Oh noes.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah het is echt superstom van Blackberry, maar zo heet hun eigen chatapplicatie op hun telefoons (en nu ook op de iphone). Als je "pingt" dan ping je dus niet, maar je chat...jeugd van tegenwoordig...
Hmm ik moet al werken met polen, en daar heb je helemaal geen communicatie mogelijkheden meequote:Op donderdag 27 mei 2010 17:20 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En subtiele hints geven werkt niet in communicatie
Gewoon een aspergesteker geven, dan weten ze dat ze moeten werken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm ik moet al werken met polen, en daar heb je helemaal geen communicatie mogelijkheden mee
Maar dan houd het op
"Welke kleur nagellak gebruik jij als je naar de AH gaat?"quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:44 schreef GameBabe het volgende:
Ik heb vandaag op een afdeling gezeten met alleen maar vrouwen, dat was echt een bizarre cultuurshock vergeleken met mijn normale habitat
Die communicatie is zo anders, en de gespreksonderwerpen ook... ingewikkeld...
Tuurlijk wel! Nonverbale communicatie is er altijd!quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm ik moet al werken met polen, en daar heb je helemaal geen communicatie mogelijkheden mee
Maar dan houd het op
Nee, over eindeloos veel manieren om aubergine te bereiden, afvallen, traktaties voor de kinderen op school, en nog meer van dat soort dingenquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Welke kleur nagellak gebruik jij als je naar de AH gaat?"
Dat kunnen ze idd wel, maar goed dat werkt nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:46 schreef koei het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Nonverbale communicatie is er altijd!
Stap 1: Snij hem in de vorm van een penis.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee, over eindeloos veel manieren om aubergine te bereiden, afvallen, traktaties voor de kinderen op school, en nog meer van dat soort dingen
En inderdaad wat koei zegt, non-verbale communicatie is beter dan slechte verbale/schriftelijke communicatie!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Stap 1: Snij hem in de vorm van een penis.
Stap 2: Stop hem zo diep mogelijk in de flamoes.
Stap 3: Ga verder met je taken zoals strijken en afwassen.
Stap 4: Wacht netjes tot je man thuis is en vraag hoe het werk was.
Stap 5: Breng de beste man een biertje
Stap 6: Bel de chinees maar want die aubergine smaakt toch kut!
Net de tweede gemaakt. Zelf pizza beleggen is zoveel beterquote:
Denk niet dat ik hem nodig ga hebben, maar handig als extraatjequote:Op donderdag 27 mei 2010 18:07 schreef Pheno het volgende:
He, die Sigma ken ik. Prijs/kwaliteit prima ding.
Wat ga je fotograferen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:11 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik hem nodig ga hebben, maar handig als extraatje
Zelf pizza maken is sowieso lekker!quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net de tweede gemaakt. Zelf pizza beleggen is zoveel beter
Nah, niet ingewikkeld. Je maakt het deze week allemaal een keer, dan wordt het alleen nog even kiezen wat je NU wil etenquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zelf pizza maken is sowieso lekker!
Ik twijfel of ik pizza, rosti met spinazie en ei of pasta ga eten... ingewikkeld ingewikkeld
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pff ik heb gewoon weer geen honger :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |