klopt, die zouden ze voor me vasthouden. Wat ze dus niet gedaan hebbenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:27 schreef milka82 het volgende:
He kak!Hele bestelling bij Mai and jays gedaan, is Calm/Wild er niet meer....... Bubsel, jij had ze ook besteld toch (voelt nog een bezoekje aan je winkel aankomen...)
Yep die zit er bijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:27 schreef milka82 het volgende:
He kak!Hele bestelling bij Mai and jays gedaan, is Calm/Wild er niet meer....... Bubsel, jij had ze ook besteld toch (voelt nog een bezoekje aan je winkel aankomen...)
ik nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:43 schreef Debsterr het volgende:
Is ineens iedereen daar aan het bestellen?
Stomme TNTquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik niet
ik zit te wachten op mijn alice&jo's bestelling, die was eergisteren verzonden maar ligt nog steeds in het sorteercentrum, eikels
Ja dat is ook weer zoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:56 schreef Linnie20v het volgende:
@ Debsterr, koop toch gewoon! Voor dat geld is het net een Essence mocht ie niet echt zijn
Kan zijn dat iedereen van die verdomde OPI's afmoet en dus weg=weg deals houden
Ik deel de frustratie.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zoWeet alleen niet hoeveel het scheelt met de verzendkosten er bij natuurlijk. STOMME BESTELSTOP GRRRR...
doe niet zo moeilijk, je hebt toch gewoon geld voor leuke dingen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zoWeet alleen niet hoeveel het scheelt met de verzendkosten er bij natuurlijk. STOMME BESTELSTOP GRRRR...
Thanks!!quote:
Ja, maar dan komen de untrieds nooit opquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doe niet zo moeilijk, je hebt toch gewoon geld voor leuke dingen?
C&A heeft soms best leuk spul inderdaadquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet trouwens echt vaker naar C&A, tegenwoordig hebben ze daar ook leuke kleren en ze gaan tot maat 50, wat fijn is, want in de 46 van Hennez pas ik meestal net niet
Mijn vader is overleden, in juli, en nu nog voor de ervenis is nog steeds niet geregeld omdat hij westerse allochtoon is, dus alles moet in dat land, en dat gaat zo moeizaam met andere regels enzo. Bovendien moeten we dus alles zelf betalen totdat alles rond is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:20 schreef Linnie20v het volgende:
Wat heb je gedaan Tegan dat je 1K rekening krijgt van de advocaat?
Ik dacht al, OPI terug aangeklaagd?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn vader is overleden, in juli, en nu nog voor de ervenis is nog steeds niet geregeld omdat hij westerse allochtoon is, dus alles moet in dat land, en dat gaat zo moeizaam met andere regels enzo. Bovendien moeten we dus alles zelf betalen totdat alles rond is.
Breathe life heb ik deze week binnen gekregen, mooi! Maar wel sheerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:22 schreef Dwyn het volgende:
Bestelling bij sparklingnails is gelukt![]()
Besteld:
Breathe Life
Gone Platinum in 60 Seconds
Japanese Rose Garden
Moon Over Mumbai
I Do! I Do!
DS Coronation
Cosmic ~ China Glaze
Wat loopt er vast dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:06 schreef samsuus het volgende:
[..]
Thanks!!
Nu nog bestellen.. Site van Bubsel loopt steeds vast hier![]()
Maar ik lees iets over mood polish die op de site komen?? Dan wacht ik sowieso nog even!
weet ik niet, ik vind het flesje er aan de onderkant raar uit zien, dat dubbele glas zeg maar, is links veel hoger dan rechtsquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Stomme TNT. Maar wat denk jij, zijn die flesjes real van die eBay seller?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |