quote:Op zondag 30 mei 2010 17:51 schreef CrazyPrincess het volgende:
Gefeliciteerd Diesz! Wow, 6 kinderen. Wat een drukteMaar niet altijd zo te lezen
quote:Op zondag 30 mei 2010 18:50 schreef RockabeIIa het volgende:Subtiel hoor
Van harte gefeliciteerd Diesz! Spannend hoor
quote:
Je hebt ze dus lekker dicht bij elkaar! Hier is het anders, beiden kids uit een vorige relatie en ik ben daarbij ook nog eens 7 jaar alleen geweest met die 2 van mij.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:59 schreef ik80lll het volgende:
Wow veel kinderen dan zo samen, leuk hoor!
Die van ons zijn veel jonger, oudste is nu 3, jongste 1.
Anderen zwanger van 3e kindje ook zo snel al een dikkere buik?
Ik kan nu al merken dat er broeken zijn die niet meer lekker zitten, ben net 6 weken..
Ik ben tot nu tot 4 kilo aangekomen...quote:Op maandag 31 mei 2010 08:29 schreef Orea het volgende:
Jeej Flugel, lekker hoor![]()
Ik stond net weer eens op de weegschaal, en weer hetzelfde gewicht als de vorige keer, en de keer ervoor... en eigenlijk precies hetzelfde gewicht als ik al een week of 6 heb![]()
Heb nog iets zwaars gepakt om te kijken of ik dan zwaarder was (straks is die weegschaal stuk) maar dat ging goed. Ik teer echt in.. En onder dat gewicht kom ik ook niet... Maar toch knaagt het ergensik heb rekening gehouden met zwanger -> aankomen. Niet stilstaan
maarja, in 30 weken 13 kilo is ook niet slecht (het was met 24 weken al 13 kilo
)
Nu maar eens richting Action, had een toffe Boedha Solarlamp gekocht, doet er 1 het niet... Op zich geen probleem, ware het niet dat ik de bon nergens kan vindendus maar hopen dat met het opzetten van puppyogen ik alsnog het artikel mag ruilen... anders is het jammer, tis ¤ 6,-, maar toch. Het proberen waard
En dames, eind van de week gaat de temperatuur richting de 30 graden
Mooi toch? Baby groeit toch wel, en jij hoeft straks weer minder kilo's kwijt. En wie weet zet zich straks nog een groeispurt in, you never know...quote:Op maandag 31 mei 2010 08:29 schreef Orea het volgende:
Ik stond net weer eens op de weegschaal, en weer hetzelfde gewicht als de vorige keer, en de keer ervoor... en eigenlijk precies hetzelfde gewicht als ik al een week of 6 heb![]()
Heb nog iets zwaars gepakt om te kijken of ik dan zwaarder was (straks is die weegschaal stuk) maar dat ging goed. Ik teer echt in.. En onder dat gewicht kom ik ook niet... Maar toch knaagt het ergensik heb rekening gehouden met zwanger -> aankomen. Niet stilstaan
maarja, in 30 weken 13 kilo is ook niet slecht (het was met 24 weken al 13 kilo
)
Wat, echt?!quote:En dames, eind van de week gaat de temperatuur richting de 30 graden
Was hier hetzelfde (behalve het afvallen in het beginquote:Op maandag 31 mei 2010 12:46 schreef Guess. het volgende:
Ik ben in de 1e 3mnd 4kilo afgevallen,met 33 wkn zat ik 2,5kilo boven m'n startgewicht en nu met bijna 38wkn 5kilo boven m'n startgewicht.Volgens de gynecoloog kom ik lichter uit de zwangerschap dan ik er in ben gegaan,aangezien ik geen slanke denk ben van mezelf moet ik zeggen dat ik dat wel erg prettig vind
Iddquote:Op maandag 31 mei 2010 13:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Was hier hetzelfde (behalve het afvallen in het begin). De meeste mensen die ik nu tegenkom, zeggen dat ik er slanker uitzie dan vroeger (maar die beseffen niet of vergeten dat ik anderhalf jaar hormonen heb geslikt en daar ook al was van bijgekomen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |