SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik heb jou Hyves wel eens gezien. Hihi.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:40 schreef Juicyhil het volgende:
JONGUHS IK BEN GEHECKT, M`N NIEUWEEE HYVES IS xxxJUICY_LOVES_YOUxxx ALLEMAAL ADDEN EN KUDO`S GEVEN, IK GEEF JE TERUG. KUSJE
Gast, meen je dit nou serieus?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Niets mis mee, altijd leuk van een vriendje of vriendinnetje een leuke inbraak te krijgen![]()
![]()
Ja, ik ben zelf ook een inbreker.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:41 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Gast, meen je dit nou serieus?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:40 schreef Dagoduck het volgende:
TS heeft hyvesDone.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een emoticon mogelijk:quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja, ik ben zelf ook een inbreker.
sinds waneer kan je kudos geven op hyves?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:40 schreef Juicyhil het volgende:
JONGUHS IK BEN GEHECKT, M`N NIEUWEEE HYVES IS xxxJUICY_LOVES_YOUxxx ALLEMAAL ADDEN EN KUDO`S GEVEN, IK GEEF JE TERUG. KUSJE
Haters.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:45 schreef Sigmund666 het volgende:
Een topic met Pensbaard en Advoncedpauper!
(ik ga even de capuchon van mijn buurman braken)
Ja, dat is jammer ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:45 schreef Sigmund666 het volgende:
Een topic met Pensbaard en Advoncedpauper!
(ik ga even de capuchon van mijn buurman braken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |