Tja het is allemaal beneden zijn niveau he?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:34 schreef Greys het volgende:
[ONTMOEDIGINGSTOPIC] Snel naar huis of naar TrinidadHet moet je maar dwars zitten allemaal!
Ah weet je, ik snap het ergens ook echt welquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:41 schreef Bep het volgende:
[..]
Tja het is allemaal beneden zijn niveau he?
Je hebt echt een algeheel toetsenbordverbod vanavond he?quote:
Ik vind nog steeds eres tu het mooiste nummer van het esf ooitquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah weet je, ik snap het ergens ook echt wel
Ik heb ook graag serieuze uitgebreide voorrondes tijdens het NSF en prachtige liedjes die meedoen.
Maar nu ze er toch staat, ga ik er maar gewoon lol van hebben ook
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah weet je, ik snap het ergens ook echt wel
Ik heb ook graag serieuze uitgebreide voorrondes tijdens het NSF en prachtige liedjes die meedoen.
Maar nu ze er toch staat, ga ik er maar gewoon lol van hebben ook
quote:
Nee, zoals ik gister al heb uitgelegd heeft t niks met verbod oid te maken hoor..quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt echt een algeheel toetsenbordverbod vanavond he?
Moet ze ook niet ff douchen of naar de plee ofzo? Nee? Echt helemaal NIETS?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, zoals ik gister al heb uitgelegd heeft t niks met verbod oid te maken hoor..
.
quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:39 schreef Greys het volgende:
Dat we gaan winnen ben ik niet echt van overtuigd, dat het een leuke avond gaat worden ben ik zeker van overtuigd!![]()
Ja he? Ik was zelfs strontzenuwachtig bij de 1e halve finale bij die enveloppen, toen Ned. niet eens mee deedquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:42 schreef tochweerhenk het volgende:
ach, de kans is klein dat we doorgaan.
maar toch ga ik met spanning kijken als de de brieven openmaken
Tot ik wegmoet, bedoel je? Nog een minuut of 40.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:48 schreef Ml-etje het volgende:
Nog hoeveel minuten?
Heb net de Mr uitgezwaaid
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:48 schreef Ml-etje het volgende:
Nog hoeveel minuten?
Heb net de Mr uitgezwaaid
Ah 21h is mijn controlewerk wel klaarquote:
Ik kijk geen GTST.quote:
Huh? dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:08 schreef JJH het volgende:
Fokforum werd net ook genoemd in het 20u journaal.
Lijstje.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, want jij zit GTST te kijken.
Het was in een rijtje. Twitter, Fokforum, nujij.nl.
Heb daarvoor het journaal gekekenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, want jij zit GTST te kijken.
Het was in een rijtje. Twitter, Fokforum, nujij.nl.
Woar ga je heen!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben er vandoor! Ik hoor straks wle hoe laag hoog Sieneke is geëindigd.
Thnxquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie daar!
[LIVE] Vanavond 2e halve finale met Sieneke! Verzamelt u!
Ja, helaas net gemist.. laptop wilde even aandacht..quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Kom es naar het live topic.
Trouwens, Dirk en Greys waren net op TV.
Ahw....quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
laat het verwerkingsproces beginnen...
[ afbeelding ]
hahaha.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
En daar zal het ook wel bij blijven na hedenavond.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:10 schreef MadMaster het volgende:
De Sieneke-Shalalie-ShortKut-Version MP3 is tot op heden 126 keer gedownload...
Wordt een cult-hit...quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:11 schreef JJH het volgende:
[..]
En daar zal het ook wel bij blijven na hedenavond.
tsss Marc Verlinden heeft meer dan 3000 followers maar dat zijn geen actieve clickers.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:10 schreef MadMaster het volgende:
De Sieneke-Shalalie-ShortKut-Version MP3 is tot op heden 126 keer gedownload...
Kennelijk niet, een ringtone instellen is ook erg moeilijk...quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
tsss Marc Verlinden heeft meer dan 3000 followers maar dat zijn geen actieve clickers.
Als ik haar was had ik ter plekke dat orgel gesloopt en die poppen er bij...quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:23 schreef MilaNL het volgende:
Sieneke moet huilen zeggen ze bij K&B
hoe durven ze haar niet door te laten
Dat doen we heul niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:21 schreef Cat22 het volgende:
Net thuis en zo te lezen is Nederland wederom klaar na de voorrondes. Tsja... niet geheel onverwacht.
Laat het grote uitkotsen van Sieneke verder gaan! Alsof dat meiske er iets aan kan doen.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Sieneke gaat voor Denemarken, niet voor België...
Dat riep ze vast van de zenuwenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Lekker rustig.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit nog in de F5-modus, maar het is hier weer een ouderwetse SC...
Ze zal dat vast bedoeld hebben over de kandidaten van vanavond.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Nee, dat ging over de grote kanshebber voor de finale.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze zal dat vast bedoeld hebben over de kandidaten van vanavond.
Ja hoor, gewoon net zo als vanavond.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet ook niet of ik nog zo'n avond aan had gekund qua lezen/posten/kijken/luisteren...
Ik heb Dirk en Greys ook gezien bij het programma special voor Sieneke.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Kom es naar het live topic.
Trouwens, Dirk en Greys waren net op TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |