Ik kreeg die sms van Dzjenn dat ze jou had gezienquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:32 schreef vencodark het volgende:
Maar ondertussen weet ik nog steeds niet wat jna hier van doen heeft.
Oooh je was er zelf totaaaaaal niet bij?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:34 schreef jna het volgende:
[..]
Ik kreeg die sms van Dzjenn dat ze jou had gezien
In gedachte!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooh je was er zelf totaaaaaal niet bij?
Duh.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:37 schreef vencodark het volgende:
Zeg Dzjenn, werd je niet nerveus toen je een echte fokker zomaar, per ongeluk en onbedoeld in het wild zag?
En ik kreeg dat smsje ook pas 3 uur later ofzo binnen, dus het moment zelf heb ik gemistquote:
Zaterdag? Of geven ze dan geen mooi weer af?quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zaterdag? Of geven ze dan geen mooi weer af?
quote:
OMFG. Ben je ziek?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zaterdag? Of geven ze dan geen mooi weer af?
Waar en hoelaat spreken we nog af dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:09 schreef Dzjenn. het volgende:
Oh nu is het weer stil hoor.
Luc, zaterdag it is!
Veel interessanter.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:23 schreef jna het volgende:
Nieuwe TT: Achter een boom Vencodark Dzjenn en Luctor begluren
Ben je lekker mee dan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:38 schreef DjRex89 het volgende:
GVD )@*(&*#&(*)@ KUT UWV
Krijg net een brief van ze dat ze mn bezwaar hebben ontvangen en dat ik binnen 2 weken gebeld word over het verdere verloop. Ook staat er in dat ze wettelijk gezien 29 september pas een beslissing hoeven nemen..
Ik mag toch hopen dat ik voor 10 juli dat geld heb want dan ga ik op vakantie
Viel mij ook net op inderdaad.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:28 schreef jna het volgende:
Hey, de nieuwe smileys staan nu ook onderaan. Of is dat al lang?
goedemiddag!quote:
Lang hier niet gezien man. Hoe gaat het met jou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |