Arnhem ga ik sowieso heen, Keulen wellicht ookquote:12-09-10
* Avenches
* Switzerland
14-09-10
* Leipzig
* Germany
16-09-10
* Brussels
* Belgium
17-09-10
Arnhem
* Netherlands
19-09-10
* Amnéville
* France
22-09-10
* Madrid
* Spain
23-09-10
* Barcelona
* Spain
30-09-10
* Mannheim
* Germany
02-10-10
* Köln
* Germany
03-10-10
* Hamburg
* Germany
\quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:21 schreef PimD het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag ontvangen, nummer 26 van een gelimiteerde editie van 500. Veeeeel te duur, maar mijn god wat ziet het er supergaaf uit
Ik vond het juist fantastisch dat Ana er een eigen geluid van wist te maken. Heel dapper meisje. Mijn vrouw kocht meteen vandaag een cd van haarquote:Op zondag 19 september 2010 01:15 schreef PimD het volgende:
Ik was al blij zat dat ie Sledgehammer niet inzette tijdens de toegift. Tuurlijk was het gaaf geweest als ie Darkness en Mercy Street had gedaan, laat staan als ie Wallflower deed (die is iig tijdens de concerten in maart/april diverse malen voorbij gekomen). Maar ach, al had ie 2 uur lang Waiting For The Big One gedaan, dan was het nog goed
Ik vond die Ana Brun trouwens he-le-maal niks. Dat ze in het voorprogramma stond, okay. Achtergrondkoortjes kan ik ook nog mee leven. Maar Don't Give Up (of D-o-o-on G-i-i-i-i-i-ve U-u-u-u-u-up) vond ik echt te slecht voor woorden. Dan had ik liever Melanie gehoord, terwijl ik ook haar geen geweldige zangeres vind. Wel gaaf dat ie Downside Up weer van stal haalde!
welkom in de wereld van Peter Gabrielquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:40 schreef Verbal het volgende:
Ik vond Scratch my back maar zozo, maar door gisteren heeft wel een herwaardering plaatsgevonden.
V.
...waar ik pas zo'n 30 jaar vertoefquote:Op zondag 19 september 2010 15:50 schreef peschi het volgende:
[..]
welkom in de wereld van Peter Gabriel
dan is het des te meer vreemd dat je er een 70 euro concert voor nodig had om daar achter te komen, had je dat al vantevoren kunnen zeggen. Gabriel maakt geen fillers, ieder album is het dubbel en dwars waard.quote:Op maandag 20 september 2010 07:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
...waar ik pas zo'n 30 jaar vertoef
V.
quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:00 schreef peschi het volgende:
[..]
dan is het des te meer vreemd dat je er een 70 euro concert voor nodig had om daar achter te komen, had je dat al vantevoren kunnen zeggen. Gabriel maakt geen fillers, ieder album is het dubbel en dwars waard.
Ik ook. Schrok me tijdens dat eerste nummer opeens helemaal de klere van de kutherrie die plotseling losbarstte. Weken niet meer opgezetquote:Op woensdag 22 september 2010 17:58 schreef PimD het volgende:
Up vond ik de eerste paar luisterbeurten ook helemaal niks
dat maak jij er weer van. Zegt iets meer over jou dan mij denk ik.quote:Op woensdag 22 september 2010 06:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
Geen idee wat je nou hooghartig loopt te bazelen.
Poepoeh, ik vond een album van PG wat minder toegankelijk. Heel vreemd, ja. Schande ook.![]()
V.
Hij heeft al aangegeven van wel. Dus ik neem aan dat het wel zal gebeuren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:55 schreef PimD het volgende:
Erg benieuwd naar de nieuwe CD. Hopelijk komt ie dan volgend jaar ook weer deze kant op.
Hij zei op Facebook dat N-Europa weer aan de beurt komt. Kan het zo een-twee-drie niet terugvinden maar het zit in de pijpleiding.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:16 schreef PimD het volgende:
Wel? Niet gelezen dat ie daarna weer in Europa gaat toeren. De held
quote:Thank you USA and CANADA you made the tour feel so very welcome . Please don't worry Europe,South America and even further afield you are not forgotten the New Blood Orchestra hopes to be there very soon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |