Op de aanmeldpagina van de maillist:quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:39 schreef HansvD het volgende:
[..]
Ik moest destijds zelfs een wachtwoord aanvragen om mezelf af te melden voor iets waarvoor ik me niet aangemeld heb.
Maar misschien handig voor de piraatjes:
Enquote:Om u aan te melden bij Algemeen vult u onderstaand formulier in. U krijgt een e-mail toegezonden met het verzoek om uw aanmelding te bevestigen, ter voorkoming van valse aanmeldingen.
Ergens is dus iets mis gegaan.quote:U kunt hieronder een wachtwoord invullen. Dit voorziet in een zekere mate van bescherming en moet voorkomen dat anderen kunnen knoeien met uw lidmaatschap.
Als u ervoor kiest om geen wachtwoord in te vullen, wordt een automatisch gegenereerd wachtwoord naar u toegezonden zodra u uw aanmelding hebt bevestigd. U kunt steeds om toezending van uw wachtwoord vragen wanneer u uw persoonlijke instellingen wilt wijzigen. Maandelijks krijgt u uw wachtwoord toegemaild als herinnering.
Ja, ik heb mij niet ingeschreven.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:23 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Op de aanmeldpagina van de maillist:
[..]
En
[..]
Ergens is dus iets mis gegaan.
Nice!quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:34 schreef -jos- het volgende:
http://depiratenpartij.wo(...)artij-wint-rtldebat/
[ afbeelding ]
Ik denk zelf van wel, volgens Maurice de Hond hebben we meer dan een halve zetel (een week geleden). Dus net geen zetel of net wel een zetel wordt het, spannend dusquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nice!
Maar even eerlijk. maken ze ook echt kans op een zetel? Ik ben bang van niet namelijk.
En het blijft een one issue partij, vind ik ook altijd een beetje zonde van m'n stem.
Twee zetels in het europees parlement, gemeenteraadszetels in Duitsland, actief in 40 landen... Ik denk dat de Piratenpartij zeker kans maakt op zetels.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:39 schreef eNGine10 het volgende:
Nice!
Maar even eerlijk. maken ze ook echt kans op een zetel? Ik ben bang van niet namelijk.
En het blijft een one issue partij, vind ik ook altijd een beetje zonde van m'n stem.
Kijk het filmpje anders evenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:56 schreef eNGine10 het volgende:
Oke -jos-
Moet zeggen dat ik het wel een interessante partij vind maar het komt allemaal zo amateuristisch over. Ben nog niet overtuigt in ieder geval.
Montage en camerawerk zijn op wat slechte timing af en toe na wel redelijk maar hoe Jobse overkomt is wat minder.quote:
Ze is in ieder geval geloofwaardiger dan een Balkenende of Cohen en komt veel sympathieker overquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:27 schreef eNGine10 het volgende:
Ja wat Crazy-Harry dus ook zegt.
Ik vind die Eva Jobse nou niet echt geloofwaardig overkomen en ze straalt al helemaal niet uit dat ze het wel even gaat regelen in de kamer.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:35 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dat filmpje![]()
En waarom spreekt de lijsttrekker niet?
Dat is dan ook weer niet zo heel moeilijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:00 schreef -jos- het volgende:
Ze is in ieder geval geloofwaardiger dan een Balkenende of Cohen en komt veel sympathieker over
Ook een hoop incompetenterquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:00 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval geloofwaardiger dan een Balkenende of Cohen en komt veel sympathieker over
Eens. En toch wil ik het wel een kans geven. Maar dat is meer omdat ik ook niet zoveel met de andere partijen heb en een zetel voor deze partij zou belangrijk kunnen zijn.quote:
Leuk interviewquote:Op maandag 7 juni 2010 13:11 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.dejaap.nl/2010(...)kkers-piratenpartij/
Hij is inderdaad een halve Marokkaanquote:Op maandag 7 juni 2010 15:15 schreef pberends het volgende:
Hoe komt die Samir eigenlijk aan zijn exotische naam? Is hij een halve Marokkaan, of een bekeerde moslim?
Geniaalquote:Op maandag 7 juni 2010 15:30 schreef -jos- het volgende:
[..]
Hij is inderdaad een halve Marokkaan
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/20466
http://www.nu.nl/intervie(...)etwerkgeneratie.html
Ik geloof zelfs dat ie maar 1/4 Marokkaans is. (Voor zover je Samir Marokkaans kunt noemen.)quote:Op maandag 7 juni 2010 15:15 schreef pberends het volgende:
Hoe komt die Samir eigenlijk aan zijn exotische naam? Is hij een halve Marokkaan, of een bekeerde moslim?
of deed je dat expresquote:Op maandag 7 juni 2010 15:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Geniaal. Hij kan beter Nederlands dan mij ik.
Hij was hier in Eindhoven afgelopen vrijdagavond op de wekelijkse piratenborrel in the Trafalgar Pub, en die gast is zo relaxed, man, heerlijk.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:52 schreef GeileSoeplepel het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/386719/1/1/100/interview-piraten-partij-wesley-schwengle.html
Verklaar je nader?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:38 schreef Sheepcidus het volgende:
Die Jobse was in eve-online juist tegen de piraten
Het is ook zonde. Die paar mensen die er iets om geven zijn niet genoeg voor een zetel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nice!
Ik eigenlijk ook wel, vooral als ik zie hoeveel van mijn collegae hier nu daadwerkelijk de moeite willen gaan nemen om te gaan stemmen omdat er eindelijk een partij is waar ze iets mee kunnen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zie ze stiekem nog wel een zetel halen.
Zeker! We zijn echt veel in de media geweest de afgelopen dagen dus we hebben er ook weer stemmers bijgekregenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zie ze stiekem nog wel een zetel halen.
Zo'n 70.000quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:58 schreef eNGine10 het volgende:
Hoeveel stemmen heb je ongeveer nodig voor een zetel? Iemand een idee?
De man die zo maar ff wat kabinetten achter elkaar laat vallen lijkt me ook niet echt competent.quote:
Hij kan fatsoenlijk praten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:54 schreef boyv het volgende:
[..]
De man die zo maar ff wat kabinetten achter elkaar laat vallen lijkt me ook niet echt competent.
Wilde het net plaatsenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:35 schreef pberends het volgende:
'Piratenpartij kan voor schokgolf zorgen'
Kom maar op met die zetels morgenquote:“Scholieren snappen het internet, zij zijn ermee opgegroeid”, verklaart Samir Alioui (27), lijsttrekker van de Piratenpartij. De lijsttrekker is dan ook verheugd over de goede resultaten voor zijn partij op de Scholierenverkiezingen. Samir Allioui: “Als wij het half zo goed doen op 9 juni, kunnen we zeer tevreden zijn. Natuurlijk hopen we op zo veel mogelijk zetels, maar het belangrijkste is misschien nog wel dat er over deze thema’s gesproken blijft worden. Burgerrechten gaan ons allemaal aan, de politiek moet ze niet verder verkwanselen onder het mom van veiligheid.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |