Smsen is nog steeds een van de handigste dingen vind ikquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom zou je zoveel gaan sms'en tegenwoordig...
Precies. Als ik weer een iPhone neem zal het niet bij T-Mobile zijn. Ik las dat andere providers nu ook rechten krijgen om een iPhone met abonnement te verkopen dus dan lijkt mij de keuze snel gemaakt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
mja, en elk mobieltje heeft goedkoop internet, daar betaal je weer een achterlijke prijs voor all-in. Plus dat T-Mobile plaatjes nog eens extra comprimeert, de lijers. Om maar over tethering niet te spreken.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, tweakers. Ik wil dat een apparaat out of the box al doet wat ik wil dat het doet, zij willen een leeg omhulsel waarin ze zelf hun binaire sperma in kunnen kloppen.
Ik heb geen SMS nodig, echt in totaal heb ik er ook twee ontvangen:quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:53 schreef Tain het volgende:
[..]
E-mailen gaat op de telefoons van tegenwoordig even snel en kost je niks extra'squote:Op donderdag 27 mei 2010 16:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Smsen is nog steeds een van de handigste dingen vind ik
Omdat ik veel sms. Met 150 per maand red ik het echt niet en betaal ik al meer dan 10 euro per maand extra omdat ik boven mijn bundel zou gaan smsen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat klopt Tain maar een smsje kan natuurlijk iedereen ontvangen en er zijn nog steeds een hoop mensen zonder internet op hun mobielquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:55 schreef Tain het volgende:
[..]
E-mailen gaat op de telefoons van tegenwoordig even snel en kost je niks extra's
Met al die iPhones in omloop zijn dat er wel verdomd weinigquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat klopt Tain maar een smsje kan natuurlijk iedereen ontvangen en er zijn nog steeds een hoop mensen zonder internet op hun mobiel
En het gaat toch ook altijd nog iets simpeler.
Niet iedereen gebruikt e-mail op z'n telefoon.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:55 schreef Tain het volgende:
[..]
E-mailen gaat op de telefoons van tegenwoordig even snel en kost je niks extra's
Waarom zou ik de snelheid qua verbinding naar een ander willen weten?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:57 schreef koei het volgende:
maar iedereen met een Iphone of Blackberry pingt toch tegenwoordig?
En als ze het al doen heb je van diequote:Op donderdag 27 mei 2010 16:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Niet iedereen gebruikt e-mail op z'n telefoon.
Is dat zoquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:59 schreef GameBabe het volgende:
sms-en is gewoon relaxed vind ikLekker kort en krachtig zeggen wat je bedoeld
Ik ben oud, ik snap al die SMS afkortingen nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:59 schreef GameBabe het volgende:
sms-en is gewoon relaxed vind ikLekker kort en krachtig zeggen wat je bedoeld
Yeah het is echt superstom van Blackberry, maar zo heet hun eigen chatapplicatie op hun telefoons (en nu ook op de iphone). Als je "pingt" dan ping je dus niet, maar je chat...quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou ik de snelheid qua verbinding naar een ander willen weten?
Blackberry is echt pure geldtrekkerij. Snap niet hoe die hype zo populair bij de jeugd is geworden. Je betaalt meer voor internet omdat het zogenaamd sneller is en blackberry telefoons lopen gewoon een paar jaar achter qua mogelijkhedenquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah het is echt superstom van Blackberry, maar zo heet hun eigen chatapplicatie op hun telefoons (en nu ook op de iphone). Als je "pingt" dan ping je dus niet, maar je chat...jeugd van tegenwoordig...
Wat wil je geshowed hebben dan?quote:
Ik gebruik ook geen afkortingen, ik ben gewoon kort van stofquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben oud, ik snap al die SMS afkortingen niet
Grote voordeel aan android vind ik de combinatie van icoontjes en widgets op je home-screens, in tegenstelling tot alleen icoontjes bij de iphone. Voor de rest zijn er eigenljik niet zo heeeeel veel verschillen, behalve dan de censuur van Apple versus het open karakter van Androidquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:06 schreef Poit het volgende:
Zo!
Android is gewoon koning. Veel stabieler dan Windows Mobile.
iPhone ziet er leuk uit maar vind ik gewoon niet zo lekker werken als de nieuwe android
En het gebouw tegenover ons staat in de fik
WIEJOEEUUUU
En dat vind ik het mooiste van Androidquote:Op donderdag 27 mei 2010 17:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Grote voordeel aan android vind ik de combinatie van icoontjes en widgets op je home-screens, in tegenstelling tot alleen icoontjes bij de iphone. Voor de rest zijn er eigenljik niet zo heeeeel veel verschillen, behalve dan de censuur van Apple versus het open karakter van Android
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |