abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 mei 2010 @ 19:59:43 #276
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_82113331
Wow veel kinderen dan zo samen, leuk hoor!
Die van ons zijn veel jonger, oudste is nu 3, jongste 1.

Anderen zwanger van 3e kindje ook zo snel al een dikkere buik?
Ik kan nu al merken dat er broeken zijn die niet meer lekker zitten, ben net 6 weken..
  zondag 30 mei 2010 @ 20:02:34 #277
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82113478
Ik ben dan wel zwanger van de 2e, maar ik vind dat ik deze zwangerschap minder hard ga dan bij de eerste. Gister werd me nog gevraagd waar de rest van m'n buik was.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_82114712
Ah thanx Liesz, dan wacht ik het nog even af, en dan hoop ik dat het morgen of overmorgen gewoon helemaal over is.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 30 mei 2010 @ 21:24:59 #279
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_82118181
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:51 schreef CrazyPrincess het volgende:
Gefeliciteerd Diesz! Wow, 6 kinderen. Wat een drukte Maar niet altijd zo te lezen
quote:
Op zondag 30 mei 2010 18:50 schreef RockabeIIa het volgende:

Subtiel hoor

Van harte gefeliciteerd Diesz! Spannend hoor
quote:
Op zondag 30 mei 2010 19:03 schreef CrazyPrincess het volgende:

Huh? Zei ik iets verkeerd?
Thnx allebei! Voor mij zei je niks verkeerd hoor, we hebben nu eens in de 2 weken een 'vrij' weekend en eerlijk is eerlijk, dat is best lekker! Ik begrijp dus prima wat je bedoelde, maar vind de reactie er op ook wel grappig
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  zondag 30 mei 2010 @ 21:30:16 #280
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_82118585
quote:
Op zondag 30 mei 2010 19:59 schreef ik80lll het volgende:
Wow veel kinderen dan zo samen, leuk hoor!
Die van ons zijn veel jonger, oudste is nu 3, jongste 1.

Anderen zwanger van 3e kindje ook zo snel al een dikkere buik?
Ik kan nu al merken dat er broeken zijn die niet meer lekker zitten, ben net 6 weken..
Je hebt ze dus lekker dicht bij elkaar! Hier is het anders, beiden kids uit een vorige relatie en ik ben daarbij ook nog eens 7 jaar alleen geweest met die 2 van mij.

Ik zwol bij beide jongens ook zo snel op. Had maatje 38 bij de oudste. Toch kon ik ook toen bij 8 weken mijn eigen kleding al niet meer aan. Bij beiden maar 12 kg aangekomen, mega skippybal op mijn lijf. Nu zit er al zo'n 8 kilo aan en ben pas 11 weken Verschil is dat ik nu diabeet ben, schijnt dan helaas anders te zijn dus ik vrees het ergste.....
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
pi_82120613
Ik vind nu bij de 2e dat het veel harder en sneller gaat allemaal.. Hier moest ik in het begin al positiemode aan want kreeg mijn broek niet meer dicht
Altijd blijven lachen... :)
  zondag 30 mei 2010 @ 22:02:50 #282
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_82121031
Same, tweede gaat hier qua buik ook sneller, terwijl het met gewicht langzamer gaat. Heb ook het idee dat ik ben afgevallen, terwijl ik ben aangekomen... Klinkt beetje gek maar mijn armen, benen, gezicht en billen zijn slanker. Mijn buik groeit echt als kool. Zal binnenkort eens een foto maken.
  maandag 31 mei 2010 @ 07:56:30 #283
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_82131321
Sil, ik had laatst een paar mazzelaankopen bij C&A, niet bij de positiemode, maar bij regulier hebben ze er best leuke dingen bijzitten momenteel... (tuniekjes enzo) Wehkamp is overigens briljant, gewoon doen. Ruilen is geen enkel probleem. Je kunt het op laten halen of wegbrengen naar zo'n servicepunt...

Hier zijn de laatste 2 weken tot m'n verlof ingegaan
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_82131656
Jeej Flugel, lekker hoor

Ik stond net weer eens op de weegschaal, en weer hetzelfde gewicht als de vorige keer, en de keer ervoor... en eigenlijk precies hetzelfde gewicht als ik al een week of 6 heb
Heb nog iets zwaars gepakt om te kijken of ik dan zwaarder was (straks is die weegschaal stuk) maar dat ging goed. Ik teer echt in.. En onder dat gewicht kom ik ook niet... Maar toch knaagt het ergens ik heb rekening gehouden met zwanger -> aankomen. Niet stilstaan maarja, in 30 weken 13 kilo is ook niet slecht (het was met 24 weken al 13 kilo )

Nu maar eens richting Action, had een toffe Boedha Solarlamp gekocht, doet er 1 het niet... Op zich geen probleem, ware het niet dat ik de bon nergens kan vinden dus maar hopen dat met het opzetten van puppyogen ik alsnog het artikel mag ruilen... anders is het jammer, tis ¤ 6,-, maar toch. Het proberen waard

En dames, eind van de week gaat de temperatuur richting de 30 graden
  maandag 31 mei 2010 @ 08:40:51 #285
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_82131802
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:29 schreef Orea het volgende:
Jeej Flugel, lekker hoor

Ik stond net weer eens op de weegschaal, en weer hetzelfde gewicht als de vorige keer, en de keer ervoor... en eigenlijk precies hetzelfde gewicht als ik al een week of 6 heb
Heb nog iets zwaars gepakt om te kijken of ik dan zwaarder was (straks is die weegschaal stuk) maar dat ging goed. Ik teer echt in.. En onder dat gewicht kom ik ook niet... Maar toch knaagt het ergens ik heb rekening gehouden met zwanger -> aankomen. Niet stilstaan maarja, in 30 weken 13 kilo is ook niet slecht (het was met 24 weken al 13 kilo )

Nu maar eens richting Action, had een toffe Boedha Solarlamp gekocht, doet er 1 het niet... Op zich geen probleem, ware het niet dat ik de bon nergens kan vinden dus maar hopen dat met het opzetten van puppyogen ik alsnog het artikel mag ruilen... anders is het jammer, tis ¤ 6,-, maar toch. Het proberen waard

Ik ben tot nu tot 4 kilo aangekomen...

Nog 8 weekjes werken. Morgen kan ik zeggen dat ik volgende maand al op zwangerschapsverlof ga.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_82131972
Nog maar 2 weken, Flugel?! Lekker hoor...
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:29 schreef Orea het volgende:
Mooi toch? Baby groeit toch wel, en jij hoeft straks weer minder kilo's kwijt. En wie weet zet zich straks nog een groeispurt in, you never know...

Ik ben tot nu toe iets van 6/7 kilo aangekomen, weeg nu 69,5 kilo (startgewicht met kleren aan bij de vk was 65 kilo, maar voor mijn gevoel was ik toen al wat zwaarder dan niet-zwanger). Valt me niet tegen. Maar ik doe op wat uitspattingen na (zakken chips en drop in 1 keer leegeten) ook niet echt gek qua eten en ik houd nog geen vocht vast. Ik vrees alleen voor juli en augustus vanwege de verwachte warmte. Maar ach, we'll see.
quote:
Wat, echt?!
pi_82132433
Bij Shenaya kwam ik eerst aan en daarna stond ik ook veel meer stil.. En dit keer weer! Tot aan de uh 26 weken ongeveer kwam ik nog aan en nu ben ik in 8/9 weken tijd zo goed als niet aangekomen.. Je zou het wel denken maar denk dat je kindje veel van je energie en voeding wegneemt je daardoor misschien wel stil staat!

Leuk kleding! Ik ben zaterdag geslaagd voor een hemd/tuniek voor wel 8 euro bij de Terstal
Altijd blijven lachen... :)
pi_82132637
ik ben tot nu toe alleen maar afgevallen, de teller staat nu op -8 . Ik begin wel te merken dat mijn buik begint te komen. Mijn normale broeken zitten niet meer lekker. Ik haal mijn kleding wel bij etam, ook bij c&a ben ik al wel geslaagd.
*poef* nu is het weg
pi_82133585
Gelukt bij de Action!! en ze hadden ook geweldige woondekens, waar ik er gisteren al 1 van had meegenomen en had besloten dat het ook een perfect speelkleed is. Dus nog maar een roze/blauwe/groene meegenomen voor 't kind straks!!

En ja, ik eet verder gewoon goed en snaai ook wel behoorlijk wat (nu ook weer, mega pak After Eight voor niks dus wat gaat vandaag op? ) dus dan zal het wel goed zijn! Hou ook nog helemaal geen vocht vast, je ziet alle botjes nog in mijn enkels (en die zijn al zo dun )

En gisteren zei de website van het knmi dat het zaterdag tot 26 graden zou worden ja en meestal blijkt het hier dan nog wel wat warmer....
pi_82136903
Ik ben de eerste 16 weken 4 kg afgevallen. Toen met 30 of 31 weken zijn die kilo's er weer bijgekomen. En nu zit ik 1 of 2 kg boven mijn startgewicht. Vind het wel verbazend, maar goed ik kan het hebben
En de baby groeit goed, dus maak me geen zorgen!
En vocht hou ik gelukkig ook (nog?) niet vast. Maar hoop dat ik net als mijn moeder en zus dat ik dat niet ga hebben En als het toch zo is, nou ja pech dan maar Hoef nog maar max 7 weken

En lekker weer aan t eind van de week
Lekker in de tuin zitten dan
pi_82137645
Schijnbaar zit baby nog veel te lekker in mijn buikje. Gaat nog wel even duren
pi_82137689
Ik ben pas de laatste 2 maanden vocht vast gaan houden en niet zo erg veel. Het enige vervelende is dat mijn handen en voeten wel erg gevoelig zijn daardoor, maar ik kan nog wel gewoon alles doen gelukkig
  maandag 31 mei 2010 @ 12:46:57 #293
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_82138866
Ik ben in de 1e 3mnd 4kilo afgevallen,met 33 wkn zat ik 2,5kilo boven m'n startgewicht en nu met bijna 38wkn 5kilo boven m'n startgewicht.Volgens de gynecoloog kom ik lichter uit de zwangerschap dan ik er in ben gegaan,aangezien ik geen slanke denk ben van mezelf moet ik zeggen dat ik dat wel erg prettig vind
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_82139598
Gefeliciteerd!!
  maandag 31 mei 2010 @ 13:19:05 #295
61183 leonieke
Dan toch?
pi_82140127
quote:
Op maandag 31 mei 2010 12:46 schreef Guess. het volgende:
Ik ben in de 1e 3mnd 4kilo afgevallen,met 33 wkn zat ik 2,5kilo boven m'n startgewicht en nu met bijna 38wkn 5kilo boven m'n startgewicht.Volgens de gynecoloog kom ik lichter uit de zwangerschap dan ik er in ben gegaan,aangezien ik geen slanke denk ben van mezelf moet ik zeggen dat ik dat wel erg prettig vind
Was hier hetzelfde (behalve het afvallen in het begin ). De meeste mensen die ik nu tegenkom, zeggen dat ik er slanker uitzie dan vroeger (maar die beseffen niet of vergeten dat ik anderhalf jaar hormonen heb geslikt en daar ook al was van bijgekomen).
  maandag 31 mei 2010 @ 15:48:44 #296
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_82146457
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:19 schreef leonieke het volgende:

[..]

Was hier hetzelfde (behalve het afvallen in het begin ). De meeste mensen die ik nu tegenkom, zeggen dat ik er slanker uitzie dan vroeger (maar die beseffen niet of vergeten dat ik anderhalf jaar hormonen heb geslikt en daar ook al was van bijgekomen).
Idd dat mogen ze ook wel eens in de bijwerkingen opnemen hier door Clomidgebruik 10kg aangekomen in totaal .. gelukkig inmiddels 4 weer kwijt (exclusief gewicht kleintje en de 3liter vocht die ik extra vasthoud sinds vorige week) *weer een vies kop vochtafdrijvende thee achteroverslaat *

Verder.. een nieuwe week is weer begonnen, nog 8,5 week voor mijn verlof ingaat.. tijd gaat veeeeeeeeel te snel! * maffemuts kop in zand steekt
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  maandag 31 mei 2010 @ 15:49:46 #297
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_82146507
Ik ben nu lichter dan toen ik de eerste keer zwanger was... Ik ben jaren niet zo slank geweest, en mijn moeder is na 4 zwangerschappen met een bijzonder slank lichaam eruit gekomen, terwijl ze er vrij stevig in ging... Ik ben tijdens Beisan haar zwangerschap ook maar 7 kilo aangekomen, en er kwam ook weken niets bij, of ging er zelfs wat af....

Ben benieuwd...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_82146655
Zo irritant, ik viel om, dus ben even op de bank gaan liggen.. Voel mezelf wel wegzakken maar echt slapen ho maar... hmmmmzzz
pi_82146738
Nou ja, als je gewoon rustig ligt, rust je toch ook? Niet dat je veel andere keus hebt waarschijnlijk, maar toch

Ik ben tot nu toe nog steeds 1kg bijgekomen. Maar heb sinds een week echt heel veel trek en wil het liefst de hele dag eten Dus dat belooft nog wat.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_82146795
Das waar! Tijd voor de zon! Dan kan ik buiten in de schaduw liggen...

Oh jee! Anna in de groeispurt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')