Lekker goedkoopquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:29 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, ik ging ook altijd maar in Appingedam uit, was een veel chillere disco, plus daar koste het me amper wat, 30 muntjes a 2 gulden p/s kocht ik voor zo'n n 20 gulden.(Tante maakte er schoon, die vond ze nogal vaak)
ik wel, bij de markies in uden,quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
haha, ik ben dus echt nog nooit geweigerd
Meen je dat gast?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
goh, zou het?
Delfzijl is de naam van de "stad"waar ik woon...
in 2night 2,50 p/squote:Op woensdag 26 mei 2010 21:30 schreef tubacloud het volgende:
[..]
chill
hier zijn de biertjes 2 euro per biertjefucking duur, dus we zuipen eerst altijd wat in, anders wordt het duur als je dat elke week doet
Importeren?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
in 2night 2,50 p/s
Oh en Finland betaalde je 4 euro voor 0.5 liter(was het goedkoopste) en eenb wodka-cola(ik drink geen bier) was 6 euro, maar dan had je wel een behoorlijk groot longdrinkglas vol, en gruwelijk lekkere wodka..![]()
Zulke lekkere wodka had ik nog nooit gehad.
Ik betaalde toen voor een cola in Denemarken ook 6 euro. En in Rome was dat ook. Rekenen ze gewoon de prijs voor een mixdrank met alcohol voor dat drankje zonder die alcohol.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
in 2night 2,50 p/s
Oh en Finland betaalde je 4 euro voor 0.5 liter(was het goedkoopste) en eenb wodka-cola(ik drink geen bier) was 6 euro, maar dan had je wel een behoorlijk groot longdrinkglas vol, en gruwelijk lekkere wodka..![]()
hoe kan dat nou een handige prijs zijn, 2 euro 50, of 2,20.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
in 2night 2,50 p/s
In Delfzijl is een kroeg waar je het wel kan kopen, maar volgens mij neemt iedereen zelf mee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
¤ 1,80 hier.In de goede kroeg althans.
Gewoon werken zonder muntjesquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:34 schreef tubacloud het volgende:
[..]
hoe kan dat nou een handige prijs zijn, 2 euro 50, of 2,20.
2 euro is gewoon een muntje, dus handig
Whehehehehequote:
wij hadden 0.75 liter sambuca voor 3 euroquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik betaalde toen voor een cola in Denemarken ook 6 euro. En in Rome was dat ook. Rekenen ze gewoon de prijs voor een mixdrank met alcohol voor dat drankje zonder die alcohol.
de goedkoopste fles wodka was iets van 30 euro man... 0.5 liter ofzo XDquote:
Ik snap de fijnheid van muntjes anders nietquote:
Ze hadden eerst HJ Grand Prestige van de tap, maar nu niet meerquote:
in 2night is 2,50 1 muntje..quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:34 schreef tubacloud het volgende:
[..]
hoe kan dat nou een handige prijs zijn, 2 euro 50, of 2,20.
2 euro is gewoon een muntje, dus handig
Kasteel Triple isquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ze hadden eerst HJ Grand Prestige van de tap, maar nu niet meer..
want je bent geheelonthouder?quote:
Jonge, dan heb je dat gekloot met geld toch ook nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik snap de fijnheid van muntjes anders niet
Ik drink geen alcohol nee.quote:
is het mooi in Finland?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
in 2night is 2,50 1 muntje..
Oh, en Noortje, ik heb hier nog een kassabon liggen van Finland, de cola was 1,60 en de wodka 5 euro..
maar ze hadden tenminste wel Pepsi cola overal
Als je de overgebleven muntjes weer in mag wisselen is het een gouden systeemquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef strontboer het volgende:
[..]
Jonge, dan heb je dat gekloot met geld toch ook niet
in tjechie met d eklas, waren we bij een kioskje om drinken te halen, was ik aan de bueurt maar alle .5 liter flesjes waren al verkocht, maar een 2 liter fles pepsi max gekocht voor omgerekend 10 centquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:35 schreef tubacloud het volgende:
[..]
wij hadden 0.75 liter sambuca voor 3 euro
wel bij de supermarkt
quote:
Dan heb je het juist ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef strontboer het volgende:
[..]
Jonge, dan heb je dat gekloot met geld toch ook niet
wut?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
in tjechie met d eklas, waren we bij een kioskje om drinken te halen, was ik aan de bueurt maar alle .5 liter flesjes waren al verkocht, maar een 2 liter fles pepsi max gekocht voor omgerekend 10 cent
Je houdt altijd over = profit.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik snap de fijnheid van muntjes anders niet
Nah. Met muntjes werkt veel fijner, alleen je let minder op wat je uitgeeft.quote:
Ik geef gewoon briefgeld, de rest gaat terug m'n broekzak in.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:39 schreef Sjoegerd het volgende:
En mensen die bitchen als ze in een rondje wat meer uitgeven dan een ander.... Ga dan niet mee naar de kroeg
dit heb ik dus nog nooit gedaanquote:Onder jongeren is het zogenaamde 'Sambuca-sniffen' populair. Hierbij wordt de Sambuca eerst in brand gestoken, vervolgens wordt de handpalm op het glas geplaatst zodat het glas vacuüm trekt. Dan wordt de hand losgetrokken en worden de alcoholdampen opgesnoven. Daarna wordt het glas in één keer leeggedronken en wordt het glas opnieuw op de handpalm geplaatst. Tot slot wordt een rietje boven het glas gehouden om de laatste alcoholdampen op te zuigen. Hierdoor werkt de alcohol veel sneller in dan normaal en voelt de gebruiker zich vrijwel direct aangeschoten.
Meestal halen anderen voor mijquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik geef gewoon briefgeld, de rest gaat terug m'n broekzak in.
Dat is zó kut he. Heb ik een keer op stap gezien, en toen ging het al bijna foutquote:
van de alcohol?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is zó kut he. Heb ik een keer op stap gezien, en toen ging het al bijna fout.
toen ik er was wel..quote:
wat moest je doen in finland? klinkt als een werkvakantiequote:Op woensdag 26 mei 2010 21:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
toen ik er was wel..
wel koud though.. -30
Wel cool: s'nachts had je er gewoon allemaal hotdog stands op straaten amper politie..
zaterdag tijdens mijn nachtdienst stikte het overal van de politie, en kreeg ik niet eens de kans fatsoenlijk klanten te helpen instappen of ik werd al weggejaagd door de politie.terwijl ik gewoon op een plek stond waar het mocht, was het eerst van, wegwezen hier, er moet daaar zo nog een politie auto staan
- Is goed, zodra ik die personen(wijst een groepje aan) heb in laten stappen.
*nee, nu! jhe mag hier helemaal niet staan.
-okay, is goed, dan zet ik hem wel even aan de andere kant van de weg neer op de stoep(*hele smalle straat)
*Neeh! je rijd maar een rondje en zet de auto maar achteraan op de parkeerplaats(saillant detail, 1 meter achter waar ik stond, en waar nu dus een politieatuo stond, was parkeerruimte, waar ik stond laad/los)
- heeft uiteindelijk de stomdronken klant maar in de auto geholpen terwijl de auto midden op de weg stilstond, en er dus niemand meer langs kon..
Tja, onwijze mazzel hebben. Net als ik nuquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:46 schreef Marco001 het volgende:
over lonen gesproken.. collega van mij heeft net gesolliciteerd op een baan waar ze HBO voor vroegen, maar de omschrijving was exact MBO-2 niveau..(1e lijns helpdesk, pc's repareren e.d.) salarisibndicatie:
3000-3500 euro p/m, auto van de zaak etc etc
normaal zou je voor zon baantje al blij mogen zijn met 1500 p/m
Als dat geen neuken wordt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:46 schreef Hyman het volgende:
Haha, die meid he, waar ik berichtjes mee stuurde, die is zo rechts als de neten
I liek.
stage..quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:46 schreef tubacloud het volgende:
[..]
wat moest je doen in finland? klinkt als een werkvakantie
En dat deed je in Finlandquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
stage..
beetje van 9-14.00 @ een school illegaal downloaden emt 100mb/s en een website bouwen, en de rest van de tijd vrij.(mochten zelf onze werktijden indelen.. )
Het grote aantal Gothic chicks en de Nokia fabriek?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dat deed je in FinlandWaarom zouden ze jou daar stage willen laten lopen voor iets normaals als websites bouwen?
mjah, dat is echt een absurde baan.. een HBO-er kan alles wat in die vacature stond wel makkelijk doen met 2 vingers in de neus..quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Tja, onwijze mazzel hebben. Net als ik nu
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
stage..
beetje van 9-14.00 @ een school illegaal downloaden emt 100mb/s en een website bouwen, en de rest van de tijd vrij.(mochten zelf onze werktijden indelen.. )
Ja, dat is vanuit zijn oogpunt, maar ik snap het vanuit het bedrijf nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Het grote aantal Gothic chicks en de Nokia fabriek?
tsja..quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En dat deed je in FinlandWaarom zouden ze jou daar stage willen laten lopen voor iets normaals als websites bouwen?
Nee snap ik, is een prima landquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tsja..
Had ik geen problemen mee hoor..
Oh, Nokia niet gezien, maar onze stagebegeleider heeft er 10 jaar gewerkt als applicatie ontwikkelaar..![]()
Gothic viel er ook best mee hoor, tuurlijk, er waren wel redelijk wat meisjes die zich zo verkleden, maar over het algemeen was het qua kleding vrij mainstream..
quote:
been there, done that..quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:49 schreef tubacloud het volgende:
[..]
klinkt relaaaxt, ik zou echt een keer een sneeuwscooter huren en over bevroren meren en door besneeuwde bossen gaan crossen
![]()
klinkt best vetquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
been there, done that..
2 uur a 96 euro in totaal..
echt gruwelijk vet was dat! in het begin wel wennen, want hij hangt enorm aan het gas, maar op ten duur knal je met 140 ofzo over een meer(mag je maar 80) en moet je soms nog gas bij geven omdat je op sommige stukjes wegzakte(lag water tussen de sneeuw en ijs..)![]()
Oh, en 1 keer bijna gekanteld op een hele schuine helling, leunde te weinig![]()
Oh, en sneeuwscooter op black ice is helemaal prachtig.. vol gas en op ten duur trekt hij dan gewoon enorm schuin en kan je gewoon driften in een rechte lijn.
quote:
i'm inn.. En dan met een Polarquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik wil een Scandinavië trip naar de Noordkaap maken met een oude Volvo
Type wat ik in gedachte had heeft dat type niet.. De oude 244 niet iig.. Lekker 3100 km maken enkele reisquote:
ik regel de chick, jij de auto en het geldquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Type wat ik in gedachte had heeft dat type niet.. De oude 244 niet iig.. Lekker 3100 km maken enkele reis.. Nu nog de Volvo, het geld en een chick om mee te gaan
nah, ik zou best mee willen, maar ik zou dan denk ik een oude 850 ofzo nemen..quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Type wat ik in gedachte had heeft dat type niet.. De oude 244 niet iig.. Lekker 3100 km maken enkele reis.. Nu nog de Volvo, het geld en een chick om mee te gaan
Ik moet echt gaan plannen voor volgende zomer iigquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:03 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik regel de chick, jij de auto en het geld
850 does the trick.. Maar t liefste met een oldtimerquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nah, ik zou best mee willen, maar ik zou dan denk ik een oude 850 ofzo nemen..
Of zo-een:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is ook in Polar..
Btw, mijn ouders hebben 4 Volvo's gehad: 440 Sunray was hun laatste, daarvoor een blauwe coupe achtige sedan, een hatchbackje met kont(234 ofzo, met een klote automaat, was een tijdelijke auto die opatje voor ons op de kop had getikt toen onze Volvo die we toen hadden een kapotte motor had)
Gewoon eentje van BB regelenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:03 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik regel de chick, jij de auto en het geld
ik wil eigenlijk ook wel in america gaan touren in zo'n oude amerikaanse auto, en dan langs alle natuurparken, en las Vegas enzo, en los angeles enzoquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik moet echt gaan plannen voor volgende zomer iig..
Mijn beste vriendin lijkt t ook wel gaaf.. Maar die kan ik niet doen want is bezetquote:
Alleen dat ticket, kun je hier wel een goeie Volvo voor kaufen om mee naar de Noordkaap te gaanquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:06 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk ook wel in america gaan touren in zo'n oude amerikaanse auto, en dan langs alle natuurparken, en las Vegas enzo, en los angeles enzo
Oei.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:07 schreef mstr het volgende:
Ik ga misschien met deze auto op vakantie:
[ afbeelding ]
Maar wel lekker?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin lijkt t ook wel gaaf.. Maar die kan ik niet doen want is bezet
Niks te klagenquote:
mwah, Dan wel met OF een enorme sloep(Lincoln Continental Town geval ofzo) OF met een classic Muscle, het liefste een 1st gen Mustangquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:06 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk ook wel in america gaan touren in zo'n oude amerikaanse auto, en dan langs alle natuurparken, en las Vegas enzo, en los angeles enzo
gewoon regelen dat je mee kan met een vrachtvliegtuig, of je auto overschippen naar Amerika, en er zelf stiekem in gaan zittenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin lijkt t ook wel gaaf.. Maar die kan ik niet doen want is bezet
[..]
Alleen dat ticket, kun je hier wel een goeie Volvo voor kaufen om mee naar de Noordkaap te gaan
gewoonv ragenquote:
Mijn vader heeft zijn A6 in de prak geredenquote:
whaha, Exact zo-een hebben wij gehadquote:
Wat een lelijke schroothoopquote:
Denk dat we samen wel toffe tijd kunnen hebben dan.. Als dr vriend maar thuisblijftquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:12 schreef Marco001 het volgende:
[..]
gewoonv ragen
Oh, ik wil ook best wel mee, Roadtirp's lijken mij geweldig(vind rijden zowiezo erg tof, en laat Noorwegen nou net een aantal van s'wereld's mooiste wegen hebben(serieus, sommige staan zelfs in een of andere officiële top 10.. )
Wat moet er in staan dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Lekker uitgebreide advertentie ook, daar is wel moeite op gedaan.
Dat is ook handig.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:12 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Mijn vader heeft zijn A6 in de prak gereden
Ik had misschien een belastingvrije 343 gehadquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
whaha, Exact zo-een hebben wij gehad![]()
Zelfs dezelfde kleur. volgens mij zelfs zelfde kenteken, maar dat weet ik niet meer zeker.
alkleen was van de onze de versnellingsbak een beetje verrot(hij ging af en toe spontaan in Neutral)
boh, jij hebt geen airco?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is ook handig.
Maar ik heb de keus uit een 206 benzine zonder airco of een Golf TDi met airco, dan is de keus simpel als je naar het buitenland gaat.
Daar heb je opzich wel gelijk in, maar toch.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Denk dat we samen wel toffe tijd kunnen hebben dan.. Als dr vriend maar thuisblijft
[..]
Wat moet er in staan dan?
"VAN OUD VRAUWDJE GEWEST!!!!!!".. Komop, in een staat als deze en wat er in de advertentie staat lok je al genoeg liefhebbers.
Dan zou ik inderdaad voor de TDi gaan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is ook handig.
Maar ik heb de keus uit een 206 benzine zonder airco of een Golf TDi met airco, dan is de keus simpel als je naar het buitenland gaat.
Nee, hij is helaas niet voorzien van een airco.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
boh, jij hebt geen airco?![]()
Zit wel in *mijn* 206
enige wat nog ontbreekt om het een erg fijne auto te maken is CC..
Precies.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:15 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Dan zou ik inderdaad voor de TDi gaan.
Er boven kun je net zo goed een miskoop doenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:15 schreef Ned_Bigby het volgende:
Ik ga dus sowieso geen auto onder de 3k kopen
welk blok ligt er in de TDi? ik ga uit van het standaard 1.9 blok?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:15 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Dan zou ik inderdaad voor de TDi gaan.
Ja dat zal best. Maar ik wil gewoon een degelijke uitziende, mooie auto. Geen lelijk vierkanten kut ding uit 1985quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Er boven kun je net zo goed een miskoop doen
Ik kocht een auto er boven, en wat ik nu in een jaar tijd heb gedaan/heb moet laten doen:quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:15 schreef Ned_Bigby het volgende:
Ik ga dus sowieso geen auto onder de 3k kopen
Ja, het 1.9 TDi-blok.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:17 schreef Marco001 het volgende:
[..]
welk blok ligt er in de TDi? ik ga uit van het standaard 1.9 blok?
Zoja, makkelijke keuze, hoewel Golf(ofg iig de GOlf 3) best wel een saaie auto is, zou ik voor de Golf gaan, kan je tenminste ook nog een beetje fatsoenlijk inhalen.
450 in geval mijn 206..quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:16 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies.
En die rijdt 1000 km op een tank ipv 600 km.
Welke motor heb je er in liggen dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
450 in geval mijn 206..
Oh, wij hebben trouwens de Airline 3, er zijn maar een paar opties die er ontbreken(leer, soundpakket, en dus de CC)
Dat is een kwestie van smaak. Ik ben juist dol op die vierkante hokkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:17 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ja dat zal best. Maar ik wil gewoon een degelijke uitziende, mooie auto. Geen lelijk vierkanten kut ding uit 1985
de laatste beurt van de 206 heeft ons bijna 800 euro gekost...quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kocht een auto er boven, en wat ik nu in een jaar tijd heb gedaan/heb moet laten doen:
- Distributieriem vervangen
- 4 nieuwe banden/velgen
- Schade laten repareren
- Nieuwe radiateur
- APK
- Nieuwe ruitenwissers
zelfde blok als wat jij hebt, alleen wij hebben hem op LPG lopen..quote:
De mijne moet over 4800km ook een beurt hebben.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:20 schreef Marco001 het volgende:
[..]
de laatste beurt van de 206 heeft ons bijna 800 euro gekost...![]()
gratis apk
oliefilters e.d. vervangen
distributieriem
kleppen stellen.
Ah, dat verklaart een boel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:20 schreef Marco001 het volgende:
[..]
zelfde blok als wat jij hebt, alleen wij hebben hem op LPG lopen..
zo-een is nice:quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van smaak. Ik ben juist dol op die vierkante hokken.. Heb er meer mee dan met de meeste huidige ronde krengen.
mja, onze zit imnmiddels op de 130.000 en nu is net pas de distributieriem vervangen.. bij onze andere auto was dat al gedaan bij de 60.000 km beurt volgens mij...quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:20 schreef mstr het volgende:
[..]
De mijne moet over 4800km ook een beurt hebben.
Ik word juist helemaal week van zoietsquote:
Ja, dat kan. Hij moet of 120.000 of 8-9 jaar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:22 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mja, onze zit imnmiddels op de 130.000 en nu is net pas de distributieriem vervangen.. bij onze andere auto was dat al gedaan bij de 60.000 km beurt volgens mij...
Waar heb je hem gekocht dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kocht een auto er boven, en wat ik nu in een jaar tijd heb gedaan/heb moet laten doen:
- Distributieriem vervangen
- 4 nieuwe banden/velgen
- Schade laten repareren
- Nieuwe radiateur
- APK
- Nieuwe ruitenwissers
quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik word juist helemaal week van zoiets
[ afbeelding ]
Daar zou ik echt niet dood in willen worden gevondenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh en van deze rammelbakken
[ afbeelding ]
Ouch, wat had je nodig?quote:
Particulier.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:28 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Waar heb je hem gekocht dan?
[..]
[..]
[..]
Daar zou ik echt niet dood in willen worden gevonden
Wow.quote:
Je hebt A-B rijders en je hebt liefhebbersquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:28 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Waar heb je hem gekocht dan?
[..]
[..]
[..]
Daar zou ik echt niet dood in willen worden gevonden
ach, de Superb 2.0 TDI's lopen al bij 150.000 vast.. iets met een asje onder in het blok wat steeds een tik krijgt als men stopt, en waardoor de oliepomp word aangedreven. Op ten duur krijgt ie een tik teveel, en houd de oliepomp ermee op..quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Hij moet of 120.000 of 8-9 jaar.
En vaak wordt ie ook gedaan als de waterpomp eerder vervangen moet worden.
3.9 voor een 5.5. Maar heb wel heel veel vragen overgeslagen omdat ik geen idee meer wat ik er had ingevuld dus zal wel loslopen en ik heb 7 compensatiepunten.quote:
Ik ben een liefhebber van moderne auto's. Ik snap echt niet wat er nou mooi is aan al die hoeken en oude onderdelenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je hebt A-B rijders en je hebt liefhebbers
Nee, dat hoef je niet uit te leggen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ach, de Superb 2.0 TDI's lopen al bij 150.000 vast.. iets met een asje onder in het blok wat steeds een tik krijgt als men stopt, en waardoor de oliepomp word aangedreven. Op ten duur krijgt ie een tik teveel, en houd de oliepomp ermee op..
Ik neem aan dat ik niet hoef uit te leggen wat ier dan mee gebeurd?
Ik geloof dat ons taxibedrijf Skoda zelfs nog heeft aangeklacht omdat Skoda hun ervan beschuldigde de verkeerde motorolie te gebruiken, en daardoor geen garantie wou geven, terwijl het zelfs gebeurde met motorolie rechtstreeks van de dealer..
3.9 voor 5.5 dus 1.9 voor een 5. En ik heb genoeg compensatiepunten, alleen dan mag ik Duits en Grieks niet verpesten. Het valt me eigenlijk nog mee.quote:
7 compensatie? Dat is best wel heel netjesquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
3.9 voor een 5.5. Maar heb wel heel veel vragen overgeslagen omdat ik geen idee meer wat ik er had ingevuld dus zal wel loslopen en ik heb 7 compensatiepunten.Het valt me serieus nog mee.
Ik heb liever ook modernere auto'squote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik ben een liefhebber van moderne auto's. Ik snap echt niet wat er nou mooi is aan al die hoeken en oude onderdelen
ja, vergeet je de bpm niet?quote:
Opgepompte Passatquote:
dat weet ik zo niet, ik weet wel dat het bij de Skoda uitvoeringen zo is, dankzij die stabilisatorstang gebeuren..quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, dat hoef je niet uit te leggen.
Maar is dat dan niet met alle 2.0 TDI's, aangezien die allemaal hetzelfde zijn bij de VAG-groep?
Ah oké.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dat weet ik zo niet, ik weet wel dat het bij de Skoda uitvoeringen zo is, dankzij die stabilisatorstang gebeuren..
Ja Engels: 8 > 2 compensatiepunten (had 8.1 voor examen wooehoooeee (vervroegd jwt))quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
7 compensatie? Dat is best wel heel netjes
Vervroegd? Waarom dat?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja Engels: 8 > 2 compensatiepunten (had 8.1 voor examen wooehoooeee (vervroegd jwt))
NL: 7 > 1 compensatiepunt (en nu misschien nog een erbij want herkanst)
WiD: 8 > 2 compensatiepunten
Combi: 8 > 2 compensatiepunten
Heb er alleen geen fuck aan want je kunt er max. drie gebruiken maar dat compenseert die kutzesjes weer.
Altijd al?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:35 schreef mstr het volgende:
Werken ze tegenwoordig dan weer met compensatiepunten?
Dat kan ik er wel bij hebben.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ja, vergeet je de bpm niet?
dat is waarschijnlijk een ex-taxi(hoewel, met zo weinig km's... )
En in welk jaar heb jij je school afgerond? En beter, welk soort onderwijs?quote:
2 jaar geleden de HAVO.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:36 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
En in welk jaar heb jij je school afgerond? En beter, welk soort onderwijs?
WELNEE IK HOU DE SHIFT KNOP INGEDRUKT TIJDENS HET TYPENquote:
Ja, dat zeker. Maar hij is daar best heel erg duur voorquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:38 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Als 1e autootje lijkt het me wel geining
*kijkt wat een occasion zo ongeveer doet*
SORRY, IK ZIE HET VERSCHIL NIET ZO SNELquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
WELNEE IK HOU DE SHIFT KNOP INGEDRUKT TIJDENS HET TYPEN
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:28 schreef Bevin het volgende:
[..]
Inkomstenbelasting tarief willen ze verhogen naar 60% (hoogste schaal dus) (SP en PvdA, hoorde ik geloof ik, het zal iig links zijn geweest)
Flexexamens, was drie jaar pilot en wij waren het laatste jaar. Op 12 scholen in NL. En had NL en ENG gedaan (had voor NL een 6.8, herkanst omdat het konquote:
Is niet ergquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:39 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
SORRY, IK ZIE HET VERSCHIL NIET ZO SNEL
Dat is best wel heel erg chillquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Flexexamens, was drie jaar pilot en wij waren het laatste jaar. Op 12 scholen in NL. En had NL en ENG gedaan (had voor NL een 6.8, herkanst omdat het kon). En we mogen elk vak één keer herkansen, wel pas in augustus maar superchill.
OMG ik wil echt geen onvoldoende staan voor wiskunde trouwens. Ik heb nog nooit een onvoldoende gestaan voor iets.
Jamaar wel pas in AUGUSTUS.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:41 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Dat is best wel heel erg chill
En oneerlijk![]()
Flexquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jamaar wel pas in AUGUSTUS.
Wij hebben wel 25 juni al diploma-uitreiking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:44 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
FlexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn moeder heeft ook een eigen plek.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:41 schreef tubacloud het volgende:
Jaaaa, what the fuck, ik zit beneden op de bank, mam zit boven, komt ze naar beneden.
Zegt ze:
ik wil daar zitten.
Dus ik zeg:
nee, ik zit hier.
Wordt ze fucking boos, schreeuwen: DIT IS MIJN BANK, EN IK HEB MIJN EIGEN PLEK.
Kan ze er niet tegen dat ze een keertje op een andere plek moet zitten.
Ga dan ook niet boven zitten.
Ik schoot elke keer in de lach toen ze boos was, gewoon omdat het echt nergens over gaat
op een rechte bank?quote:
Die van mij alleen aan de eettafel, doet ze ook altijd zo panisch over. Maar het is nou eenmaal de fijnste plek om te leren.quote:
Keuken?quote:
iedereen hier wil een vaste plek aan tafel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die van mij alleen aan de eettafel, doet ze ook altijd zo panisch over. Maar het is nou eenmaal de fijnste plek om te leren.
verder kan ik ook goed opschieten met mijn mam, ik kom haar soms tegen bij het uitgaan, is wel grappigquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:50 schreef Ravenous- het volgende:
Wat een ouderlijke spanningen hier zeg. Met mijn moeder kan ik het doorgaans wel goed vinden, maar m'n vader en ik kunnen niet zo goed door één deur.
Ik wil altijd het nieuwe bestek en dat begrijpt mijn vader na een jaar nog steeds niet. En dan wordt hij boos als ik opsta om die toch te pakken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:50 schreef tubacloud het volgende:
[..]
iedereen hier wil een vaste plek aan tafel.
Waarom?
Ik snap er echt geen zak van
Je komt je moeder tegen bij het uitgaan? O godquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:51 schreef tubacloud het volgende:
[..]
verder kan ik ook goed opschieten met mijn mam, ik kom haar soms tegen bij het uitgaan, is wel grappig
Nee op een zwarte leren chill stoel die heul lekker zit.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:49 schreef tubacloud het volgende:
[..]
op een rechte bank?
onze bank is recht
Ik wil ook altijd op dezelfde plek zitten aan tafel, in de auto trouwens ook.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:50 schreef tubacloud het volgende:
[..]
iedereen hier wil een vaste plek aan tafel.
Waarom?
Ik snap er echt geen zak van
hahahahaquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil altijd het nieuwe bestek en dat begrijpt mijn vader na een jaar nog steeds niet. En dan wordt hij boos als ik opsta om die toch te pakken.
Herkenbaarquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil altijd het nieuwe bestek en dat begrijpt mijn vader na een jaar nog steeds niet. En dan wordt hij boos als ik opsta om die toch te pakken.
Ik heb bestek met mijn eigen naam. Wie daar aan komt, is er geweest.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
het valt best meequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:52 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Je komt je moeder tegen bij het uitgaan? O god
Hoeveel jaar schelen jullie?quote:
ik had dat vroeger ook, mijn naam erin gegraveerd, alleen ik wilde altijd groot bestek, want dat was stoerquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb bestek met mijn eigen naam. Wie daar aan komt, is er geweest.
27 ofzoquote:
Ja dat snap ik ook niet helemaal, mij interesseert het niet. Indicator nr. 1 waarom ik niet met mijn vader overweg kan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:52 schreef tubacloud het volgende:
[..]
hahahahawat maakt het uit als je ander bestek pakt?
ouders kunnen soms echt zeiken om niets
Je moeder is uitsmijter?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:51 schreef tubacloud het volgende:
[..]
verder kan ik ook goed opschieten met mijn mam, ik kom haar soms tegen bij het uitgaan, is wel grappig
Ik heb zo'n gebaksvork en een lepel met een beertje. En ik wil ALTIJD die vork. Die lepel gebruik ik nooit. Maar als ik die vork niet heb bij m'n gebakje ga ik ook áltijd toch die pakken. En ik leg die vork ook altijd neer en als mijn mams ofzo dan het gebakje met dat ding pakt pak ik de vork uit d'r handen en wissel ik hem om met die van 'mij'. Terwijl het niet eens mijn vork is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb bestek met mijn eigen naam. Wie daar aan komt, is er geweest.
Ik eet nog steeds met mes, vork en lepel die ik kreeg toen ik geboren werd. Met mijn naam er in gegraveerd. Toen was dat bestek nog te groot, nu is het een beetje aan de kleine kant.. maar het eet nog prima.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:54 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik had dat vroeger ook, mijn naam erin gegraveerd, alleen ik wilde altijd groot bestek, want dat was stoer
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:58 schreef Daniane het volgende:
O Daddy
Just say it
You know the hole to put it
word altijd zo vrolijk van dit lied.
Oja ik wil ook maar één soort glas, die anderen drinken kut. Terwijl we er echt 100 in de kast hebben staan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:00 schreef Ravenous- het volgende:
Ik wil tegenwoordig altijd het mcdonalds glas.
BENNY LAVA!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:58 schreef Daniane het volgende:
O Daddy
Just say it
You know the hole to put it
word altijd zo vrolijk van dit lied.
Ik wil ook slapen maar toch ga ik nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:02 schreef Zeroku het volgende:
Kutzeg, Bleach is nu tering spannend. Maar ik wil slapen
Ik wil altijd een groot glasquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oja ik wil ook maar één soort glas, die anderen drinken kut. Terwijl we er echt 100 in de kast hebben staan.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:02 schreef Zeroku het volgende:
Kutzeg, Bleach is nu tering spannend. Maar ik wil slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 mei 2010 15:06 schreef Crack_ het volgende:
Ned_bigby :~ :~ :~.![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:10 schreef Ned_Bigby het volgende:
Douchen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GrapjasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gast, word alsjeblieft homo ofzoquote:
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis![]()
Ja ik ga toch maar wel denk ik. Morgen examen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wil ook slapen maar toch ga ik nietOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Ja, overhemd strijken en slapenMorgen symposium
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis![]()
Ja nu gaat iedereen weer op msn
Op zondag 23 mei 2010 15:06 schreef Crack_ het volgende:
Ahquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Wacht, vertel je het verhaal wel even op msn.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik ruik naar:quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:37 schreef Ravenous- het volgende:
Miljaar, de douchegel was op.
Nu ruik ik naar vage zeep
Maar wel lekker
Tof
Waar ga je ze zien? Werchter?Op zondag 23 mei 2010 15:06 schreef Crack_ het volgende:
Ja.![]()
![]()
Ik wilde per se naar een festival waar Rammstein en Muse komen en nu ga ik Rammstein maar voor de helft zien denk ik omdat Booka Shade.
Maar Muse.
![]()
Daar moet ik echt front row staan.
![]()
Ik heb zelfs nog getwijfeld tussen The Bloody Beetroots en Muse op Werchter maar maar![]()
OMG ik schaam me.
![]()
Rituals, zoals ook op de verpakking staatquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:42 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Van de V&D?
- edit - Nvm, stond al in link
Boh, The Bloody Beetroots wil ik ook een keer gaan zien.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb zelfs nog getwijfeld tussen The Bloody Beetroots en Muse op Werchter maar maar![]()
OMG ik schaam me.
Die staan dan zeker in de Marquee? Zulks een betere sfeer in de Marquee dan bij de main stage
19 juni ja. Dan zit ik in Londen als de aswolk aardig doet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:43 schreef Ravenous- het volgende:
M'n zus gaat 19 juni ofzo ook naar Muse.
Ff kijken hoor![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 mei 2010 15:06 schreef Crack_ het volgende:
Ja ze zijn fucking geil maar Muse blijft toch wel 100 keer beter.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:43 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Boh, The Bloody Beetroots wil ik ook een keer gaan zien.
Die staan dan zeker in de Marquee? Zulks een betere sfeer in de Marquee dan bij de main stage
Ja klopttttt. Maar bij Main Stage kan je in het gras liggen en dan gewoon het scherm kijken. Vorig jaar 90% van de tijd gedaan. Maar dit jaar staat vrijwel alles wat ik wil zien in de Marquee.![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:44 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]Valt wel mee toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Aswolkquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
19 juni ja. Dan zit ik in Londen als de aswolk aardig doet.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:44 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]Hij is wel nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Veel. En dan heb je ook nog de mensen die een relatie in deze SC hadden.![]()
![]()
Wie?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:46 schreef Ravenous- het volgende:
Godallemachtig jij bent echt de incarnatie van m'n zus![]()
Vorig jaar was ik met 3 vrienden, 2 daarvan gingen die-hard steeds vooraan staan maar daar hadden ik en die andere vriend totaal geen zin in, dus wij hebben steeds achteraan op het grasveld gelegen
Op een gegeven moment nog gezien hoe een dronken Brit door zijn vrienden werd gefucked. Ze trokken zo zijn broek aan de achterkant naar beneden waarna ze brandende een sigaret in zijn aars klemde
Maar gewoon 's avonds met chille DJ's in de Marquee vind ik wel prima, overdag vond ik het echter veel te warm. Met Katy Perry en De JVT ben ik gewoon buiten gebleven.Op zondag 23 mei 2010 15:06 schreef Crack_ het volgende:
quote:Ik denk jij.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:43 schreef Ravenous- het volgende:
M'n zus gaat 19 juni ofzo ook naar Muse.
Ff kijken hoorOp zondag 23 mei 2010 15:06 schreef Crack_ het volgende:
Ja same here, maar gras zit toch wel 100 keer lekkerder dan flonders. En bij Pendulum ging ik bijna out dus toen ging ik ook maar naar buiten. Maar de electroshit is heel geil dit jaar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:48 schreef Ned_Bigby het volgende:
Vorig jaar was ik met 3 vrienden, 2 daarvan gingen die-hard steeds vooraan staan maar daar hadden ik en die andere vriend totaal geen zin in, dus wij hebben steeds achteraan op het grasveld gelegen
Op een gegeven moment nog gezien hoe een dronken Brit door zijn vrienden werd gefucked. Ze trokken zo zijn broek aan de achterkant naar beneden waarna ze brandende een sigaret in zijn aars klemde
Maar gewoon 's avonds met chille DJ's in de Marquee vind ik wel prima, overdag vond ik het echter veel te warm. Met Katy Perry en De JVT ben ik gewoon buiten gebleven.Vitalic, Booka Shade, Bloody Beetroots (die ik dan niet ga zien maar dat terzijde). Wat vergeet ik?
![]()
![]()
Jijquote:![]()
Muse, beta-kant, geen blad voor de mond nemen, ruzie met vader (valt bij mijn zus dan weer redelijk mee), en London (gaat m'n zus dit jaar ook heen)![]()
Echt he. Ik ga dus zondag naar Pinkpop, maar nu willen ze dat ik maandag om 9 uur begin met werkenHoe de fuck krijgen ze dat voor elkaar. Ik doe er bijna 7 uur over om thuis te komen zoals het nu lijkt
Waar de fuck woon jij?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:51 schreef DeLuna het volgende:
Echt he. Ik ga dus zondag naar Pinkpop, maar nu willen ze dat ik maandag om 9 uur begin met werkenHoe de fuck krijgen ze dat voor elkaar. Ik doe er bijna 7 uur over om thuis te komen zoals het nu lijkt
Ik zou vrij nemen als ik jou was sowieso.
Ik heb na festivals altijd twee dagen nodig om bij te slapen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:51 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Jij![]()
Muse, beta-kant, geen blad voor de mond nemen, ruzie met vader (valt bij mijn zus dan weer redelijk mee), en London (gaat m'n zus dit jaar ook heen)! Yay. Is ze aardig? En knap?
![]()
Zo laat is het toch niet afgelopen? En neem gewoon de trein naar huis?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:51 schreef DeLuna het volgende:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:53 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Zo laat is het toch niet afgelopen? En neem gewoon de trein naar huis?![]()
![]()
LCD Soundsystem, maar dat is meer dance.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja same here, maar gras zit toch wel 100 keer lekkerder dan flonders. En bij Pendulum ging ik bijna out dus toen ging ik ook maar naar buiten. Maar de electroshit is heel geil dit jaar.Vitalic, Booka Shade, Bloody Beetroots (die ik dan niet ga zien maar dat terzijde). Wat vergeet ik?
Godkanker de line-up is nog beter dan vorig jaar zie ik, echt kut dat mijn vrienden niet kunnen.
Donderdag: Phoenix ()(
), Faithless, Muse, JVT Main stage, Crookers, Bloody Beetroots, Kyteman (
)(
)
Vrijdag: Jack Johnson, LCD Soundsystem, beetje Editors en Green day, verder niet zo heel boeiend.
Zaterdag: Rammstein, P!nk (), Ting Tings, Gossip (
), Booka Shade (
) Empire of the sun (
)(
), Temper Trap (
). Porcupine tree is dan wel een smetvlek.
Zondag: Vampire weekend ()(
)(
)(
)(
), Pearl Jam
, TCV (
), Wolfmother (
)
Oké dan vind ik het goed.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:57 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ja en ja, al kan ik daar niet echt over oordelen![]()
Wij wel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:57 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ja en ja, al kan ik daar niet echt over oordelen
In afwachting van uw PM,
Ned_BigbyOp zondag 23 mei 2010 15:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet dinsdag 15 juni terug zien te komen uit luxemburg om vervolgens om 10 uur weer les te hebben.Op zondag 23 mei 2010 15:06 schreef Crack_ het volgende:
LCD bedoelde ik idd.
Ik vind de line-up keihard tegenvallen eigenlijk. Maar ik ken de helft niet. Phoenix ken ik maar één liedje bijvoorbeeld. Vampire Weekend stuk of drie/vier. FAITHLESS OMGMuse, Rammstein.
![]()
Jack.Johnson.
![]()
![]()
Crookers tegelijk met Faithless en op zich wel leuk maar niet dat je zegt KABOEM WOW VET.
Gossip idd
PJ vidn ik wel tof om te zien maar ik ga wel naar Vitalic.
Kyteman idd![]()
Ik hoop ZO erg dat we op tijd zijn. Vorig jaar stonden we nog in de rij tijdens Lily Allen.
Ting Tings zijn tof maar niet WOWOWOWOWOW, wel vet idd, gai k ook wel bekijken.
Verder ehmmm. Weet ik niet. Customs zijn ook leuk trouwens!En nu ga ik slapen denk ik.
![]()
![]()
![]()
Sowieso!quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:59 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Als ik nee had gezegd, was je dan boos geworden?
Ik moet dinsdag 15 juni zien te vliegen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:00 schreef Ned_Bigby het volgende:
Ik moet dinsdag 15 juni terug zien te komen uit luxemburg om vervolgens om 10 uur weer les te hebben.![]()
22.00 is het laatste optreden ofzo? Nou, dan moet je de trein van 0.00u ofzo nemen volgens de NS, en dan ben ik om 07:21 thuisquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:53 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Zo laat is het toch niet afgelopen? En neem gewoon de trein naar huis?
Heerenveen <--> Landgraaf.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waar de fuck woon jij?Ik zou vrij nemen als ik jou was sowieso.
Ik heb na festivals altijd twee dagen nodig om bij te slapen.
[..]! Yay. Is ze aardig? En knap?
Ik moet zondagochtend om half 8 ofzo de trein pakken, dan ben ik er om 12 uur pasquote:
Zal wel lukken, er komt amper as meer uit die vulkaan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Sowieso!
[..]
Ik moet dinsdag 15 juni zien te vliegen.
Maar ik heb dinsdag 15 juni gewoon lesGelukkig zie ik dat ik dan de eerste 5 uur vrij kan krijgen dus dat kan dan net met de trein (moet dan om 13:05 beginnen met les en de treinen rijden als volgt:
Da's toch geen 7 uur?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet zondagochtend om half 8 ofzo de trein pakken, dan ben ik er om 12 uur pas![]()
![]()
Dat is wel heel vervelendquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet zondagochtend om half 8 ofzo de trein pakken, dan ben ik er om 12 uur pas
Nee, maar ik moet als ik terug moet 1,5 uur wachten op Utrecht CS.... overstappenquote:
Ja maar de wind kan draaien he en dan komt die wolk weer hierheen gevlogen. Was vorige week ofzo ook weer.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:05 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Zal wel lukken, er komt amper as meer uit die vulkaan.
Maar ik heb dinsdag 15 juni gewoon lesGelukkig zie ik dat ik dan de eerste 5 uur vrij kan krijgen dus dat kan dan net met de trein (moet dan om 13:05 beginnen met les en de treinen rijden als volgt:
[ afbeelding ]
En nu ga ik proberen nachtrust te pakken.![]()
![]()
Tijdens Lily Allen ben ik maar voor een hek gaan staanquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
LCD bedoelde ik idd.
Ik vind de line-up keihard tegenvallen eigenlijk. Maar ik ken de helft niet. Phoenix ken ik maar één liedje bijvoorbeeld. Vampire Weekend stuk of drie/vier. FAITHLESS OMGMuse, Rammstein.
![]()
Jack.Johnson.
![]()
![]()
Crookers tegelijk met Faithless en op zich wel leuk maar niet dat je zegt KABOEM WOW VET.
Gossip idd
PJ vidn ik wel tof om te zien maar ik ga wel naar Vitalic.
Kyteman idd![]()
Ik hoop ZO erg dat we op tijd zijn. Vorig jaar stonden we nog in de rij tijdens Lily Allen.
Ting Tings zijn tof maar niet WOWOWOWOWOW, wel vet idd, gai k ook wel bekijken.
Verder ehmmm. Weet ik niet. Customs zijn ook leuk trouwens!En nu ga ik slapen denk ik.
![]()
Tings tings vind ik ook niet geweldig maar ik wil het wel zien. Customs ken ik verder niet.
En ga je schamenPhoenix is geweldig, Vampire Weekend ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 mei 2010 15:06 schreef Crack_ het volgende:
Ja maar de meeste rotzooi is al uit de luchtquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar de wind kan draaien he en dan komt die wolk weer hierheen gevlogen. Was vorige week ofzo ook weer.
En nu ga ik proberen nachtrust te pakken.
Trusten
Bljif dan daar een nacht, smokkel jezelf de camping binnen en ga 's morgens de eerste trein naar huis.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet als ik terug moet 1,5 uur wachten op Utrecht CS.... overstappen![]()
Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetails
00:37 Landgraaf 1 Heerlen Stoptrein (Veolia) +
Reisdetails: Geen AVR-NS
00:40 Heerlen De Kissel
00:43 Heerlen 4
01:03 Heerlen 4 Roermond Intercity (NS)
Hoensbroek
Nuth
Schinnen
Spaubeek
Geleen Oost
Sittard
Susteren
Echt
Roermond
Weert
Heeze
Geldrop
02:23 Eindhoven 6
02:58 Eindhoven 4a Hertogenbosch ('s) Stoptrein (NS)
Best
Vught
Hertogenbosch ('s)
Zaltbommel
Culemborg
Houten
04:09 Utrecht Centraal 7a
06:21 Utrecht Centraal 11 Amersfoort Intercity (NS)
06:38 Amersfoort
07:20 Zwolle
07:44 Steenwijk
07:51 Wolvega
07:58 Heerenveen 2❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:07 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Tijdens Lily Allen ben ik maar voor een hek gaan staanTings tings vind ik ook niet geweldig maar ik wil het wel zien. Customs ken ik verder niet.
En ga je schamenPhoenix is geweldig, Vampire Weekend ook.
Crookers heb ik twee keer gezien en één keer vond ik ze kut (kan ook komen omdat ik echt KAPOT was en het was na The Subs en die zijn vrij moeiljk te overtreffen) en de tweede keer was ik zo van de kaart dat ik alleen weet dat Knobbers gedraaid werd toen ik die zaal binnenkwam en toen was ik alleen rondjes aan het lopen verder dus het zal wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Faithless omg. Als je daar live-filmpjes van ziet op YT
![]()
![]()
Maar er rijden ook extra treinen. Dus we zien wel. Dat wordt nog een leuk avontuur
Ik ken alleen listomania.quote:Maar ik ga het wel even luisteren na de examens. Soweiso moet ik alles even downloaden.
![]()
Maar dat is wel goedkoper dan dit:quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:08 schreef DeLuna het volgende:
Hoensbroek
Nuth
Schinnen
Spaubeek
Geleen Oost
Sittard
Susteren
Echt
Roermond
Weert
Heeze
Geldrop
Best
Vught
Hertogenbosch ('s)
Zaltbommel
Culemborg
Houten
07:58 Heerenveen 2
Maar niet vanuit Utrecht hè.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:09 schreef DeLuna het volgende:
Maar er rijden ook extra treinen. Dus we zien wel. Dat wordt nog een leuk avontuurDus dat maakt geen fuck uit. Maar kan je dan niet gewoon daar een nacht blijven? Ben je drie uur later thuis en kan je werken.
![]()
![]()
Dat er rond die tijd treinen rijden.. Hier kom je gewoon nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:08 schreef DeLuna het volgende:
Hoensbroek
Nuth
Schinnen
Spaubeek
Geleen Oost
Sittard
Susteren
Echt
Roermond
Weert
Heeze
Geldrop
Best
Vught
Hertogenbosch ('s)
Zaltbommel
Culemborg
Houten
07:58 Heerenveen 2
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt![]()
Ik moet 1 juni zien te vliegen, 2 weekjes Frankrijk**********
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.![]()
Ik ga sowieso even bellen naar mijn teamleiderquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar niet vanuit Utrecht hè.Dus dat maakt geen fuck uit. Maar kan je dan niet gewoon daar een nacht blijven? Ben je drie uur later thuis en kan je werken.
Maar ik hobbel wel achter de rest van de groep aan. Dus, als die daar blijven, blijf ik ook.
Dan is mijn laatste examen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:12 schreef tubacloud het volgende:
Ik moet 1 juni zien te vliegen, 2 weekjes Frankrijk
GODVER ik zou vroeg naar bed gaan. Daaag.![]()
Ook meteen Vampire Weekend downloadenquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ken alleen listomania.Maar ik ga het wel even luisteren na de examens. Soweiso moet ik alles even downloaden.
![]()
![]()
![]()
Vrolijke liedjes, nu ben ik weer depri
Lekkerquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:12 schreef tubacloud het volgende:
Ik moet 1 juni zien te vliegen, 2 weekjes Frankrijk
Ik misschien begin augustus een weekje FR![]()
![]()
Dat verbaasde mij idd ook.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat er rond die tijd treinen rijden.. Hier kom je gewoon niet
Wat is er aan de hand met je?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:12 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ook meteen Vampire Weekend downloaden![]()
![]()
![]()
Vrolijke liedjes, nu ben ik weer depri
Ben de hele avond al een soort van Dr. Phil.![]()
![]()
ik hou echt van frankrijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Lekker
Ik misschien begin augustus een weekje FR
ik ben deze zomervakantie trouwens wel abnormaal veel op vakantie
welterustenquote:
Ja dat ken ik wel. Alelen maar een paar nummers ken ik góed. Waarvan eentje heel goed, weet niet meer hoe die heet maar die hb ik grijs gedraaid. VW ga ik ook sowieso wel zien. En nu dus weg daaag.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:12 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ook meteen Vampire Weekend downloaden![]()
![]()
![]()
Vrolijke liedjes, nu ben ik weer depri![]()
Niks mis meequote:Op donderdag 27 mei 2010 00:14 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik hou echt van frankrijk
ik ben deze zomervakantie trouwens wel abnormaal veel op vakantie![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: