Alle mannen ja?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:16 schreef picardmike het volgende:
Ts zelfde reden dat alle mannen homo worden.
Maar mannen willen dat soort dingen dus niet doen.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:58 schreef littledrummergirl het volgende:
Als mannen dat soort dingen eens willen doen
prutsersquote:Op maandag 7 juni 2010 16:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar mannen willen dat soort dingen dus niet doen.
Dat is gewoon gebrekkige spreektaal, we hebben daar gewoon niet genoeg woorden voor. Er is siblinglove = meer genegenheid, en Agape/Eros liefde.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:05 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Dat is een beetje te algemeen. Ik had het over liefde. Naar mijn idee is liefde niet puur hormonaal. Daarnaast heb je heel veel verschillende soorten liefde. Ik neem aan dat de liefde die ik voel voor mijn broer niet hormonaal isdat zou best wel ziek zijn
Vast nietquote:
Ik heb ook welleens gedacht misschien kan ik me beter meteen laten vernederen door een vent dan ben ik er meteen klaar mee en misschien vind ik het nog wel lekker ook.quote:Vast niet
Maar een groot gedeelte heeft wel eens wat geprobeerd in het geniep. Zullen het nooit toegeven, maar ik weet wel beter
hmmm, als je verliefd bent geweest is het wel echt.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:17 schreef snakelady het volgende:
Ik kijk als hetero vrouw toch ook liever naar 2 seksense vrouwen dan naar 2 seksende mannen, waarom geen idee overigens.
Weet overigens ook niet of ik bi ben ja of nee, been eens verliefd geweest op een meisje maar is nooit verder gegaan dan wat zoenen en friemelen en ik was toen 15 jaar ofzo.
Daarna geen gevoelens meer gehad voor vrouwen, kan een mooi vrouwenlichaam wel waarderen.
wat is ditquote:[b]Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef stbabylon het volgende:[/b
?????????quote:S.B.C. Ik zit op beffen!
Doe de poll
vernederen=homo????quote:Op maandag 7 juni 2010 17:41 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik heb ook welleens gedacht misschien kan ik me beter meteen laten vernederen door een vent dan ben ik er meteen klaar mee en misschien vind ik het nog wel lekker ook.
De sarcasme straalt ervanaf.quote:
Toch zijn veel vrouwen hetero.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:12 schreef Musyn het volgende:
Weet je wat het is?
Waar lig jij het liefste tegen aan? Een zachte kont of een harige kont? En wie heeft, van nature, een zachte kont? Een vrouw ja!
Want 'ergens tegenaan liggen' is de definitie van aantrekkelijkheid.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:12 schreef Musyn het volgende:
Weet je wat het is?
Waar lig jij het liefste tegen aan? Een zachte kont of een harige kont? En wie heeft, van nature, een zachte kont? Een vrouw ja!
Aandacht. Vrouwen noemen zichzelf al bisexueel op het moment dat ze elkaar een kusje op de wang geven. De mannen krijgen hierdoor de wildste fantasieen, en hopen ooit op een trio. Daarom zijn alle soppende tienermeisjes 'bisexueel'quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Waarom zijn zowat alle vrouwen bi-seksueel, wie kan dat verklaren?
Exact. 90% van alle 'bisexuelen' zullen nooit de zure smaak van een oester proeven. Maar ach.. alles om de aandacht.. vooral als je er een beetje leuk uit ziet is bisexueel zijn een must... anders hoor je er helemaal niet bijquote:
Je laat het wel aantrekkelijk klinken met zo'n beschrijving.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 02:23 schreef BattleCow het volgende:
[..]
Exact. 90% van alle 'bisexuelen' zullen nooit de zure smaak van een oester proeven. Maar ach.. alles om de aandacht.. vooral als je er een beetje leuk uit ziet is bisexueel zijn een must... anders hoor je er helemaal niet bij
Ik reken mezelf 100% hetero maar ik kan mooie mannen ook wel waarderen zonder aan sex te denken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 03:51 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik kan een mooie vrouw echt wel waarderen, ik heb er zelfs wel ervaring mee (die zure oester van jou), maar ik weet toch niet of ik mezelf wel biseksueel zou noemen. Het is maar net hoe je dat definieert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |