Er zou een veer afgebroken zijn aan de wagen van Vettelquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:22 schreef ari_zahav het volgende:
Wow @ horner. Alweer wat kapot aan een red bull dit weekend?
Positief? Wil je zeggen dat je hoopt dat Hamilton wint ofzoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:37 schreef Atreidez het volgende:
Hij is op zich zelf al 3 tienden sneller op dat rechte stuk, tel er een slipstream bij op en hij moet er toch naast kunnen komen ... Ik denk gewoon positief
Nee, in de eerste plaats hoop ik dat het verschil in sectortijden voor inhaalacties kan zorgen.. Moge de beste winnenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Positief? Wil je zeggen dat je hoopt dat Hamilton wint ofzo?
Zou leuk zijn als red bull eens verslagen zou worden. Ben geen hamilton fan maar hij is wel gewoon de snelste coureur van het veld.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Positief? Wil je zeggen dat je hoopt dat Hamilton wint ofzo?
Hier kan ik me volledig bij aansluitenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:40 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Nee, in de eerste plaats hoop ik dat het verschil in sectortijden voor inhaalacties kan zorgen.. Moge de beste winnenZou er geen problemen mee hebben als dat Ham is trouwens
Laatste weekend van mei, dus zou idd Indy-weekend moeten zijn. Zendt RTL dat niet uit?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:49 schreef vosss het volgende:
Ik bedenk me net. Dit weekend is toch ook de Indy 500?
Wordt dat ergens live uitgezonden op TV?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Digitaal op CarChannel en via Internet http://www.carchannel.tv/
Inderdaadquote:In theorie is dat natuurlijk een lul
Tov de top heeft Alonso gelijk, dat neemt niet weg dat hij zich voor Q3 gewoon had moeten kwalificerenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:04 schreef Sobraine het volgende:
Alonso klaagt dat hij verrast was over het tekort aan snelheid. In theorie is dat natuurlijk gelul, Massa rijd, weliswaar geen top, wel Q3 in....
Zelfs Kobayashi was door, dan heeft Alonso gewoon niet goed gereden, simpel.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tov de top heeft Alonso gelijk, dat neemt niet weg dat hij zich voor Q3 gewoon had moeten kwalificeren
alweer niet...quote:Op zondag 30 mei 2010 00:00 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Zelfs Kobayashi was door, dan heeft Alonso gewoon niet goed gereden, simpel.
Same here, maar of dat gaat lukken...?quote:Op zondag 30 mei 2010 01:57 schreef bodylotion het volgende:
Ik hoop op een goed resultaat van Schumacher.
Hij heeft er nog niet zo goed voor gestaan dit seizoen, aan de goede kant bij het starten, dus als het een beetje meezit podium?quote:
Het begint zoquote:
BBC staat hier al aanquote:
Schumacher heeft zijn banden, waar hij op moet gaan starten, wel beschadigd met die spin in bocht 8...quote:
Hamilton vs. Webber zou een mooi gevecht kunnen opleveren. Hard vs. hardquote:Op zondag 30 mei 2010 12:06 schreef Burnie88 het volgende:
Hopen dat het vandaag een spannende race gaat worden, m.u.v. 2006 is dat vaak niet het geval in Turkije. Ik hoop dat Hamilton, Webber meteen verschalkt in de eerste bocht en dat zich een mooie gevecht gaat ontvouwen tussen RBR en McLaren. Ferrari zal er niet aan te pas komen en Schumi zal wel 5e worden.
Haha kzat al te kijken wat het was, herkene dat ding niet eensquote:
Is die race al begonnen dan? Of is dat later op de dag.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:13 schreef vosss het volgende:
Even een vraag voor de mods
Kunnen jullie er aub op letten dat er vanavond niet gespoilerd gaat worden met de uitslag van de Indianapolis 500 op de FP ofop Fok!sport?
Ik kan niet live kijken helaas en wil de hele race morgen kijken.
Kunnen jullie dat intern even kortsluiten?
volgens mij begint dat vanavond om 18:00, maar ik kan het mis hebbenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:19 schreef exile79 het volgende:
[..]
Is die race al begonnen dan? Of is dat later op de dag.
Het gaat gewoon net zoals bij de andere racesquote:Op zondag 30 mei 2010 13:13 schreef vosss het volgende:
Kunnen jullie er aub op letten dat er vanavond niet gespoilerd gaat worden met de uitslag van de Indianapolis 500 op de FP ofop Fok!sport?
Da's mooi, ga ik maar eens zoeken naar een livestream.quote:
Voor FOK!sport weet ik het zeker. Zal nog ff vragen of de reacties ook niet gespoilerd worden.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:13 schreef vosss het volgende:
INDY_500_LIVE_OP_TELESPORT.NLquote:Op zondag 30 mei 2010 13:29 schreef exile79 het volgende:
[..]
Da's mooi, ga ik maar eens zoeken naar een livestream.
http://www.carchannel.tv/quote:Op zondag 30 mei 2010 13:29 schreef exile79 het volgende:
[..]
Da's mooi, ga ik maar eens zoeken naar een livestream.
Vroeg me af waarom hij dat ding bij zich heeft?quote:
Hm, bij beide wordt gevraagd om Microsoft Silverligt....ik heb linux. Ik moet even gaan prutsen denk ik. Was iets met Moonlight dacht ik.quote:
wellicht krijgt de bbc er geld voor als ze hem met dat ding laten zeulen of zo?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:34 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Vroeg me af waarom hij dat ding bij zich heeft?
Is het echt van kijk mij met me Ipad?
Of doet hij er ook nog wat nuttigs mee?
Als zon ding ergens handig bij is dan is het wel in zijn beroep. Hij gebruikt het voor zijn scripts, communicatie met twitter vragen van kijkers, fragmenten laten zien aan andere mensen...quote:Op zondag 30 mei 2010 13:34 schreef Rainesz het volgende:
Vroeg me af waarom hij dat ding bij zich heeft?
Is het echt van kijk mij met me Ipad?
Of doet hij er ook nog wat nuttigs mee?
Je hebt iPad die werken met 3G mobiel internet dus.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:42 schreef Sally het volgende:
Een iPad zit toch niet aan internet? Of ben ik abuis?
Oh, wat offtopicEn dat aan het eind van een topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |