Hmm dat was ook de enige winkel waar ik nog niet geweest was. Voor de rest hadden ze geen kleine maatjes meer. Morgen daar dan toch maar even kijken!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:15 schreef Jelief het volgende:
Menicole, ik heb bij de vanHaren 'crocs' voor Ruben gekocht, maat 20, 7,95 volgens mij, daar kunnen geen verzendkosten tegenop.
Heb je foto's van die van name it? Ik ben niet zo van polo's en wit is me te besmettelijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:33 schreef Jelief het volgende:
[..]
Ik heb een blauwe polo van de prenatal, een blauwe en een groen van name it en twee simpele t-shirtjes wit en oranje-rood. alles maat 74.
Gaarne!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:03 schreef Jelief het volgende:
cattie, iik heb nog een witte,wil wel even kijken welke maat.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:46 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben op zoek naar een stokke kinderverkleiner (niet de hoezen) van het oude model. We hebben een 8 jaar oude overgenomen maar daar zat geen beugel bij. Dus wij hebben blindelings de nieuwe gekocht, maar dat past dus niet![]()
Anyone?
een rode bieden vanaf 25 eruoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:46 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben op zoek naar een stokke kinderverkleiner (niet de hoezen) van het oude model. We hebben een 8 jaar oude overgenomen maar daar zat geen beugel bij. Dus wij hebben blindelings de nieuwe gekocht, maar dat past dus niet![]()
Anyone?
Mijn ouders hebben een nep tripptrapp en daar ontbrak ook een leertje en ze hebben er gewoon een oude riem van mijn vader doorheen gehaald. works for us.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:06 schreef oeke het volgende:
Oh, dat is lastig Vlindur, wij hadden de beugel gekregen van mijn schoonzusje, maar die paste inderdaad niet op ons nieuwe model. Ik heb dus wel de beugel, maar geen leertje en geen leuning voor je.
Het leertje lijkt me niet zo moeilijk te maken trouwens.
Als ze compleet zijn heb ik interessequote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:15 schreef trui het volgende:
we zijn de zolder aan 't opruimen. kan ik iemand blij maken met een grote tas vol (voornamelijk houten) puzzels? je mag ze zo af komen halen, ik wil ze ook wel toesturen maar dan kost 't je wel een pakketzegel.
Die maten heeft Thijs ook precies, dus aan mij heb je weinigquote:Op zondag 6 juni 2010 09:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
He Trui! Heb je toevallig nog meisjeskleertjes broek/rok 104 en bovenkleding 116?
Of iemand anders natuurlijk!
En voor Tyler zoek ik een dunne, smalle (korte) broek maat 80 en shirtjes/hemdjes maat 86.
Soms he, dan heb ik wel een goed idee.quote:
Ik, maar ik weet niet hoe snel je er vanaf wilt? Ik heb 'm voorlopig nog niet nodig en heb op het moment ook niet echt de ruimte om 'm op te slaan. Hoewel ik daar nog wel wat op kan verzinnen t.z.t.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:03 schreef Vicky het volgende:
Is er interesse in een koloniaalkleurige box met lade?
Zo ja, dan ga ik er een foto van maken.
hij staat wel een beetje in de wegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik, maar ik weet niet hoe snel je er vanaf wilt? Ik heb 'm voorlopig nog niet nodig en heb op het moment ook niet echt de ruimte om 'm op te slaan. Hoewel ik daar nog wel wat op kan verzinnen t.z.t.
Dat begrijp ik dus als iemand anders 'm wil is dat prima hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
hij staat wel een beetje in de weg
ik zal er ff een foto van maken straks.
ik zal iig foto's maken en dan hoor ik het welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus als iemand anders 'm wil is dat prima hoor.
Ik moet even de echo afwachten en dan opa&oma vertellen en dan zouden we 'm daar in de schuur kwijt kunnen.
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus als iemand anders 'm wil is dat prima hoor.
Ik moet even de echo afwachten en dan opa&oma vertellen en dan zouden we 'm daar in de schuur kwijt kunnen.
Dank je wel. Ik had het ook nog niet in OUD gemeld verderquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
gefeliciteerd!![]()
ik had geloof ik totaal gemist dat jij zwanger was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |