Zoiets met SP erbij.quote:
Tijdens verkiezingen worden verschillen extra uitvergroot, oa door zogenaamde breekpunten. Als we die mogen geloven, dan kan er nooit een coalitie gevormd worden. VVD en D66 kunnen prima samen in een coalitie, dat hebben ze in het verleden ook wel laten zien.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:05 schreef Dingess het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die denken dat VVD en D66 samen in een coalitie zullen/willen zitten.
Precies zoals ik er ook over denkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:38 schreef Pandorado het volgende:
In ieder geval geen coalities met
CDA, PVV of SP
Bij voorkeur een coalitie van:
D66, GL en VVD
Eventueel:
D66, VVD en PvdA
Om toch een meerderheid te creëren
Als iedereen zich aan z'n breekpunten houdt is die coalitie hierom niet eens mogelijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:23 schreef CarolusV het volgende:
VVD CDA D66, met de VVD als grootste denk ik dat D66 zich prettiger zal voelen dan tijdens Balkenende III
Dat kabinet viel niet op CDA gesjoemel, maar op het rechtse immigratiebeleid van Rita Verdonk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:23 schreef CarolusV het volgende:
VVD CDA D66, met de VVD als grootste denk ik dat D66 zich prettiger zal voelen dan tijdens Balkenende III
Voor mij is dat zeker geen breekpunt en voor de VVD ook niet lijkt me.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 08:43 schreef dylany het volgende:
[..]
Groen Links steunt de alternatieve geneeskunde. Als zo'n partij het voor het zeggen krijgt wordt er weer geld weggegooid voor de zorg.
[..]
.
http://www.kwakzalverij.nl/797/De_droomwereld_van_GroenLinks
Ach vergeleken met wat er moet wijken voor de bio-industrie is dat niks natuurlijkquote:En dan hebben we het maar niet over de dieren die mishandeld worden en de bomen die gekapt worden voor de geheimzinnige middeltjes.
Dat is vermoedelijk ook niet nodig want alleen de twee extreemste partijen, de PVV en Groen Links steunen de alternatieve geneeskunde, dus je hebt gelijk, een echt probleem wordt de alternatieve geneeskunde niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor mij is dat zeker geen breekpunt en voor de VVD ook niet lijkt me.
Ik denk dat dat hem gaat worden inderdaad. VVD maakt niet echt een breekpunt van de HRA, en ik denk de CDA wel overgehaald zou kunnen worden om tijdens de termijn langzaam te beginnen met een kleine aftopping op een miljoen of anderhalf miljoen plus.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:23 schreef CarolusV het volgende:
Hoezo? Heb je geen eigen geluid dan? En als je echt over je schaduw had willen springen had het nog iets minder geredeneerd kunnen zijn vanuit de VVD.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:37 schreef eriksd het volgende:
Welke coalitie zien jullie het liefst? En welke met alle geweld niet?
TS begint:
Ik heb geprobeerd over mijn politieke schaduw te springen. Even uit de loopgraaf
Geen getroll alstublieft
Notabene: uiteraard zal ik in mijn andere bijdragen weer als vanouds het VVD geluid laten horen
Ach, je kan altijd een stapje verder inderdaad. Buig je eens over de opties zou ik zeggen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:04 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je geen eigen geluid dan? En als je echt over je schaduw had willen springen had het nog iets minder geredeneerd kunnen zijn vanuit de VVD.
Ik laat op fok altijd mijn geluid horen. Heb ik gisteren gedaan, vandaag en zal ik morgen ook doen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, je kan altijd een stapje verder inderdaad. Buig je eens over de opties zou ik zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |