Boy typt wat sneller/gemakkelijker dan snakeyequote:Op maandag 31 mei 2010 19:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Waarom wordt ik altijd met mijn echte naam genoemd
95% eens met deze man! Leuk jou trouwens ook een keer gezien te hebbenquote:
Whehe!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:25 schreef T-Force het volgende:
Ons pap liet trouwens laatst nogal blijken dat hij niet snapte wat ik zo leuk vond aan al die feesten in de zin van dat ik er zoveel naartoe ga en het toch allemaal hetzelfde is. Nou kwam hij eergisteren thuis met een big smile...zei die: "Tom...heb jij volgende week zaterdag iets te doen?" Ja, ik ga naar Intents. "Nou, dat is toevallig! Ik heb ook een kaartje"Dus, ons pap gaat gewoon mee om te kijken wat ik er nou zo gaaf aan vind
Hij is kei gek, maar ok. Vervolgens kwam mijn vriendin thuis, precies hetzelfde verhaal. Gaan de vader van m'n vriendin en ons pap samen naar een stamppartijtje
![]()
Ben benieuwd hoelang hij het vol gaat houden daar. Vind het wel stoer dat hij er probeert trouwens
En niet voor de eerste tweede maar derde, misschien zelfs wel 4e keer.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:13 schreef kollie het volgende:
DBSTF: openen met Tanz ElektrikFeel my fire kwam nog langs,
Whaajooohhh wolla billa jwtzquote:Op maandag 31 mei 2010 19:15 schreef 16meter het volgende:
Op naar Defqon inderdaad!
Rippert ook op Defqon?
En op 4:20 hoor je Ripper om aandacht schreeuwen fluiten?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef NLS04 het volgende:
2nd Identity aftermovie:
[waar-is-wally-modus] Op 3:04 zijn in ieder geval Rippa, T-Killer, T-Force, Ik & Seth te zien[/waar-is-wally-modus]
Chain Reaction - Out with a bang. Heerlijke mids!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:13 schreef kollie het volgende:
Chain Reaction. Als iemand me kan vertellen met welke plaat hij opende, dan ben ik daar zeer blij mee. Een plaat met een heerlijke kick!
Ja op 07.40 en 08.20 nog eens, en op 6.00 loopt een of andere grote gek in n zatox shirtquote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef NLS04 het volgende:
2nd Identity aftermovie:
[waar-is-wally-modus] Op 3:04 zijn in ieder geval Rippa, T-Killer, T-Force, Ik & Seth te zien[/waar-is-wally-modus]
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:57 schreef T-Force het volgende:
[..]
95% eens met deze man! Leuk jou trouwens ook een keer gezien te hebben![]()
Punt 1: Je hebt Discorecordniet genoemd in je verhaal...Dat was zeker het hoogtepunt tijdens B-Frontliner en misschien zelfs het hoogtepunt tijdens het hele feest voor mij.
Punt 2: Na dat DBSTF met Tanz Elektrikopenden gooide ze Discorecord erin voor de 2de keer
![]()
Punt 3: Je had naar DaY-Mar moeten gaan tijdens Showtek, ze draaide echt heerlijk![]()
Verder bedankt voor de leuke reacties op het filmpje![]()
Wie gaan er trouwens nu naar Intents?
Quyxz
T-Force (+pa)
Boy_Snakeye
16meter
Sethje
ElDani
Ik zou met een groep van mijn studentenvereniging gaan, dat was mondeling afgesproken. Wil ik eind april kaarten halen, heeft iedereen al dingen gepland. Helaas, maarja. Niets aan te doen.quote:
Omdat anders mensen creativiteit kunnen tonen. Dat mag toch niet!! Na ja, misschien word Boy_Snakeye (zo beterquote:Op dinsdag 1 juni 2010 06:42 schreef NLS04 het volgende:![]()
http://twitter.com/DJZatox/status/15131785274
Waarom eigenlijk?
Copyright op de tracks/logo etc?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 06:42 schreef NLS04 het volgende:![]()
http://twitter.com/DJZatox/status/15131785274
Waarom eigenlijk?
Als het een geregistreerd beeldmerk is mag het officieel niet nee.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:39 schreef StM het volgende:
Ik vermoed eigenlijk meer dat het niet mag wegens het logo
Nee hoor, gewoon logisch gevolg van copyrights...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind het vooral getuigen van de zielige mentaliteit die lijkt te heersen in het wereldje.
Maar wat heeft Zatox met Scantraxx te maken dan?quote:
Dat is Dov nou aan het uitzoekenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:13 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Maar wat heeft Zatox met Scantraxx te maken dan?
Dov doet de distributie voor Italian Hardstyle, omdat Zatox nieuw is in het organiseren van een label en Dov uiteraard niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat is Dov nou aan het uitzoeken![]()
Nee, ik weet het niet.
Domain: italianhardstyle.itquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:23 schreef StM het volgende:
Je zou eens kunnen kijken op wiens naam italianhardstyle.it geregistreerd is. Meer kan ik er niet over zeggen
Nee hoor, sterker nog, het logo op mijn shirt is niet officieel. Eigen lettertype. Ik kan zelf via Qreative Design het orginele krijgen, maar vind die juist zelf wat minderquote:
Is het dus nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:46 schreef mstx het volgende:
[..]
Als het een geregistreerd beeldmerk is mag het officieel niet nee.
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef NLS04 het volgende:
2nd Identity aftermovie:
Punt 1: Wat heb je überhaupt aan merchandise?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:52 schreef eQuaL het volgende:
Als iedereen zijn eigen t-shirts ging verkopen met DefQon.1, of Headhunterz erop, wat heb je dan nog aan merchandise??
Ja, had ook al rond gevraagd maar niemand wil bobben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:10 schreef eNGine10 het volgende:
http://events.q-dance.com.au/2010-09_18-september_defqon1/
Defqon australie site en line up. Net even wat te ver weg helaas
Boek je toch een hotelletje en rij je 's ochtends terugquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:36 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ja, had ook al rond gevraagd maar niemand wil bobben.
Entree is al gratis, dus dat scheelt weer in de kostenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Boek je toch een hotelletje en rij je 's ochtends terug
Auto van de zaak. Moet alleen nog even bedenken hoe ik ze ga vertellen dat ik met de auto naar Australie rijd ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Partyagenda;
Outdated....
Tru, okey second best dan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:10 schreef mstx het volgende:
Ik denk dat Wildstylez - No Time To Waste de meest gedraaide plaat wordt.
En op 2: Scope DJ - Househeads
Aaauuww!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik zal hoogstens Qdance radio luisteren op dat moment
Lijkt me ook sterk, hoop natuurlijk van wel. Ik hoor die track niet vaak voor bij komen in setjes op feestjes of op de radio en dergelijke.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:21 schreef Sethje het volgende:
Door wie word Lipservice veel gedraaid dan? Door welke act?
Daaromquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:24 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk, hoop natuurlijk van wel. Ik hoor die track niet vaak voor bij komen in setjes op feestjes of op de radio en dergelijke.
Die zal ook nog heel goed gaan. Moet wel wat later op de dag zijn als m'n portemonnee leeg begint te raken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:48 schreef Koepert het volgende:
Zolang het maar iets met een zonnetje en een biertje is..![]()
ik heb er wel een paar van hem gemaakt jahquote:Op maandag 31 mei 2010 14:43 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik vind m vet hoor. Wist niet dat jij zoveel gefilmd had, ik dacht dat jij de hele tijd foto's aan het maken was van remcore (en hij van jou). Jullie waren net twee schoolmeisjes.
Verder was emporium vet, helden vd dag: B-frontliner en Zatox vs Rebels
ja, T_Killer en ik morgen graag losgaan zoals je hebt gemerktquote:Op maandag 31 mei 2010 17:11 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ja, ik had ReMcOrE nog nooit gezien, dus verbaasde me erover dat ie zo hard losging de hele tijdNet zoals jij overigens. En iedere andere FOK!ker eigenlijk
We zijn allemaal helden
EDIT: foto's hier ff weggehaald op verzoekquote:
ach, iedereen kent je toch hierquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:22 schreef 16meter het volgende:
Ik ben gesteld op mijn privacy jwtz
Maar dat is T-Force.
ze vallen best mee toch?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef 16meter het volgende:
Ik ben er nog niet over uit welke erger is.
ik vind het interessanter wat die gasten links op de onderste foto onderling aan het verdelen zijn :pquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef 16meter het volgende:
Ik ben er nog niet over uit welke erger is.
Doe 's weg editten
normaal moet ik dan reageren maar ik heb jullie amper gezienquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:06 schreef ReMcOrE het volgende:
http://partyflock.nl/album/257520/7182729.html
mochten mensen bepaalde foto's verwijderd willen hebben, let me know![]()
Ik had ze ook al in de smiezenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:49 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik vind het interessanter wat die gasten links op de onderste foto onderling aan het verdelen zijn :p
Dit kwam ik tegen toen ik zocht wanneer Carnifex - For The New Shit gereleased zou worden (op Myth018 - 15 maart al)quote:Chiren leaves Mythica Records
Chiren was one of the founders of the label and we would like to thank him for all his efforts to make Mythica a strong label. And of course also for his productions. Chiren: I wish all the Mythica members a lot of success for the coming period. I will miss you guys! Keep the bassdrum alive!!
He can no longer combine the function of label manager with his private life. Tommy Calderon (Trilok) has taken over all his tasks. If Chiren will release another hardstyle track on the label is also uncertain. After the performances at de feestfabriek and Decibel, Chiren will take a sabbatical break. For how long he does not know yet. Only the future will tell.
Waarom dan wel mijn foto met mijn link plaatsen op je facebook en twitter...quote:DJZatox: @DailymomentsNL hey man Zatox and The logo that u Are using for your t-shirt is a brand of mine u can't sell my brand u know?? Its illegal..
dat moet iemand hem ingefluisterd hebben, klaar..beetje jammerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zatox is een beetje dom.
[..]
Waarom dan wel mijn foto met mijn link plaatsen op je facebook en twitter...
Dat. Plus dat je je eigen versie van het logo gebruikt hebt. Dus slaat eigenlijk nergens op.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:06 schreef de_huig het volgende:
[..]
dat moet iemand hem ingefluisterd hebben, klaar..beetje jammer
Tot en met Avio lekker buiten, en dan naar binnen met een uitstapje naar buiten voor flamman en abraxasquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:45 schreef Quyxz_ het volgende:WAT EEN BAZENTIMETABLE
Ik kan alles zien wat ik wil zien.
Enige minpuntje dat al het rauwe relatief aan het begin ziet, maar dat maakt niet uit. Ik kan het iig zien.
Edit: Dit ging over Intents hè.
http://partyflock.nl/party/166632
Een man met smaak, dat mag ik wel..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Deze plaat is imo nog steeds de meest rauwe Hardstyle-plaat tot nu toe![]()
Hallo Ripper, jij hebt duidelijk Trespassing van Geck-O & Thera nog niet gehoord. Dat is veruit de meest lompe rauwe hardstyle-track die ik ooit gehoord hebquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Deze plaat is imo nog steeds de meest rauwe Hardstyle-plaat tot nu toe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |