oh die kleertjes dozen moet ik nog steeds door, ik zit er zo tegenaan te hikken. maar ik heb vast nog wel 't een en ander in die maten.
eerst nog even een paar foto's van de puzzels die ik inmiddels toch maar even op de foto heb gezet want ik kreeg tal van PM's erover, nu kunnen jullie tenminste zien wat 't precies voor puzzels zijn. inmiddels nog wat meer spulletjes erbij, die mogen ook weg voor weinig. een paar 'overzicht'

foto's:
![]()
puzzels waaronder 2 'voertuig-geluidenpuzzels' (1 doet het nog, bij de ander is de batterij leeg), 2 vissenpuzzels (met hengels), een mooie grote boerderij-puzzel, een sesamstraat puzzel, een bobdebouwer puzzel (karton), en nog een met allerlei autootjes (maar dan zonder geluid).
en op
deze foto zie je nog een leuke oude brandweerpuzzel erbij,
een klokpuzzel, en een schattige
dierentuinpuzzel (met nog andere plaatjes onder de weg te halen stukjes). ook zit er een winnie-de-pooh

puzzel bij. die is wel bekrast. en een vormpjes puzzeltje, en een gekke eendenpuzzel (hema).
autootjes-'baan' dat aan de achterkant wel een stokje mist om de poot stevig te ondersteunen.
een micky mouse klok
een spelletje (ligt deels onder de klok) met kralen en een kleurendobbelsteen, lijkt een beetje op 'kleurentorentjes'.
dit alles dus tegen verzendkosten of als je 't zelf wil komen halen mag dat natuurlijk ook.
dan heb ik ook nog wat spulletjes die voor 5 euro per stuk weg mogen:
een zwemvest,
junior skates van nijdam (maat 32-35 - verstelbaar), een groot kralenspel met een spiegel eronder,
laatste categorie, 7,50 euro:
een 'dierendroomboom' van smoby (staat niet zo duidelijk op de foto maar is erg leuk, met 5 ballen, allerlei knopjes en muziekjes.
ook een geweldig houten winkeltje met een losstaande toonbank erbij.
nooit gebruikte muizenklompjes, maat 13,5.