Lekker goedkoopquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:29 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, ik ging ook altijd maar in Appingedam uit, was een veel chillere disco, plus daar koste het me amper wat, 30 muntjes a 2 gulden p/s kocht ik voor zo'n n 20 gulden.(Tante maakte er schoon, die vond ze nogal vaak)
ik wel, bij de markies in uden,quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
haha, ik ben dus echt nog nooit geweigerd
Meen je dat gast?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
goh, zou het?
Delfzijl is de naam van de "stad"waar ik woon...
in 2night 2,50 p/squote:Op woensdag 26 mei 2010 21:30 schreef tubacloud het volgende:
[..]
chill
hier zijn de biertjes 2 euro per biertjefucking duur, dus we zuipen eerst altijd wat in, anders wordt het duur als je dat elke week doet
Importeren?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
in 2night 2,50 p/s
Oh en Finland betaalde je 4 euro voor 0.5 liter(was het goedkoopste) en eenb wodka-cola(ik drink geen bier) was 6 euro, maar dan had je wel een behoorlijk groot longdrinkglas vol, en gruwelijk lekkere wodka..![]()
Zulke lekkere wodka had ik nog nooit gehad.
Ik betaalde toen voor een cola in Denemarken ook 6 euro. En in Rome was dat ook. Rekenen ze gewoon de prijs voor een mixdrank met alcohol voor dat drankje zonder die alcohol.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
in 2night 2,50 p/s
Oh en Finland betaalde je 4 euro voor 0.5 liter(was het goedkoopste) en eenb wodka-cola(ik drink geen bier) was 6 euro, maar dan had je wel een behoorlijk groot longdrinkglas vol, en gruwelijk lekkere wodka..![]()
hoe kan dat nou een handige prijs zijn, 2 euro 50, of 2,20.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
in 2night 2,50 p/s
In Delfzijl is een kroeg waar je het wel kan kopen, maar volgens mij neemt iedereen zelf mee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
¤ 1,80 hier.In de goede kroeg althans.
Gewoon werken zonder muntjesquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:34 schreef tubacloud het volgende:
[..]
hoe kan dat nou een handige prijs zijn, 2 euro 50, of 2,20.
2 euro is gewoon een muntje, dus handig
Whehehehehequote:
wij hadden 0.75 liter sambuca voor 3 euroquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik betaalde toen voor een cola in Denemarken ook 6 euro. En in Rome was dat ook. Rekenen ze gewoon de prijs voor een mixdrank met alcohol voor dat drankje zonder die alcohol.
de goedkoopste fles wodka was iets van 30 euro man... 0.5 liter ofzo XDquote:
Ik snap de fijnheid van muntjes anders nietquote:
Ze hadden eerst HJ Grand Prestige van de tap, maar nu niet meerquote:
in 2night is 2,50 1 muntje..quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:34 schreef tubacloud het volgende:
[..]
hoe kan dat nou een handige prijs zijn, 2 euro 50, of 2,20.
2 euro is gewoon een muntje, dus handig
Kasteel Triple isquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ze hadden eerst HJ Grand Prestige van de tap, maar nu niet meer..
want je bent geheelonthouder?quote:
Jonge, dan heb je dat gekloot met geld toch ook nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik snap de fijnheid van muntjes anders niet
Ik drink geen alcohol nee.quote:
is het mooi in Finland?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
in 2night is 2,50 1 muntje..
Oh, en Noortje, ik heb hier nog een kassabon liggen van Finland, de cola was 1,60 en de wodka 5 euro..
maar ze hadden tenminste wel Pepsi cola overal
Als je de overgebleven muntjes weer in mag wisselen is het een gouden systeemquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef strontboer het volgende:
[..]
Jonge, dan heb je dat gekloot met geld toch ook niet
in tjechie met d eklas, waren we bij een kioskje om drinken te halen, was ik aan de bueurt maar alle .5 liter flesjes waren al verkocht, maar een 2 liter fles pepsi max gekocht voor omgerekend 10 centquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:35 schreef tubacloud het volgende:
[..]
wij hadden 0.75 liter sambuca voor 3 euro
wel bij de supermarkt
quote:
Dan heb je het juist ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef strontboer het volgende:
[..]
Jonge, dan heb je dat gekloot met geld toch ook niet
wut?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
in tjechie met d eklas, waren we bij een kioskje om drinken te halen, was ik aan de bueurt maar alle .5 liter flesjes waren al verkocht, maar een 2 liter fles pepsi max gekocht voor omgerekend 10 cent
Je houdt altijd over = profit.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik snap de fijnheid van muntjes anders niet
Nah. Met muntjes werkt veel fijner, alleen je let minder op wat je uitgeeft.quote:
Ik geef gewoon briefgeld, de rest gaat terug m'n broekzak in.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:39 schreef Sjoegerd het volgende:
En mensen die bitchen als ze in een rondje wat meer uitgeven dan een ander.... Ga dan niet mee naar de kroeg
dit heb ik dus nog nooit gedaanquote:Onder jongeren is het zogenaamde 'Sambuca-sniffen' populair. Hierbij wordt de Sambuca eerst in brand gestoken, vervolgens wordt de handpalm op het glas geplaatst zodat het glas vacuüm trekt. Dan wordt de hand losgetrokken en worden de alcoholdampen opgesnoven. Daarna wordt het glas in één keer leeggedronken en wordt het glas opnieuw op de handpalm geplaatst. Tot slot wordt een rietje boven het glas gehouden om de laatste alcoholdampen op te zuigen. Hierdoor werkt de alcohol veel sneller in dan normaal en voelt de gebruiker zich vrijwel direct aangeschoten.
Meestal halen anderen voor mijquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik geef gewoon briefgeld, de rest gaat terug m'n broekzak in.
Dat is zó kut he. Heb ik een keer op stap gezien, en toen ging het al bijna foutquote:
van de alcohol?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is zó kut he. Heb ik een keer op stap gezien, en toen ging het al bijna fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |