SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik heb jou Hyves wel eens gezien. Hihi.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:40 schreef Juicyhil het volgende:
JONGUHS IK BEN GEHECKT, M`N NIEUWEEE HYVES IS xxxJUICY_LOVES_YOUxxx ALLEMAAL ADDEN EN KUDO`S GEVEN, IK GEEF JE TERUG. KUSJE
Gast, meen je dit nou serieus?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Niets mis mee, altijd leuk van een vriendje of vriendinnetje een leuke inbraak te krijgen![]()
![]()
Ja, ik ben zelf ook een inbreker.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:41 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Gast, meen je dit nou serieus?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:40 schreef Dagoduck het volgende:
TS heeft hyvesDone.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een emoticon mogelijk:quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja, ik ben zelf ook een inbreker.
sinds waneer kan je kudos geven op hyves?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:40 schreef Juicyhil het volgende:
JONGUHS IK BEN GEHECKT, M`N NIEUWEEE HYVES IS xxxJUICY_LOVES_YOUxxx ALLEMAAL ADDEN EN KUDO`S GEVEN, IK GEEF JE TERUG. KUSJE
Haters.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:45 schreef Sigmund666 het volgende:
Een topic met Pensbaard en Advoncedpauper!
(ik ga even de capuchon van mijn buurman braken)
Ja, dat is jammer ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:45 schreef Sigmund666 het volgende:
Een topic met Pensbaard en Advoncedpauper!
(ik ga even de capuchon van mijn buurman braken)
Dat. Heerlijkquote:
jupquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:17 schreef Sapstengel het volgende:
Die hele Hyves community is echt retarded. Volgens mij bestaat zo'n 90% uit breezerkinderen, hippe jongeren en vlotte, pittige vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |