Je kunt je afvragen of daar een hele tak van het parlement voor nodig is, en of een team van (onafhankelijke) juristen en experts dat niet beter kan analyseren.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De Eerste Kamer is anders heel nutiig om de "waan van de dag"-politike (lees wetgeving) van de Tweede Kamer enigszins in te dammen....
D66quote:
De idiote wisselingen in samenstelling van de tweede kamer laten wat mij betreft zien dat het wel zeker nodig isquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:38 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen of daar een hele tak van het parlement voor nodig is, en of een team van (onafhankelijke) juristen en experts dat niet beter kan analyseren.
Wat heeft iedereen opeens met GroenLinks?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:44 schreef du_ke het volgende:
Het CDA is als het aan mij ligt voorlopig weer uitgeregeerd. En wat betreft de PVV, iedere partij die ook maar overweegt met die beweging in zee te gaan is compleet mesjogge.
En ja wat blijft er dan over? Een Paarse combinatie, dan lijkt mij GL een goede extra inbreng te kunnen leveren.
GroenLinks heeft naar mijn idee goede frisse ideeën voor de toekomst. Ze durven verder te kijken dan de gebaande paden en dat trekt mij wel. Het alternatief is weer een kabinet met het CDA van Balkenende en de bijbehorende spruitjeslucht...quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:46 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen opeens met GroenLinks?
Hebben jullie de site bekeken?
Weten jullie zeker dat jullie het niet verwarren met een politieke partij, bijvoorbeeld CDA?
Hallooo?!?!
Het is GROENLINKS he?
Niet vergeten hoor
denk je echt dat groenlinks met de vvd in een kabinet gaat zitten?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef Asphias het volgende:
groenlinks is economisch redelijk naar rechts opgeschoven(zeg maar, eerder ter hoogte van de pvda dan de sp nu), en samen met wat rechtsere partijen zal er best wat moois uit komen.
mijn ideale coalitie zou dan ook vvd d66 en gl zijn. haalt nooit een meerderheid, dus dan maar pvda erbij.
qua coalities die ik niet wil: elke coalitie waar pvv of sp inzit, is veel te extreem. cda liever ook niet, en zeker niet als de grootste. ik zou stiekem nog liever een kleine sgp in de coalitie hebben die tenminste eerlijk en betrouwbaar beleid voert, dan een cda die geen enkele oppositie kan tolereren van binnenuit.
De PvdA zou dat ook wel doen, en die stemmen toch over het algemeen het zelfde als GroenLinks, dat geven beide partijen ruiterlijk toe.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:06 schreef LetItBleed het volgende:
[..]
denk je echt dat groenlinks met de vvd in een kabinet gaat zitten?
Die lijken geen onoverkomelijke verschillen te hebben. Ze moeten beiden wat inschikken natuurlijk maar dat is logisch als je een coalitie moet vormenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:06 schreef LetItBleed het volgende:
[..]
Zou D66 dat willen? Die hebben bepaald geen goede herinneringen overgehouden aan Balkenende-II.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:10 schreef Thas het volgende:
VVD-CDA-D66
Al zal D66 dan wel eens moeten opschieten met kiezers terughalen van de PvdA, maar goed.
[..]
Dan meld ik me daarvoor aanquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:38 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen of daar een hele tak van het parlement voor nodig is, en of een team van (onafhankelijke) juristen en experts dat niet beter kan analyseren.
Gaat het wel goed met je?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:46 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen opeens met GroenLinks?
Hebben jullie de site bekeken?
Weten jullie zeker dat jullie het niet verwarren met een politieke partij, bijvoorbeeld CDA?
Hallooo?!?!
Het is GROENLINKS he?
Niet vergeten hoor
Me2quote:
afhankelijk van de situatie, ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:06 schreef LetItBleed het volgende:
Ja, waarom zouden de twee liberale partijen van Nederland in godsnaam samen willen regeren? Joh.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:05 schreef Dingess het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die denken dat VVD en D66 samen in een coalitie zullen/willen zitten.
En dat snap ik dan weer nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 03:01 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap niet dat mensen PvdA of Groenlinks in de regering als serieuze optie zien. Dan nog liever PVV.
Groen Links steunt de alternatieve geneeskunde. Als zo'n partij het voor het zeggen krijgt wordt er weer geld weggegooid voor de zorg.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:44 schreef du_ke het volgende:
En ja wat blijft er dan over? Een Paarse combinatie, dan lijkt mij GL een goede extra inbreng te kunnen leveren.
.quote:De droomwereld van GroenLinks
GroenLinks steunt de alternatieve geneeskunde en Jolanda Sap is hun spreekbuis. Laatst sprak ze in een vergadering van een Kamercommissie over de btw voor alternatieve genezerij. Helaas blijkt mw. Sap niets van geneeskunde te weten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |