Hmm dat was ook de enige winkel waar ik nog niet geweest was. Voor de rest hadden ze geen kleine maatjes meer. Morgen daar dan toch maar even kijken!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:15 schreef Jelief het volgende:
Menicole, ik heb bij de vanHaren 'crocs' voor Ruben gekocht, maat 20, 7,95 volgens mij, daar kunnen geen verzendkosten tegenop.
Heb je foto's van die van name it? Ik ben niet zo van polo's en wit is me te besmettelijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:33 schreef Jelief het volgende:
[..]
Ik heb een blauwe polo van de prenatal, een blauwe en een groen van name it en twee simpele t-shirtjes wit en oranje-rood. alles maat 74.
Gaarne!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:03 schreef Jelief het volgende:
cattie, iik heb nog een witte,wil wel even kijken welke maat.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:46 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben op zoek naar een stokke kinderverkleiner (niet de hoezen) van het oude model. We hebben een 8 jaar oude overgenomen maar daar zat geen beugel bij. Dus wij hebben blindelings de nieuwe gekocht, maar dat past dus niet![]()
Anyone?
een rode bieden vanaf 25 eruoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:46 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben op zoek naar een stokke kinderverkleiner (niet de hoezen) van het oude model. We hebben een 8 jaar oude overgenomen maar daar zat geen beugel bij. Dus wij hebben blindelings de nieuwe gekocht, maar dat past dus niet![]()
Anyone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |