Alsnog: irrelevant.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze had wel gelijk, eerst zat Wilders in de hoek van extreem rechts en nu neigt hij toch naar extreem midden, voor zover dat kan bestaan
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:00 schreef BlackLining het volgende:
Ik vraag me af of de PvdA RTL4 heeft betaald om te zorgen dat Cohen neit te veel aan het woord komt. Beetje schade afkopen..
In het geval van Wilders wel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze had wel gelijk, eerst zat Wilders in de hoek van extreem rechts en nu neigt hij toch naar extreem midden, voor zover dat kan bestaan
jammer dat wilders zo fanatiek is op het gebied van allochtonen, anders zou ik toch serieus overwegen op die partij te stemmenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heeft een beetje met de opzet van het debat te maken, daardoor komt er niemand echt uit de verf, tenzij een paar pakkende one-liners.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vind het een vrij matige bedoeling
Het programma van de SP en PVV zijn als enige gewoon niet haalbaar en doen te weinig om te bezuiningen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:00 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
we?![]()
praat lekker voor jezelf, vriend.
Doorberekend scoort het PVV-programma op alle punten het slechtst (werkgelegenheid, economische groei enz)quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:00 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
we?![]()
praat lekker voor jezelf, vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |