Ik denk dat die OPI echt is. En de prijs is zo laag vanwege minder ebay-kosten. Kijk maar eens hoe duur de verzendkosten zijn. Daar wordt de OPI prijs mee gecompenseerd.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:36 schreef Debsterr het volgende:
Wat denken jullie, fake or real deal?
http://cgi.ebay.com/OPI-Nail-Polish-Over-Taupe-B85-/250589007701?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a5844cf55
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:44 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
OPI Rumple's met CG Harmony. Kleuren komen niet echt overeen, moet nog leren in welk licht enzo ik het beste foto's kan maken.
Wowquote:
OPI is juist ook zo'n duur merk hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:19 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Ik denk dat die OPI echt is. En de prijs is zo laag vanwege minder ebay-kosten. Kijk maar eens hoe duur de verzendkosten zijn. Daar wordt de OPI prijs mee gecompenseerd.
Verders denk ik dat er maar weinig tot geen valse OPI's zijn. Het gaat om nagellak en niet om iets heel duurs. Dus waarom zou iemand de moeite nemen om dat na te maken en ook nog oppervlakkig de kleur goed te krijgen. De marche is dan wel erg klein om er geld mee te kunnen verdienen. Dan zou Chanel-nagellak veel meer voor de hand liggen.
Wat een gave plate!quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:13 schreef Loqi het volgende:
Mijne van vandaag,
Alice in Wonderland Red queen geïnspireerd![]()
L'oreal Jetset
[ afbeelding ]
Met super coole bundlemonster plate
[ afbeelding ]
Iemand kaarten?
Ik vind DSjes echt de mooiste kleuren hebbenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:33 schreef AmyGrace het volgende:
Nou, idd zeg, ik kan de boel ook niet bijhouden hoor![]()
Maar ik zal wel even braaf m'n nagels showen![]()
OPI DS Extravagance![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Ja, ze zijn zo prachtig hè? Zuchtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:35 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik vind DSjes echt de mooiste kleuren hebbenErg mooie nagels ook
Ik had ook liever wit naar grijs gezien, maar ik denk dat dat niet kon met dat spul dat het van kleur verandert.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:38 schreef AmyGrace het volgende:
@SQ, Oeh, ik ben nu al benieuwd naar de betere foto van Ivanka. Bij mij is ie ook onderweg..I haz failed![]()
@Linnie20v, ik snap de kleurencombi van die moodpolish echt niet. Grijs is zo mooi, maar beigeMaar jij kan alles hebben met jouw nagels
Bohquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:33 schreef AmyGrace het volgende:
OPI DS Extravagance![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Ik denk het wel, maar moet heel beschaamd zeggen dat ik het niet zeker weetquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:07 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mirannie, die rode mini OPI die we geswapt hebben...welke naam heeft die?
Ben mijn excel file aan het bijwerken en weet niet welke het is...Off with her red?
Ken het gevoel. Nog steeds het lakje van MiMu niet binnen, stomme TNT. En weer m´n pakketje van ttluvspolish ook niet gehad, omdat ik niet thuis was toen de bezorger kwam. Morgen na 1 uur halen gaat niet lukken, dus ga het gewoon om 10 uur even proberen, anders pas dinsdag.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:35 schreef Lindytje het volgende:
Bummer.... post is geweest en Boozyshop en Alice en Jo's allebei niet in de bus nog.. Misschien morgen wel
Voor 18 flesjes was het 27 dollar, maar ik ben zo paranoia dat ik het in 2 pakketjes heb laten versturen, dat was 17 dollar per pakketje.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:11 schreef Linnie20v het volgende:
Wat zijn de verzendkosten van Sparkling Nails?
Volgens mij ben ik scheel en haar mailen kost te veel tijd
Mooi!quote:
Kwijl! Heb ´m nog onderwegquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:33 schreef AmyGrace het volgende:
OPI DS Extravagance![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
En wat is het geworden??quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:02 schreef Linnie20v het volgende:
@ SpaceInvaders, mooie kleur ziet er wel chunky uit. Zit er een topcoat overheen? ?
@ Amy, mooi !!!!
Ook I haz failes....*kuch* 10 stuks *kuch*
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:34 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb ook voor tijdelijk weer werkMijn avondbaantje, waar ik vorig jaar een poos fulltime gewerkt hebt, belde op of ik komende maand weer wil komen. Stiekem wel spannend, het worden lange dagen... van 9.00 tot 16.30 en van 19.00 tot 20.00, maar ik werk er met veel plezier dus heb er ook wel zin in! Gaat afkicken worden
Glitter is ook best wel chunky!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:02 schreef Linnie20v het volgende:
@ SpaceInvaders, mooie kleur ziet er wel chunky uit. Zit er een topcoat overheen? ?
@ Amy, mooi !!!!
Ook I haz failes....*kuch* 10 stuks *kuch*
*MOET OPI DS LAKJES HEBBEN, MOET*quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:33 schreef AmyGrace het volgende:
OPI DS Extravagance![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Extravagance is echtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
*MOET OPI DS LAKJES HEBBEN, MOET*
Pfew, wel zuur dat je hem uit een swap hebt gekregen zegquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:08 schreef milka82 het volgende:
De onderkant, links is dus de neppe....
[ afbeelding ]
De voorkanten, rechts de neppe, iets boller dus en de letters OPI staan verder uit elkaar
[ afbeelding ]
edit: wel foto's toevoegen, duh...
Met flits, de neppe heeft iets meer zilver erdoor (rechts dus)
[ afbeelding ]
En nu ik toch bezig ben, mijn nageltjes met een P2 lakje uit de swapdoos....
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:33 schreef AmyGrace het volgende:
OPI DS Extravagance![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Jammer dat je geen kleuren kan kiezen anders had ik ze zeker besteld!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Mochten dames nog willen falen:
http://waat.nl/
Dagaanbieding voor vandaag = lakjes
Edit: let op: het is 3 lakjes voor 12,95 inclusief verzendkosten.
Idd, niet duur, maar als je geen kleuren krijgt die je mooi vindt is het zonde van het geld.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:52 schreef Guess. het volgende:
[..]
Jammer dat je geen kleuren kan kiezen anders had ik ze zeker besteld!
wauw!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:33 schreef AmyGrace het volgende:
OPI DS Extravagance![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Volgens jou zou mijn MAAH nep moeten zijn, zeker volgens het bovenste plaatje, maar ik heb de streepjescode eraf gepeuterd, en dan zit er altijd zo een sticker onder. Dus is dat wel waar?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:08 schreef milka82 het volgende:
De onderkant, links is dus de neppe....
[afbeelding]
De voorkanten, rechts de neppe, iets boller dus en de letters OPI staan verder uit elkaar
[afbeelding]
edit: wel foto's toevoegen, duh...
Met flits, de neppe heeft iets meer zilver erdoor (rechts dus)
[afbeelding]
En nu ik toch bezig ben, mijn nageltjes met een P2 lakje uit de swapdoos....
[afbeelding]
Goed, trouwensquote:Op vrijdag 28 mei 2010 @ 12:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Strawberry Fields, Ruby Pumps, X, X, For Audrey?
Had geen zin dat allemaal te typen,quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Maar welke dan?? Je hebt vast niet de hele collecties gekocht
Very nice!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:07 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Had geen zin dat allemaal te typen,
Ivanka, Charla, Zara, Audina, Diamont, Sky Sparkle, Night Sparkle, Gem, Sun Worshiper, Flip Flop Fantasy
geloof ik
Het verschil fotograveren is echt moeilijk maar het neppe flesje is echt 'boller', de letters staan er minder goed op en breder en ik zeg niet dat het aan het onderste stickertje ligt, ik heb het alleen opde foto gezet zodat je het verschil kon zien. De dop van de neppe gaat een stuk moeilijker open en op het kwastje staat ook geen OPI... Maar, maakt niet uit verder, ik heb mijn koekoeksjong er weer bij gezet, vind ie gezellig!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Volgens jou zou mijn MAAH nep moeten zijn, zeker volgens het bovenste plaatje, maar ik heb de streepjescode eraf gepeuterd, en dan zit er altijd zo een sticker onder. Dus is dat wel waar?
Uhm, nou, ze zijn nakend, haha, met hier en daar nog een verdwaald flakie van shim-merry chicquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:19 schreef Linnie20v het volgende:
Oh dat geeft niet hoor, had toen gewoon even geen tijd
Foto van je kortgewiekte nagels?
Niet alle flesjes zijn hetzelfde heb ik gemerkt. Ik heb er 1 tussen zitten die iets hoger en boller is als de andere flesjes, en ook gewoon bij Ulta gekocht. Als je het echt zeker wil weten kun je opi een foto mailen (lacquer@opi.com), heb ik al een paar keer gedaan. Ze zijn erg behulpzaam en reageren snelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:20 schreef milka82 het volgende:
[..]
Het verschil fotograveren is echt moeilijk maar het neppe flesje is echt 'boller', de letters staan er minder goed op en breder en ik zeg niet dat het aan het onderste stickertje ligt, ik heb het alleen opde foto gezet zodat je het verschil kon zien. De dop van de neppe gaat een stuk moeilijker open en op het kwastje staat ook geen OPI... Maar, maakt niet uit verder, ik heb mijn koekoeksjong er weer bij gezet, vind ie gezellig!
Die plate op je pink wil ik binnenkort gaan doen voor een full maniquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:57 schreef mirannie het volgende:
Speciaal voor Linnie een ubersnelle swatch van mijn korte nagels.
OPI Ink suede met 2 verschillende flakies
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vandeweek nog even wat gespeeld met de bundle monster plates, gewoon even om te kijken hoe ze eruit zien.
[ afbeelding ]
Beide dus zonder clean-up, puur een quick swatch
Dat had ik ook al gepostquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:18 schreef Trusten het volgende:
Voor de liefhebbers:
http://waat.nl/archief/weekknallers/?TRANSID=453559622&m4n_aid=10963&4dsid=3
3 verschillende willekeurige nagellakjes van L’Oréal Jet-Set Diamant![]()
van: ¤26.97 voor: ¤12.95 inc.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:57 schreef mirannie het volgende:
Speciaal voor Linnie een ubersnelle swatch van mijn korte nagels.
OPI Ink suede met 2 verschillende flakies
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vandeweek nog even wat gespeeld met de bundle monster plates, gewoon even om te kijken hoe ze eruit zien.
[ afbeelding ]
Beide dus zonder clean-up, puur een quick swatch
Leuk zijn ze he, die bundle monster plates! Vind bijna alle plaatjes echt leuk! En ze stempelen prima, terwijl ik eigenlijk had verwacht dat de kwaliteit niet zo heel erg best zou zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:04 schreef Loqi het volgende:
[..]
Die plate op je pink wil ik binnenkort gaan doen voor een full mani
Dank je wel!! Ik heb al weer allemaal leuke ideetjes, if only I could "wear" this to work *zucht*quote:
Dank je wel! Vind ze ook niet TE kort, maar sinds ik gestopt ben met bijten heb ik ze nooit meer zo kort gehadquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:06 schreef Linnie20v het volgende:
@ Mirannie, nog erg netjes hoor. Vind ze zeker niet te kort
Die pink-plate is idd erg cool!!
Één van mijn favoriete kleurtjesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mooi!
Hier zusje OPI DS Original met m'n nieuwe aanwinst Gosh Orange Drops
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |