Het is een feit.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:41 schreef GameBabe het volgende:
Ik kom liever aan mensen dat dat mijn trein een stoptrein wordt moet ik zeggen. Maar goede opties jongens
quote:
Oke. Ik heb een nieuwe telefoon nodig.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kunnen we dat gezeik over vriendjes en legitimatie kaarten achterwege laten
Android phone! HTC Desire ofzoquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oke. Ik heb een nieuwe telefoon nodig.
Hoop voor je dat het wat beter wordt dan dat het nu is!quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:08 schreef Gamer_V het volgende:
Tijd om eens te gaan inpakken voor Pinkpop
Inpaklijstquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoop voor je dat het wat beter wordt dan dat het nu is!
Dude!! De Heineken Honcho!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:
Ik hoor er wel veel over. Mijn huidige telefoon is een Nokia 6021, dus ik kan er alleen op vooruitgaanquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude!! De Heineken Honcho!!
[ afbeelding ]Dude! Waarom moest je dat vermelden! Nu moest ik natuurlijk ook zoeken en vervolgens wegklikken en een note-to-self doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
[..]
[ afbeelding ]Insert Spanky's reactie hier.... AssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Dat boek over lichaamstaal heb ik ook gelezen, erg tofquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:20 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb wat boeken besteld voor 1,99 in totaal! De vijfdelige Hitchhikers guide to the galaxy-set (het was eergisteren towelday en toen las ik wat stukjes uit die boeken, dus gelijk maar besteld), The game (was begonnen aan de E-book versie die lekker weg las, maar papier leest toch beter) en een boek over lichaamstaal dat gamebabe ooit aanbeveelde. 3e boek was gratis en verder twee kadobonnen die ik heb verdiend door TV-enquetes gebruikt, dus lijkt me een mooie prijs zo!
[..]
[ afbeelding ]Mijn ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude! Waarom moest je dat vermelden! Nu moest ik natuurlijk ook zoeken en vervolgens wegklikken en een note-to-self doen!
quote:
quote:
Deel 1 van de Hitchhikers Guide is leukquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:20 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb wat boeken besteld voor 1,99 in totaal! De vijfdelige Hitchhikers guide to the galaxy-set (het was eergisteren towelday en toen las ik wat stukjes uit die boeken, dus gelijk maar besteld), The game (was begonnen aan de E-book versie die lekker weg las, maar papier leest toch beter) en een boek over lichaamstaal dat gamebabe ooit aanbeveelde. 3e boek was gratis en verder twee kadobonnen die ik heb verdiend door TV-enquetes gebruikt, dus lijkt me een mooie prijs zo!
Ik ook. Ik had van minimaal poit wel verwacht dat hij dagelijks in de spiegel kijkt om zijn lichaam te bewonderen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:28 schreef koei het volgende:
Homofoben
Ik zag alleen wat trucks, een paar voorpagina's van een homo blaadje en één piemel
Doe ik ook, nakend en zo veel mogelijk bodybuild poses imiterendquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. Ik had van minimaal poit wel verwacht dat hij dagelijks in de spiegel kijkt om zijn lichaam te bewonderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |