abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 28 mei 2010 @ 10:34:19 #151
230491 Zith
pls tip
pi_82011340
quote:
Wat een kinderachtige tekst, haha

"Daarbij voor alle luie lezers drie opmerkingen"
"maar als u er op klikt (oh wonder!)"
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_82030658
Nou dan hoef ik eigenlijk niet meer te gaan rekenen lol
Wanneer ik de tijd kan vinden, dan doe ik het toch maar eens, maar dan geen mooie grafiekjes.

Wayne
pi_82031556
vanavond wel de Politieke Barometer bij Nova
  vrijdag 28 mei 2010 @ 18:26:35 #154
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_82031780
quote:
Wat zou dat gemiddelde inhouden voor de mogelijke kabinetsformaties?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  vrijdag 28 mei 2010 @ 18:28:28 #155
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_82031868
Ik verwacht toch dat VVD gaat dalen, VVD wordt nu echt door zon beetje alle partijen hard aangevallen.
Hoge bomen vangen veel wind...
pi_82031956
Ik vrees dat ze gaan stijgen maar ik hoop dat ik er naast zit
  vrijdag 28 mei 2010 @ 18:36:25 #157
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_82032162
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:26 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Wat zou dat gemiddelde inhouden voor de mogelijke kabinetsformaties?
Dat Paars III en VVD-PVDA-GL nét geen meerderheid krijgen (of een nauwelijks werkbare).
Dat Paars+ wel kan, dat VVD-CDA-PVV nét een meerderheid heeft, en eigenlijk dus dat het veel geklooi zal worden.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_82032872
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:28 schreef Breekfast het volgende:
Ik verwacht toch dat VVD gaat dalen, VVD wordt nu echt door zon beetje alle partijen hard aangevallen.
Hoge bomen vangen veel wind...
Kun je ook omdraaien. Hoe meer een partij aangevallen wordt, hoe sterker de steun wordt voor die partij. Dat zag je ook met Wilders. Nu het allemaal niet meer over Wilders gaat, verdwijnt de steun voor zijn partij als sneeuw voor de zon.
pi_82032933
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kun je ook omdraaien. Hoe meer een partij aangevallen wordt, hoe sterker de steun wordt voor die partij. Dat zag je ook met Wilders. Nu het allemaal niet meer over Wilders gaat, verdwijnt de steun voor zijn partij als sneeuw voor de zon.
Dan zou Cohen daar ook vlak na de debatten van geprofiteerd moeten hebben.

Ik hoop op achteruitgang bij de VVD.
pi_82032964
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:58 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Dan zou Cohen daar ook vlak na de debatten van geprofiteerd moeten hebben.

Ik hoop op achteruitgang bij de VVD.
Cohen heeft opzichtig gefaald, dat is wat anders dan als hoge boom veel wind vangen.
pi_82033076
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Cohen heeft opzichtig gefaald, dat is wat anders dan als hoge boom veel wind vangen.
Cohen kreeg als enige van de grote partijen die cijfers voor de kiezen en werd uitgetest. Niets mis mee, Halsema wist ook een cijfer niet.
Nou is het natuurlijk makkelijk om de nadruk te leggen op een Cohen die een cijfertje niet uit zijn hoofd wist, terwijl bijv. een Rutte en een Balkenende niet die vragen kregen en ongetest bleven.

Alhoewel Rutte bij Netwerk op zijn plaat ging.
pi_82033103
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat ligt maar net aan je politieke voorkeur.
pi_82033109
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:01 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Cohen kreeg als enige van de grote partijen die cijfers voor de kiezen en werd uitgetest. Niets mis mee, Halsema wist ook een cijfer niet.
Nou is het natuurlijk makkelijk om de nadruk te leggen op een Cohen die een cijfertje niet uit zijn hoofd wist, terwijl bijv. een Rutte en een Balkenende niet die vragen kregen en ongetest bleven.
Cohen heeft helemaal niets paraat en loopt constant te hakkelen en te stamelen. Dan maak je niet de indruk dat je weet waar je het over hebt.
pi_82033169
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Cohen heeft helemaal niets paraat en loopt constant te hakkelen en te stamelen. Dan maak je niet de indruk dat je weet waar je het over hebt.
'De indruk' inderdaad. Maar die debatten zijn niets anders dan een politieke X-factor. Het zegt niets over de kwaliteiten van politici anders dan dat iemand wel of niet gevat is of een goed debater. Dat maakt iemand nog niet een goed bestuurder en vice versa.
pi_82033207
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:04 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

'De indruk' inderdaad. Maar die debatten zijn niets anders dan een politieke X-factor. Het zegt niets over de kwaliteiten van politici anders dan dat iemand wel of niet gevat is of een goed debater. Dat maakt iemand nog niet een goed bestuurder en vice versa.
Dus vandaar de kritiek op Cohen. Naast dat hij ook op zijn status als theedrinker en multicultiknuffelaar is gewezen en die faam is toch vooral ontstaan door zijn eigen geknoei in Amsterdam.
pi_82033245
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

En rutte loopt niet te hakkelen en stamelen? Die noemt gewoon constant verkeerde cijfer en houdt mensen voor de gek. Ik heb liever een eerlijke politicus die zegt dat hij de cijfers niet kent dan een liegende politicus die cijfers overdrijft en in zn eigen voordeel ombuigt. Maar dat ligt misschien ook aan mij anti-rechtse achtergrond, want op rechts zijn ze daar heel goed in
  vrijdag 28 mei 2010 @ 19:07:34 #167
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_82033276
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:04 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Klopt!
Maar helaas doet het hem bij veel mensen ook geen goed... Kan ik op zich wel inkomen (meeste mensen gaan juist uit van een "indruk"), hoewel ik me dan weer erger aan "schreeuwer" en "doorheenprater" Rutte..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_82033294
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:06 schreef LetItBleed het volgende:

[..]

En rutte loopt niet te hakkelen en stamelen? Die noemt gewoon constant verkeerde cijfer en houdt mensen voor de gek. Ik heb liever een eerlijke politicus die zegt dat hij de cijfers niet kent dan een liegende politicus die cijfers overdrijft en in zn eigen voordeel ombuigt. Maar dat ligt misschien ook aan mij anti-rechtse achtergrond, want op rechts zijn ze daar heel goed in
Alsof dit allemaal niet wordt bepaald door jouw (rode) politieke kleur. Rutte heeft wat meer kennis van zaken dan Cohen. In het land der blinden is eenoog koning en daarom voert Cohen de PvdA aan. Bos wist het dan toch allemaal wat beter uit te leggen.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 19:12:47 #169
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_82033510
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Alsof dit allemaal niet wordt bepaald door jouw (rode) politieke kleur. Rutte heeft wat meer kennis van zaken dan Cohen. In het land der blinden is eenoog koning en daarom voert Cohen de PvdA aan. Bos wist het dan toch allemaal wat beter uit te leggen.
gelukkig heb jij geen last van vooroordelen waardoor je Cohen autoamtisch niks vindt hè.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_82033585
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:05 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dus vandaar de kritiek op Cohen. Naast dat hij ook op zijn status als theedrinker en multicultiknuffelaar is gewezen en die faam is toch vooral ontstaan door zijn eigen geknoei in Amsterdam.
Welnee, dat beeld is gecultiveerd door sneue sites als Geenstijl. Amsterdammers waren over het algemeen zeer tevreden met Cohen als burgemeester.
pi_82033631
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:14 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Welnee, dat beeld is gecultiveerd door sneue sites als Geenstijl. Amsterdammers waren over het algemeen zeer tevreden met Cohen als burgemeester.
Nee, dat beeld is objectief bekeken door buitenstaanders en die komen met (terechte) punten van kritiek.
pi_82033637
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar. Tuurlijk, ik ben links. Maar je kan niet ontkennen dat ook Rutte er best vaak naast zit, alleen geeft hij het niet toe. Ik vind Cohen ook slechts bezig, zeker. Maar ik vind niet dat Rutte het verdient om op zo'n schofterige manier te winnen.
pi_82033693
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Klopt!
Maar helaas doet het hem bij veel mensen ook geen goed... Kan ik op zich wel inkomen (meeste mensen gaan juist uit van een "indruk"), hoewel ik me dan weer erger aan "schreeuwer" en "doorheenprater" Rutte..
Ik erger me ook inderdaad aan de platitudes van Rutte.
pi_82033979
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:15 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee, dat beeld is objectief bekeken door buitenstaanders en die komen met (terechte) punten van kritiek.
Onzin.

Op 12 maart wilde een meerderheid van de Nederlanders Cohen nog als premier: http://nos.nl/artikel/143(...)voriete-premier.html
Kritiek is altijd mogelijk maar kennelijk had de beste man dus iets opgebouwd waardoor hij dat vertrouwen destijds kreeg.

Nu door de debatten valt hij terug, maar hij is geen debater en dat is ook geen schande. Dat zegt echter niets over zijn kwaliteiten als bestuurder.
pi_82034095
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:15 schreef LetItBleed het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar. Tuurlijk, ik ben links. Maar je kan niet ontkennen dat ook Rutte er best vaak naast zit, alleen geeft hij het niet toe. Ik vind Cohen ook slechts bezig, zeker. Maar ik vind niet dat Rutte het verdient om op zo'n schofterige manier te winnen.
Rutte is helemaal niet schofterig bezig. Die mening is vooral gebaseerd op jouw linksche opinie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')