 schreef Brighteyes het volgende:
Sony Ericsson X10!Zit tenminste een fatsoenlijke camera op!
Nah, dat vind ik een groot, log ding. En die van m'n linkje is net nieuw en daardoor toffer. Ofzo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De X10, ook van Sony Ericsson heeft dus net zo veel mogelijkheden en apps als Iphone en veel meer gratis zelfs.
Echt? Maar zo heel veel groter of logger dan de Iphone is ie niet hoor!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:52 schreef innepin het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik een groot, log ding. En die van m'n linkje is net nieuw en daardoor toffer. Ofzo.
Maar je moet wel bedenken dat de 3G hele lange levertijden had in het begin. Wie weet hebben ze de boel nu beter op orde, maar het is niet gezegd dat als de telefoon 1 augustus (noem maar wat) verkrijgbaar is dat je 'm 2 augustus kunt gaan halen. Er zitten echt ENORM veel mensen op deze update te wachten...quote:
Ticooooooooo. Wat doe je nou.quote:
Neh. Te lange nagels voor die minitoetsjes.quote:
Ik sluit niet uit dat ik lichtelijk bevooroordeeld benquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt? Maar zo heel veel groter of logger dan de Iphone is ie niet hoor!
uiterlijk oktober moet ik verlengen. Waarschijnlijk kun je heus op een wachtlijst ofzo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:53 schreef KingOfMars het volgende:
Maar je moet wel bedenken dat de 3G hele lange levertijden had in het begin. Wie weet hebben ze de boel nu beter op orde, maar het is niet gezegd dat als de telefoon 1 augustus (noem maar wat) verkrijgbaar is dat je 'm 2 augustus kunt gaan halen. Er zitten echt ENORM veel mensen op deze update te wachten...
Oktober lijkt me ook wel haalbaar hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
uiterlijk oktober moet ik verlengen. Waarschijnlijk kun je heus op een wachtlijst ofzo.
sssst. Mijn dochter wilt er 1.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ticooooooooo. Wat doe je nou.
Blackberry's zijn alleen goed om 'm bij de ontwerpers van dat stuk ongemak overdwars in te brengen..
maar liever eerder hoor!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:56 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oktober lijkt me ook wel haalbaar hoor.
Alles wat verzameld kan wordenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:17 schreef Ticootje het volgende:
Tf wat vindt jouw middelste leuk?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
elastiek van de postbode, stenen van de oprit van de buurman,
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
stenen van de oprit van de buurman
nee de oudste. Was beloofd, maar zoals gewoonlijk in haar leven wordt het weer eens afgeblazen. Sneu vind ik dat. Maar van ons had ze al een flatscreen gekregen voor dr verjaardag, om daar nog een Blackberry bij te doen gaat me echt te ver.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Bij Action liggen plastieke, voor een knaak en een bounty
Gefeliciteerd Ome KoMquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:08 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben oom geworden. Voor de 2e keer..
Ze had van mij een oude broek voor haar verjaardag gekregen, ga maar werken en geld verdienenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
nee de oudste. Was beloofd, maar zoals gewoonlijk in haar leven wordt het weer eens afgeblazen. Sneu vind ik dat. Maar van ons had ze al een flatscreen gekregen voor dr verjaardag, om daar nog een Blackberry bij te doen gaat me echt te ver.
Gefeliciteerd! Specs?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:08 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben oom geworden. Voor de 2e keer..
Oh sorry ik dacht dat iedereen dat ondertussen wel wist. Zeg maar de man van YPPY dus onder een ander accountquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:09 schreef innepin het volgende:
Gefeliciteerd KingOfMars. Wie ben jij eigenlijk?
Ohhhhh okay! Kwartje is gevallen. 't Duurt soms even bij mij. Blond enzo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oh sorry ik dacht dat iedereen dat ondertussen wel wist. Zeg maar de man van YPPY dus onder een ander account.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |