quote:-Ewa
-Was die chick die bij je zat in de pauze je sma?
wtf is een soberzo?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
Soberzo straattaal
Marokkaanse mensen
Ik herken het gevoel. Ik heb wel eens dat ik me schaam dat ik bij bepaalde users op hetzelfde forum zitten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:11 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik schaam me dan altijd dat ik bij hun in dit land woon.
Mensen die niet wetenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:14 schreef mtx1680 het volgende:
[..]
wtf is een soberzo?
Of bedoel je sowieso?
...quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:14 schreef mtx1680 het volgende:
[..]
wtf is een soberzo?
Of bedoel je sowieso?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:14 schreef mtx1680 het volgende:
[..]
wtf is een soberzo?
Of bedoel je sowieso?
Zijn er geen Marokkanen die correct Nederlands spreken dan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:14 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Als ik het goed begrijp bedoel baal jij van de gehele Marokkaanse gemeenschap ?
[..]
wtf is een soberzo?
Of bedoel je sowieso?
[..]
wtf is een soberzo?
Of bedoel je sowieso?
Uit jouw post blijkt wel dat je correct taalgebruik erg belangrijk vindt, ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:57 schreef amvrosios het volgende:
Straattaal verloedering van de taal opt t ergste niveau
ik vind dat we mensen die straattaal spreken gewoon ritueel moeten verbranden
zowiezo zijn alle motorrijders stakkersquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:14 schreef mtx1680 het volgende:
[..]
wtf is een soberzo?
Of bedoel je sowieso?
Het is sowieso.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:41 schreef ukga het volgende:
[..]
zowiezo zijn alle motorrijders stakkers
Sukkel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:11 schreef AdvancedPower het volgende:
Je kent ze wel: van die Marokkaanse bitches die net als hun broers praten..![]()
![]()
Wat een pauper vertoning is dan ook. Ik schaam me dan altijd dat ik bij hun in dit land woon.
Maar het zijn natuurlijk niet alleen Marokkaanse, je hebt ook genoeg Hollandse en wanna-be's die dit doen.
Voorbeelden:
[..]
Precies. Ik vind ook dat er wat gedaan moet worden aan dat vreselijke Fries, dat verschrikkelijke Brabants en dat boerse geblaat uit Twente.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:55 schreef Mummiepak het volgende:
Mannelijk, vrouwelijk, autochtoon, allochtoon...
Je praat maar normaal Nederlands, klaar uit.
[..]
wtf is een soberzo?
Of bedoel je sowieso?
quote:
het is sobiborquote:
Zat vandaag bij zo'n studente met een vieze schorre mannelijke katerstem in de trein. En maar opscheppen dat ze aan het eind van de avond met Pieter-Jan en Reinier lag te kotsen op de grondquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:42 schreef Rookert het volgende:
Schorre, luidruchtige, mannelijke biersletjes
Even je post samenvatten hoor:quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Precies. Ik vind ook dat er wat gedaan moet worden aan dat vreselijke Fries, dat verschrikkelijke Brabants en dat boerse geblaat uit Twente.
NIEUWSFLITS ER BESTAAT NIET IETS ALS NORMAAL NEDERLANDS. NEDERLANDS IS AFGELEID VAN DIALECTEN EN EN ZULLEN NIEUWE DIALECTEN BIJ BLIJVEN KOMEN ZOLANG NEDERLAND ZICH ONTWIKKELD. UITEINDELIJK ZULLEN WOORDEN UIT DIE DIALECTEN TOEGEVOEGD WORDEN AAN DE OFFICIËLE NEDERLANDSE TAAL.
Ik vind het overigens belachelijk dat vrouwen anders zouden moeten praten dan mannen. Dat maken ze zelf lekker uit.
Ik vind gangstabitches sowieso lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |