Rochus speelt tegen Reister, Soderling heeft van Dent gewonnen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:39 schreef Mark het volgende:
Ik keek net even vreemd op van TT pagina 650: Olivier Rochus zou de als eerste geplaatste Robin Soderling verslagen hebben (?). Vreemd, aangezien ze helemaal niet tegen elkaar spelen. Blijkbaar zat het toernooi van Nice nog in de cache
in spiegelbeeld?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
In plaats van zn handtekening had Tsonga wat anders in gedachten voor op de camera.
He wrote "I love you mom". Awwww
haha wat een koning!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
In plaats van zn handtekening had Tsonga wat anders in gedachten voor op de camera.
He wrote "I love you mom". Awwww
Staat inmiddels weer in te spelen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:49 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom speelt de Bakker nog niet? Iedereen als al weer bezig.
Dat weet ik, daarom vond ik het zo raarquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:41 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
[..]
Rochus speelt tegen Reister, Soderling heeft van Dent gewonnen.
Jammer dat Djokovic nu niet mee doetquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die vrolijke Fransen hebben weer karaoke op Roland Garros dit jaar
Dit zijn de gasten van de eerste 3 dagen vriend. Roland Garros duurt nog 1,5 weekquote:
Nemen ze er 1 per dag op?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dit zijn de gasten van de eerste 3 dagen vriend. Roland Garros duurt nog 1,5 week
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Die vrolijke Fransen hebben weer karaoke op Roland Garros dit jaar
in Zwitserland spreken ze zowel frans als duits als italiaans (?) toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:08 schreef Chule het volgende:
[..]
Hilarisch!
![]()
Federer spreekt goed Frans.
Vloeiend zelfs.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:08 schreef Chule het volgende:
[..]
Hilarisch!
![]()
meestal iig frans en duits jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:09 schreef Salamando het volgende:
[..]
in Zwitserland spreken ze zowel frans als duits als italiaans (?) toch?
Makkelijker gezegd dan gedaan, zeker als de service gewoon goed is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:10 schreef danusz1986 het volgende:
De bakker moet die return niet steeds op zijn forehand spelen. Dat is zijn beste slag.
In het begin vraagt ie na zn aankondiging ook of het le jukebox of la juxebox is. Is het 'le' zegt ie: Dacht ik wel, had ik het toch goedquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:08 schreef Chule het volgende:
[..]
Hilarisch!
![]()
zeg maar het limburgs onder de duitse taal dusquote:
Niet heel verrassend.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:17 schreef Szura het volgende:
Die Rochus wordt gewoon geveegd door Reister![]()
yup, daar weet ik alles vanquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet heel verrassend.
Reister staat al sinds de qualies goed te spelen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:27 schreef Deceit het volgende:
GSM Pennetta 6-1 6-1
Kuznetsova nu al in de problemen.. break achter
Welke uitstraling?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:29 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ben trouwens niet echt kapot van de uitstraling van De Bakker.
Hij komt een beetje arrogant over vind ik en niet erg symathiek.quote:
vind het wel goed dat ie fel is met vuistjes en zo...maar verder, tsja...hij komt uiterst cool overquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:29 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ben trouwens niet echt kapot van de uitstraling van De Bakker.
Scheelt dat ze haar eigen kledinglijn draagtquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vind het ook niet goed overkomen voor haar sponsor..
sorry, ik ga echt wegquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:40 schreef Drassss het volgende:
Norrage zit stiekem toch te kijken, weer 30-30
Dat is het grootste probleem. Het is zo gigantisch passief wat Thiemo laat zien.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Thiemo laat wel heel veel initiatief aan GGL, het is wel erg passief allemaal
http://www.meteox.com/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uurquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:49 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Is er al een linkje gepost van de Franse buienradar?
Je was zeker de regendans aan het doenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:50 schreef Norrage het volgende:
holy shit, mijn afwezigheid leek te helpen, maar dan gaat het ineens regenen
Veel korte hoosbuitjes dus. Wordt dus telkens een paar games spelen voor je weer naar binnen kuntquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:50 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
http://www.meteox.com/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Gewoon een heel nieuw toernooi.. Garros Rolandquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:06 schreef Deceit het volgende:
Wat een baggerdag voor wedstrijden.. ze moeten gauw een paar courts met dak bouwen.. Ofja, een heel nieuw Roland Garros bouwen!
nehh, omdat Roland Garros ook qua bezoekersaantallen veel minder kan hebben dan de andere 3 grandslams..quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:12 schreef kevinoz het volgende:
[..]
Gewoon een heel nieuw toernooi.. Garros Roland
Laten we het anders even gewoon cancelen en er of een indoortoernooi van maken of spelen in een subtropisch land!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:16 schreef Deceit het volgende:
[..]
nehh, omdat Roland Garros ook qua bezoekersaantallen veel minder kan hebben dan de andere 3 grandslams..
Ja, fijn inderdaad. Altijd vervelend als je weer terug moet komen.quote:
Tsonga lijkt in elk geval bang voor Thiemoquote:Q. Next round you're going to play against Garcia Lopez or De Bakker. You lost to De Bakker in Barcelona, and also Garcia Lopez in Madrid. Okay, twice defeated. This can help you because you know what to expect.
JO WILFRIED TSONGA: Yes, I know what to expect, and I have a revenge to win. If it's one or the other, I have to play well, because both of them play well. De Bakker plays perhaps even better than Garcia Lopez.
I don't know who has won. Are they playing now or not? One set all, okay. I'd rather play against Garcia Lopez, probably, because De Bakker, I think he plays really well.
Now, as I said before, I have to take my revenge from both of them. When I'm on the court, I can tell you I'll be looking for it, to take my revenge. I'll fight on all the points.
Of met zestien mensen tegelijk msn'en.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:28 schreef Salamando het volgende:
Monfils kan tijdens de regenbreak gewoon een potje pokeren natuurlijk
16 maar?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Of met zestien mensen tegelijk msn'en.
De banen worden op dit moment gedweild, het regent niet meerquote:
Ja, 16 mar. Dat las ik een keer op atpworldtour.com. Op een gegeven moment had hij toen onbedoeld "LOL" geschreven naar een meisje dat net had geschreven dat haar hond was overleden. Hij keek uberhaupt niet meer wat hij naar wie schreef.quote:
Ja, alleen die duimen als hij wint, vind ik nogal irritant.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:38 schreef Norrage het volgende:
Tsonga is wel een held trouwens. Zo respectvol over andere spelers en zo. Hij is zo'n goede aanwinst voor het tenniscircuitOok met zijn spel.
Twitter had ik het vanquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:53 schreef senswal het volgende:
Waar kijk jij dan? Want ATDHE is bij mij al een tijdje zwart beeld.
Dat heb je niet daar gelezen, maar hierquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, 16 mar. Dat las ik een keer op atpworldtour.com. Op een gegeven moment had hij toen onbedoeld "LOL" geschreven naar een meisje dat net had geschreven dat haar hond was overleden. Hij keek uberhaupt niet meer wat hij naar wie schreef.
quote:Gael Monfils is nuts over MSN. A couple of days ago he was sitting in the lobby and, I’m not kidding, talking on six MSN Windows at the same time. The guy is like Neo in Matrix. He has no idea what he is writing anymore or who he is writing to. He just puts “lol” and moves on to the next window. The girl is probably telling him that her kittens died and he just says, “lol.”
Niet helemaal waar wat je zegt ...quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, 16 mar. Dat las ik een keer op atpworldtour.com. Op een gegeven moment had hij toen onbedoeld "LOL" geschreven naar een meisje dat net had geschreven dat haar hond was overleden. Hij keek uberhaupt niet meer wat hij naar wie schreef.
alsof die geniale Tursonov verhalen niet ook op atpworldtour te lezen warenquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat heb je niet daar gelezen, maar hier![]()
Het waren geen zestien maar 6 schermen en geen hond maar een kat![]()
[..]
Mee eens, lijkt wel of De Bakker gewoon maar een beetje staat te laksen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:34 schreef de_boswachter het volgende:
Veel te makkelijk hoe GGL uitlloopt op zijn eigen eerste 2 servicegames 4e set.
Petkovic kan dan ook bizar goed spelen. Alleen is ze nog al eens wat wisselvallig.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:38 schreef Deceit het volgende:
Svetlana Kuznetsova gaat verliezen i think
Hij blijft het gewoon doen hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:41 schreef TheArt het volgende:
Thiemo donder nou toch eens op met dat constant passieve sturen naar de forehand van GGL, waar je telkens wordt weggeslagen door GGL.
Ja inderdaad, handycamview.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waarom krijgen we zo'n vertiefde camerahoek
Opnieuw weg, nu voordeel de Bakker.quote:
Speelde hij net een punt consequent goed op de backhand, werd het niet beloond.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik word hier zo gek van. Hij doet het al 4 sets lang. En nog maar eens zo'n punt
Hoezo niet? Tsonga kan ie hebben.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:02 schreef versteegrob het volgende:
Nog 1 gameAlleen de 3e ronde haalt die 99% niet
Met 1 game zit hij in de derde ronde....quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:02 schreef versteegrob het volgende:
Nog 1 gameAlleen de 3e ronde haalt die 99% niet
waar slaat dat ondankbare nou weer op?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:57 schreef de_boswachter het volgende:
Ben blij dat we een cameraview hebben ondankbare.
Heb je Tsonga vanmiddag gezien? Niveautje hoor ....quote:
Lukt thiemo gemakkelijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heb je Tsonga vanmiddag gezien? Niveautje hoor ....
Heb je Tsonga tegen Brands gezien?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tegen Ouanna ja, maar dat zijn twee dezelfde types alleen doet Tsonga alles 10x beter. Thiemo is een ander type.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |