Wellicht, toch zouden we welvarender zijn geweest met een permanente VVD-meerderheid. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gelukkig ook maar. Daar hebben we een aanzienlijk deel van onze welvaart aan te danken.
Ik ben daar zeker niet van overtuigd. Een permanente meerderheid van een kant van het spectrum werkt enkel maar corruptie en machtsmisbruik in de hand. En we weten dat VVD'ers natuurlijk niet ongevoelig zijn voor een portie fraude op z'n tijdquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wellicht, toch zouden we welvarender zijn geweest met een permanente VVD-meerderheid. Daar ben ik van overtuigd.
DWDD zendt deze week een serie met 'hoogtepunten' uit ivm het vijfjarige bestaan. Misschien begint het dan volgende week?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:24 schreef Jac0bus het volgende:
Goedenavond! Hoelaat komt Maurice de Hond peilen? Elke dag deed hij het toch?
hij zei dat hij vanaf gisteren zou beginnen met iedere dag een peiling ...quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
DWDD zendt deze week een serie met 'hoogtepunten' uit ivm het vijfjarige bestaan. Misschien begint het dan volgende week?
Bij de gemeenteraadsverkiezingen en de Statenverkiezingen ligt de opkomst rond de 50-55%. Tweede-Kamerverkiezingen hebben een hogere opkomst, 80% de laatste keren, en ik ga ervan uit dat het nu zeker niet lager ligt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:33 schreef Wane71 het volgende:
Ik dacht uit mijn hoofd, dat de opkomst bij de vorige verkiezingen ergens in de buurt van de 50% lag.
Halsema 2 en Roemer 3.quote:
Voorspelling van de peiling?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:40 schreef n3z het volgende:
tijd voor de voorspellingen, ik trap af met:
CDA: 26
PvdA: 30
SP: 12
VVD: 35
PVV: 16
GL: 12
CU: 8
D66: 11
iddquote:
Tsss. maandag pas.. Hoezo?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:53 schreef Dichtpiet. het volgende:
JAAAA HOOOOOOR
http://twitter.com/mauricedehond/status/14861465123
wees dan wat duidelijker in die andere tweet
Ik zie helemaal niks. Faal van De Hond na 1 dag al met z'n dagelijkse peiling.:')quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:53 schreef Dichtpiet. het volgende:
JAAAA HOOOOOOR
http://twitter.com/mauricedehond/status/14861465123
wees dan wat duidelijker in die andere tweet
klopt inderdaad.. natuurlijk wordt ook hiervoor geprobeerd te corrigeren. ik heb geen ervaring met de peilers in nederland, maar in amerika wordt er zelfs bij elke peiling vermeld of het om een "likely-voters" of "registered-voters" peiling gaat. dus van iedereen die mag stemmen, of dat ze ook een poging gedaan hebben om alleen de mensen die ook echt gaan stemmen te vinden. maar het blijft inderdaad bij een poging, en verschillende bureaus komen dan ook op verschillende resultaten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:33 schreef Wane71 het volgende:
Per saldo zou dan zelfs de verkiezingsuitslag zelf ook niet de mening van de gemiddelde Nederlander zijn, omdat er altijd mensen zijn, die niet willen stemmen, of niet kunnen stemmen, maar dus wel stemgerechtigd zijn.
klinkt goed. zou best kunnen dat je dan een best betrouwbaar resultaat krijgt.quote:Ik zal deze cijfers eens middelen, kijken wat er dan uit komt.... gewoon benieuwd....
Wayne
In de regering zitten als het rechtse verlengstuk van de CDA is wat anders als ook echt de grootste zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:23 schreef Zith het volgende:
[..]
Ach, de VVD heeft in bijna elk kabinet gezeten de laatste paar decennia, zo veel was er niet veranderd... Dat je na 3 jaar oppeens een Obamarisce hoop hebt dat vvd in de regering alles zal oplossen.,.. tja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |