9 uur. Het is hier net middernacht geweest, dus ik ga zo pittenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
Op hoeveel uur tijdverschil zit jij eigenlijk?? Zelfs met 8 uur tijdverschil, zou het nog 1 uur moeten zijn bij jou
Ik las het ja! Interessante post..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:05 schreef Ainnir het volgende:
Net trouwens de interessante ontdekking gedaan dat er wel degelijk verschil zit in de formule van OPI lakjes in Europa en in de VS.. heb er maar een blogpostje van gemaakt
Welterustenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:12 schreef Ainnir het volgende:
[..]
9 uur. Het is hier net middernacht geweest, dus ik ga zo pitten
Ik heb Violet Sparkle en Mimi onderweg, imo lijken ze niet op elkaar.. Violet Sparkle is écht glitter trouwens, Mimi niet - is meer een soort zware shimmerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:24 schreef Holyme het volgende:
Hmm zit te twijfelen tussen Zoya Mimi en Nubar Violet Sparkle, swatches zijn niet allemaal even duidelijk. Ik hou meer van rozepaars dan van blauwpaars, en van licht/fel ipv donker, iemand suggesties?
Dit dusquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb Violet Sparkle en Mimi onderweg, imo lijken ze niet op elkaar.. Violet Sparkle is écht glitter trouwens, Mimi niet - is meer een soort zware shimmer
Ja dat idee had ik ook, maar op sommige swatches die ik zag lijkt Mimi toch een stuk meer glitter dan op andere, en toen raakte ik in de warquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb Violet Sparkle en Mimi onderweg, imo lijken ze niet op elkaar.. Violet Sparkle is écht glitter trouwens, Mimi niet - is meer een soort zware shimmer
misschien een van de nieuwe zoya sparkles?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Bestaat er ook een felroze Ruby Pumps?Ik heb RP nu op, hij is wel mooi, maar dit type glitter lijkt me ook zo gaaf op andere kleurtjes....
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, er gaat bij mij binnenkort ook een faal aankomen, ik heb het baantje waar ik op zat te azen.
Gefeliquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, er gaat bij mij binnenkort ook een faal aankomen, ik heb het baantje waar ik op zat te azen.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
feliquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
gefeli!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
*troost*quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:33 schreef Lindytje het volgende:
Pfffffff......... ik ben de halve week al chagrijnig.. heb geen eens zin om over nageltjes te beppen...![]()
QTquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:33 schreef samsuus het volgende:
Wat is de meest roze holo lak van China Glaze?
Ik wil op vakantie altijd maar 1 lakje mee, en dan het liefst knal roze. Maar dat holo is in de zon wel heeeeeel erg mooi!
Ik heb geen proefperiodequote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:34 schreef Aurelyx het volgende:
(ga je falen als je door de proefperiode bent, of duurt dat nog te lang?)
Troostquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:40 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
*troost*![]()
mn hubbie is sinds woensdag weg. Normaal geen last van, maar nu..![]()
![]()
Ik *kan* niet falen momenteel. Laatste restje collegegeld is eraf en net kaarten geregeld voor een theatervoorstelling, dus ik moet m'n bankrekening weer even ontzien.quote:
Wat heb je wat heb je wat heb jequote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:00 schreef RenRen- het volgende:
Mijn pakje is erIk ben heel blij. En mijn complimenten voor Bubseltje, ze levert de lakjes heel mooi aan vind ik.
Jaa, vertel!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:00 schreef RenRen- het volgende:
Mijn pakje is erIk ben heel blij. En mijn complimenten voor Bubseltje, ze levert de lakjes heel mooi aan vind ik.
Ik heb gisteren gefaald - ik zou alleen kadootjes bestellen voor m'n vriendin maar uiteindelijk heb ik daar voor mezelf de hele Zoya Sparkle collectie bij besteldquote:
Hoe is het met de Damonequote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gefaald - ik zou alleen kadootjes bestellen voor m'n vriendin maar uiteindelijk heb ik daar voor mezelf de hele Zoya Sparkle collectie bij besteldPlus nog een beetje
ik vind heel slecht nieuws ook een legitieme redenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gefaald - ik zou alleen kadootjes bestellen voor m'n vriendin maar uiteindelijk heb ik daar voor mezelf de hele Zoya Sparkle collectie bij besteldPlus nog een beetje
Wel bijnaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 @ 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
@ RenRen: Ik denk Flyin' High te herkennen, de rest zou ik eigenlijk niet zo weten.
Strawberry Fields, Ruby Pumps, X, X, For Audrey?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:20 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Zo komen ze aan in de doos.Heel mooi.
[ afbeelding ]
Deze spreken v oor zichGhoulish, yay.
[ afbeelding ]
En 5 kleurtjes. Ik haat rood en roze verder. Dat je niet denkt dat ik nog niet genoeg roze en rood had.
Het scheelt dat m'n beeldscherm kleuren vaak ook niet helemaal goed weergeeft. Ik ben te lui om 'm goed af te stellenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wel bijnaEigenlijk is het heel gemeen wat ik doe, want mijn camera snapt niet echt meer hoe kleuren werken.
klopt, die zouden ze voor me vasthouden. Wat ze dus niet gedaan hebbenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:27 schreef milka82 het volgende:
He kak!Hele bestelling bij Mai and jays gedaan, is Calm/Wild er niet meer....... Bubsel, jij had ze ook besteld toch (voelt nog een bezoekje aan je winkel aankomen...)
Yep die zit er bijquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:27 schreef milka82 het volgende:
He kak!Hele bestelling bij Mai and jays gedaan, is Calm/Wild er niet meer....... Bubsel, jij had ze ook besteld toch (voelt nog een bezoekje aan je winkel aankomen...)
ik nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:43 schreef Debsterr het volgende:
Is ineens iedereen daar aan het bestellen?
Stomme TNTquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik niet
ik zit te wachten op mijn alice&jo's bestelling, die was eergisteren verzonden maar ligt nog steeds in het sorteercentrum, eikels
Ja dat is ook weer zoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:56 schreef Linnie20v het volgende:
@ Debsterr, koop toch gewoon! Voor dat geld is het net een Essence mocht ie niet echt zijn
Kan zijn dat iedereen van die verdomde OPI's afmoet en dus weg=weg deals houden
Ik deel de frustratie.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zoWeet alleen niet hoeveel het scheelt met de verzendkosten er bij natuurlijk. STOMME BESTELSTOP GRRRR...
doe niet zo moeilijk, je hebt toch gewoon geld voor leuke dingen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zoWeet alleen niet hoeveel het scheelt met de verzendkosten er bij natuurlijk. STOMME BESTELSTOP GRRRR...
Thanks!!quote:
Ja, maar dan komen de untrieds nooit opquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doe niet zo moeilijk, je hebt toch gewoon geld voor leuke dingen?
C&A heeft soms best leuk spul inderdaadquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet trouwens echt vaker naar C&A, tegenwoordig hebben ze daar ook leuke kleren en ze gaan tot maat 50, wat fijn is, want in de 46 van Hennez pas ik meestal net niet
Mijn vader is overleden, in juli, en nu nog voor de ervenis is nog steeds niet geregeld omdat hij westerse allochtoon is, dus alles moet in dat land, en dat gaat zo moeizaam met andere regels enzo. Bovendien moeten we dus alles zelf betalen totdat alles rond is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:20 schreef Linnie20v het volgende:
Wat heb je gedaan Tegan dat je 1K rekening krijgt van de advocaat?
Ik dacht al, OPI terug aangeklaagd?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn vader is overleden, in juli, en nu nog voor de ervenis is nog steeds niet geregeld omdat hij westerse allochtoon is, dus alles moet in dat land, en dat gaat zo moeizaam met andere regels enzo. Bovendien moeten we dus alles zelf betalen totdat alles rond is.
Breathe life heb ik deze week binnen gekregen, mooi! Maar wel sheerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:22 schreef Dwyn het volgende:
Bestelling bij sparklingnails is gelukt![]()
Besteld:
Breathe Life
Gone Platinum in 60 Seconds
Japanese Rose Garden
Moon Over Mumbai
I Do! I Do!
DS Coronation
Cosmic ~ China Glaze
Wat loopt er vast dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:06 schreef samsuus het volgende:
[..]
Thanks!!
Nu nog bestellen.. Site van Bubsel loopt steeds vast hier![]()
Maar ik lees iets over mood polish die op de site komen?? Dan wacht ik sowieso nog even!
weet ik niet, ik vind het flesje er aan de onderkant raar uit zien, dat dubbele glas zeg maar, is links veel hoger dan rechtsquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Stomme TNT. Maar wat denk jij, zijn die flesjes real van die eBay seller?
Sinful colors bedoel je? Boozyshop heeft er een aantalquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:26 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik dacht al, OPI terug aangeklaagd?Maar dit is niet zo'n leuke reden....
Iemand een idee waar ik Sinful kan krijgen? *ziet mooie kleuren voorbij komen*
Als ik iets in mn winkelwagentje gooi blijft hij continu de pagina opnieuw laden.quote:
Ik zal het zeggen tegen de webmasterquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:04 schreef samsuus het volgende:
[..]
Als ik iets in mn winkelwagentje gooi blijft hij continu de pagina opnieuw laden.
Ik denk dat er een fout in je zoek functie zit. Daar blijft hij op hangen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:35 schreef milka82 het volgende:
Thanks ladies, zal eens even kijken...
Zit ik even tussen mijn stash te kijken, zie ik ineens dat ik een koekoeksjong heb die tussen mijn OPI's genesteld heeft! Ik heb een neppe Mad as a Hatter (ik dacht; hee, wat een 'bol' flesje....) Ik heb er twee dus gelijk de andere er bij gepakt en idd, zo nep als het maar kan... En het sneue is, de neppe had ik hier geswapt met iemand (weet niet meer wie)![]()
![]()
dat!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kun je vergelijkingsfoto's maken?
ik ben wel nieuwsgierig nu
Ja, van die eBay link die ik net postte zijn dus ook fakesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:08 schreef milka82 het volgende:
De onderkant, links is dus de neppe....
[ afbeelding ]
De voorkanten, rechts de neppe, iets boller dus en de letters OPI staan verder uit elkaar
[ afbeelding ]
edit: wel foto's toevoegen, duh...
Met flits, de neppe heeft iets meer zilver erdoor (rechts dus)
[ afbeelding ]
En nu ik toch bezig ben, mijn nageltjes met een P2 lakje uit de swapdoos....
[ afbeelding ]
$19,50 voor 10 flesjesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:11 schreef Linnie20v het volgende:
Wat zijn de verzendkosten van Sparkling Nails?
Volgens mij ben ik scheel en haar mailen kost te veel tijd
Ik moest 15,25 betalen voor 7 lakjes.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:11 schreef Linnie20v het volgende:
Wat zijn de verzendkosten van Sparkling Nails?
Volgens mij ben ik scheel en haar mailen kost te veel tijd
Ik zie haast geen verschil moet ik zeggenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:08 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
De voorkanten, rechts de neppe, iets boller dus en de letters OPI staan verder uit elkaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan het flesje zie je het een beetje aan de onderkant,quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zie haast geen verschil moet ik zeggen.
Vandaar dat het me eerst ook niet was opgevallen... Maar nu ik hem beter bekeek en ze naast elkaar hield wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:17 schreef Crientj het volgende:
[..]
Aan het flesje zie je het een beetje aan de onderkant,
Verder is het lettertype anders, en de ruimte ertussen ook.
Maar als je het snel zou zien, en alleen dan zou het ook niet opvallen.
Volgens mij is de linker onderkant zeg maar het stickertje dat over blijft als je het eerste laagje eraf 'gepeeld' hebt. Dus misschien is hij wel gewoon echt. Ik zie verder ook geen verschil.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:08 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:02 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Volgens mij is de linker onderkant zeg maar het stickertje dat over blijft als je het eerste laagje eraf 'gepeeld' hebt. Dus misschien is hij wel gewoon echt. Ik zie verder ook geen verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |