quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:42 schreef tombolafan het volgende:
Fuck, het moet natuurlijk 231 zijn...
Greys?????
Het ging toch ook niet over 23.30?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:44 schreef JJH het volgende:
En waar ging het in hemelsnaam in het vorige topic over. Het is heul nog geen 23:30!
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:45 schreef JJH het volgende:
En waarom is het voetbal op SBS6vanavond.
Kan ik lekker die campingzender met Hans Kraaij junior gaan kijken, ik ben nu al misselijk
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:45 schreef JJH het volgende:
En waarom is het voetbal op SBS6vanavond.
Kan ik lekker die campingzender met Hans Kraaij junior gaan kijken, ik ben nu al misselijk
Senior weet tenminste waar ie het over heeft.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, das wel de ergste die je kan hebben ja, junior
Nee de antwoorden zijn moeilijker.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zien we hier:
A. Ruud Krol
B. Marco van Basten
C. Erica Terpstra
SMS nu je antwoord en maak kans op één van de prachtige WK-pakketten.
[ afbeelding ]
¤ 0,50 per ontvangen bericht, max. 6 berichten. Exclusief de reguliere kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon.
Komt dat woord nu vanzelf van je toestenbord afgerold of...?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:56 schreef JJH het volgende:
Nee de antwoorden zijn moeilijker.
Meet zo van
-Yolanthe C. v. K
-Ellemieke Vermoolen
-Krol
En dan in de eerste zin na het geven van de drie opties al verklappen dat het niet A of B is.
Hop! Hop! Hop!quote:
Kom kaiken naar het Blok!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
Ik twijfel nog tussen het lijsttrekkersdebat of PS I Love You, de film
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
Ik twijfel nog tussen het lijsttrekkersdebat of PS I Love You, de film
Ik typte te snel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Komt dat woord nu vanzelf van je toestenbord afgerold of...?
Een collega heeft tijdens Domino D-Day 2 jaar geleden met zo'n SMS-spel wel een auto gewonnen, dus het kan wel lucratief zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |