Tja het is allemaal beneden zijn niveau he?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:34 schreef Greys het volgende:
[ONTMOEDIGINGSTOPIC] Snel naar huis of naar TrinidadHet moet je maar dwars zitten allemaal!
Ah weet je, ik snap het ergens ook echt welquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:41 schreef Bep het volgende:
[..]
Tja het is allemaal beneden zijn niveau he?
Je hebt echt een algeheel toetsenbordverbod vanavond he?quote:
Ik vind nog steeds eres tu het mooiste nummer van het esf ooitquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah weet je, ik snap het ergens ook echt wel
Ik heb ook graag serieuze uitgebreide voorrondes tijdens het NSF en prachtige liedjes die meedoen.
Maar nu ze er toch staat, ga ik er maar gewoon lol van hebben ook
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah weet je, ik snap het ergens ook echt wel
Ik heb ook graag serieuze uitgebreide voorrondes tijdens het NSF en prachtige liedjes die meedoen.
Maar nu ze er toch staat, ga ik er maar gewoon lol van hebben ook
quote:
Nee, zoals ik gister al heb uitgelegd heeft t niks met verbod oid te maken hoor..quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt echt een algeheel toetsenbordverbod vanavond he?
Moet ze ook niet ff douchen of naar de plee ofzo? Nee? Echt helemaal NIETS?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, zoals ik gister al heb uitgelegd heeft t niks met verbod oid te maken hoor..
.
quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:39 schreef Greys het volgende:
Dat we gaan winnen ben ik niet echt van overtuigd, dat het een leuke avond gaat worden ben ik zeker van overtuigd!![]()
Ja he? Ik was zelfs strontzenuwachtig bij de 1e halve finale bij die enveloppen, toen Ned. niet eens mee deedquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:42 schreef tochweerhenk het volgende:
ach, de kans is klein dat we doorgaan.
maar toch ga ik met spanning kijken als de de brieven openmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |