SP kan best stijgen, maar dat zal met name ten koste gaan van de PvdA lijkt mij. Linkse meerderheid is gelukkig geen optiequote:Op woensdag 26 mei 2010 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan zou een links kabinet er aan kunnen komen, als GL ook nog wat stijgt iig
Ze doen het zeker goed ja.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:25 schreef OldJeller het volgende:
Wie is campagneleider van de VVD? Dat gebeurt deze verkiezingen namelijk erg goed.
Inderdaad.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:25 schreef Terreros85 het volgende:
Leuk debat. Stuk beter dan afgelopen zondag
En ze probeert mensen direct aan te sprekenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Precies! Een beetje medelijden opwekken.. vind het helemaal niks
Ik denk dat ze eerder averechts werken, voelen toch als beinvloeding rond een debat dat neutraal moet zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die reclames zijn ook goed gedaan, spreekt veel mensen aan.
Calimero-instelling?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:26 schreef dramatiek het volgende:
2 reclameblokken 6 VVD spotjes.... en dan maar kankeren op de linkse omroep
Hebben ze gewoon gekocht hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:26 schreef dramatiek het volgende:
Stef Blok volgens mij.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:25 schreef OldJeller het volgende:
Wie is campagneleider van de VVD? Dat gebeurt deze verkiezingen namelijk erg goed.
Elsevier organiseert het debat he..quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:26 schreef dramatiek het volgende:
Dat ze bij andere partijen daar niet aan gedacht hebben. Die waren zeker nog ingesteld op de publieke omroepen, waar geen reclame is. Slechte zaak van die PR.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze doen het zeker goed ja.
Die reclames zijn ook goed gedaan, spreekt veel mensen aan.
Cohen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:26 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Inderdaad.
Nu ook niet echt iemand die er bovenuit steekt of buiten de boot valt.
Ik snap je zin nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:25 schreef Tware het volgende:
Ik dacht dat politieke tv reclame verboden was buiten de zendtijd voor politieke partijen om op de publieke omroep?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |