Hopelijk kiest 'ie dit keer een betere venue uit dan Arnhem. Wat een kloteruimte en wat een gebrek aan sfeer ...quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:16 schreef PimD het volgende:
Wel? Niet gelezen dat ie daarna weer in Europa gaat toeren. De held
Intruder is voor mij ook het hoogtepunt. Ik schreef er nog wat over laatst: http://www.nu.nl/cd-recen(...)riel--new-blood.htmlquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:42 schreef bazbo het volgende:
Je kunt ook gewoon het tweede (bonus)plaatje draaien. Dan krijg je de instrumentale versies.
Toegegeven, van mij hadden 'In Your Eyes' en 'Solsbury Hill' er niet op gehoeven, maar de orkestraties van 'Rhythm Of The Heat' en 'Intruder' vind ik helemaal geweldig.
Een 7 CD box van SO?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:36 schreef PimD het volgende:
In het najaar komt er een 7 CD + LP + 7" box uit van So. Ook gaat ie toeren met z'n band van toen t.g.v. de So 25 release die er dus aan komt - waar ze ook het hele album integraal gaan spelen.
Jammer dat ie zoiets niet voor PG3 of PG4 doet - maar ook So zou ik graag live zien, hoewel het toch de 'minste' van z'n platen voor mij is. Nou is een 'mindere' Peter Gabriel plaat natuurlijk nog steeds verdomd goed
Ik heb het over albums, niet over soundtracks. En dan nog, dan vind ik iets als Long Walk Home nog minder dan Birdyquote:Op zondag 10 juni 2012 21:47 schreef RonB79 het volgende:
Hmm Birdy is toch stukken minder dan So hoor
So is gewoon wat commerciëler denk ik dan de rest en dat is misschien wat stoort..?
Zo stond het in de mailinglist van EMI. Ik ben benieuwd. Ik gok dat een van de discs wel een DVD/BluRay van de POV video zal zijn + de "Classic Albums" docu.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een 7 CD box van SO?
Maar wat een album was dat zeg
Long Walk Home...quote:Op zondag 10 juni 2012 21:56 schreef PimD het volgende:
[..]
Ik heb het over albums, niet over soundtracks. En dan nog, dan vind ik iets als Long Walk Home nog minder dan Birdy
Ik ga voor de meest uitgebreide versie. So is in mijn optiek het beste album ooit.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:56 schreef PimD het volgende:
[..]
Zo stond het in de mailinglist van EMI. Ik ben benieuwd. Ik gok dat een van de discs wel een DVD/BluRay van de POV video zal zijn + de "Classic Albums" docu.
quote:
Jup.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:27 schreef bazbo het volgende:
Hebben we deze al?
[ afbeelding ]
Peter Gabriel - Live Blood
Ook mooi:quote:It's all too easy in the age of "American Idol" to forget just how profoundly powerful music can be in the hands of an absolute master like Peter Gabriel.
Ik.quote:Op vrijdag 14 december 2012 10:42 schreef Its_Muppet het volgende:
Yessss. Kaartje 2e rang vak H is binnen!!! Wie gaat er ook op 30 september 2013 in het Ziggo Dome?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |